Undertittel (type produkt)

Slides:



Advertisements
Liknende presentasjoner
ELEKTRONISKE KOMMUNIKASJONSSYSTEMER
Advertisements

8 Skumlesing.
TITEL Undertitel – undertitel –. Overskrift Underoverskrift: Tekst tekst tekst Underoverskrift: Tekst tekst tekst Underoverskrift: Tekst tekst tekst.
En mal til presentasjoner som bruker klikkere: Slik brukes klikkere For spørsmål, ros eller ros kontakt: Gerald Torgersen
Skrivetips for web Trond-Erlend Willassen 3. mars 2016.
1 Til diskusjon etter forelesningen På hvilke måter elsker du bøker? På hvilke måter elsket du bøker da du var barn/ung? På hvilke måter elsker du bøker?
Prosjekt til fordypning Navn Navn på fordypning. Innhold  Her presenterer du hva du skal snakke om:  Eksempel: I denne presentasjonen skal jeg snakke.
LÆRINGSSTRATEGIER Holte skole, 9. trinn 2016/17.
Andre økt: 12 måter å elske bøker på økt er delt inn slik:  Utveksling av erfaringer og tanker gjort siden sist (15 min)  Innledning til dagens.
Lesing og minoritetselever LUT 2, 8. sept 2009 Marit S. Solem.
Lær lettere Studieteknikk for meir effektiv læring.
SKRIV EN FAGTEKST OM ET PORTRETT Vurderes i norsk og i kvalitet og dokumentasjon.
| Lær lettere Studieteknikk for mer effektiv læring.
Produktnavn Tittel på presentasjon. Oversikt Gi en kort beskrivelse av produktet eller tjenesten, brukerproblemene som løses, og brukerne produktet eller.
Studieteknikk Bison.
Prosjektpresentasjon – Før du starter
Northwind traders Hvem vi er
Prosjektpresentasjon – Innsikt og idé
Sett inn bilde av produktet her
Tittel på prosjektet Evt. undertittel/problemstilling
Tittel undertittel foredragsholder Mapping to Norwegian WebDewey.
VELKOMMEN TIL HØSTENS FORELDREMØTE I 2C
Joachim Lisa Nora Kevin Kheyrta
Tittel undertittel foredragsholder Mapping for sluttbrukertjenester.
Av: Elias, Einar, Emeli, Anna og Marius
Utlysning av studentoppgave
Sett inn bilde av produktet her
Tittel Innholdsoverskrift 3 Oppsummering Undertittel
Tittel undertittel foredragsholder Mapping for end users.
Tittel Innholdsoverskrift 3 Oppsummering Undertittel
Produktnavn.
Søker logger på med pinkode fra mobil eller kodekort.
GEOMETRI Måling og utregning.
Brukstips! Tekstfeltene i denne filen er vanlige tekstbokser. Du kan endre skrifttype, størrelse, flytte dem rundt og kopiere dem hvis du vil. Jeg syns.
Brukstips! Tekstfeltene i denne filen er vanlige tekstbokser. Du kan endre skrifttype, størrelse, flytte dem rundt og kopiere dem hvis du vil. Du kan legge.
Brukstips! Tekstfeltene i denne filen er vanlige tekstbokser. Du kan endre skrifttype, størrelse, flytte dem rundt og kopiere dem hvis du vil. Jeg syns.
Tittel med bildeoppsett
Northwind traders Hvem vi er
Velkommen til foreldremøte
Prosjektpresentasjon – Før du starter
Brukermanual for Livportalen
Brukstips! Tekstfeltene i denne filen er vanlige tekstbokser. Du kan endre skrifttype, størrelse, flytte dem rundt og kopiere dem hvis du vil. Jeg syns.
Lokale lønnsforhandlinger i Sjøsand kommune
Tittel Innholdsoverskrift 3 Oppsummering Undertittel
Finn fram på finn.no Søk på finn.no på internett
Titteloppsett Undertittel.
Posisjonering og differensiering
Søker logger på med pinkode fra mobil eller kodekort.
Sett inn bilde av produkt her
Tittel Innholdsoverskrift 3 Oppsummering Undertittel
Tittel på presentasjon som går over to linjer
Tittel undertittel foredragsholder Mapping mot norsk WebDewey.
Titteloppsett Undertittel.
Tittel Innholdsoverskrift 3 Oppsummering Undertittel
Lyst til å lage poster? - tips og veiledning
Forfattere (liten skrift) Introduksjon
Brukstips! Tekstfeltene i denne filen er vanlige tekstbokser. Du kan endre skrifttype, størrelse, flytte dem rundt og kopiere dem hvis du vil. Jeg syns.
Brukstips! Tekstfeltene i denne filen er vanlige tekstbokser. Du kan endre skrifttype, størrelse, flytte dem rundt og kopiere dem hvis du vil. Skrifttypene.
Brukstips! Tekstfeltene i denne filen er vanlige tekstbokser. Du kan endre skrifttype, størrelse, flytte dem rundt og kopiere dem hvis du vil. Skrifttypene.
Dybdelæring - GeoGebra B – Samarbeid
Tittel Innholdsoverskrift 3 Oppsummering Undertittel
Brukstips! Tekstfeltene i denne filen er vanlige tekstbokser. Du kan endre skrifttype, størrelse, flytte dem rundt og kopiere dem hvis du vil. Skrifttypene.
Brukstips! Tekstfeltene i denne filen er vanlige tekstbokser. Du kan endre skrifttype, størrelse, flytte dem rundt og kopiere dem hvis du vil. Skrifttypene.
Brukstips! Tekstfeltene i denne filen er vanlige tekstbokser. Du kan endre skrifttype, størrelse, flytte dem rundt og kopiere dem hvis du vil. Skrifttypene.
Brukstips! Tekstfeltene i denne filen er vanlige tekstbokser. Du kan endre skrifttype, størrelse, flytte dem rundt og kopiere dem hvis du vil. Skrifttypene.
Brukstips! Tekstfeltene i denne filen er vanlige tekstbokser. Du kan endre skrifttype, størrelse, flytte dem rundt og kopiere dem hvis du vil. Skrifttypene.
Brukstips! Tekstfeltene i denne filen er vanlige tekstbokser. Du kan endre skrifttype, størrelse, flytte dem rundt og kopiere dem hvis du vil. Skrifttypene.
MEG SELV EVALUERING OG OPPSUMMERING AV AUGUST
Brukstips! Det blå tekstfeltet i denne filen er en tekstboks. Du kan endre skrifttype, størrelse, flytte det rundt og kopiere hvis du vil. Du kan endre.
Utskrift av presentasjonen:

Undertittel (type produkt) Produktnavn Undertittel (type produkt) Nettverkstegning Kjøpsinformasjon Forhandlere, veiledende pris Bilde/figur (slett boksen før du setter inn bilde). Image/helhetsbilde/produktet i bruk (slett boksen før du setter inn bilde). Bildetekst/figurtekst Referanser Leverandør av nettverkstjeneste Osv. Bildetekst/figurtekst Firmanavn 5 6 1

Bilde av produkt, eks bakside, sidelangs Fengende overskrift! Produktbeskrivelse Bilde av produkt, eks bakside, sidelangs Bilde av produktet (slett boksen før du setter inn bilde). Form, funksjon, sensor, osv. På side 3, 4 og 5 kommer hovedbudskapet i brosjyren. Her kan du organisere innholdet på flere måter. Du kan ha en separat ide eller et poeng på hver side. Hver av disse bør ha egen oversikt. Husk at disse punktene må være knyttet til introduksjonen din på side 2 i brosjyren. Du kan også bruke bilder og figurtekster, lage tekstbokser og bruke underoverskrifter. Bilde av produktet i ulike vinkler (slett boksen før du setter inn bilde). Bildetekst/figurtekst Bildetekst/figurtekst Brukergruppe Hvem er produktet beregnet for og hva det er? Teezer, skal vekke interessen, hva er spesielt med den? (Når leseren åpner brosjyren, er dette den første teksten de vil se. Dermed er dette en god plass å gi en oversikt over informasjonen du vil presentere. Gjør teksten interessant og viktig, slik at leseren ønsker å lese resten av brosjyren). Bildetekst/figurtekst 2 3 4