E k. Ek Eren, tere ek. Emin, nane ek. Eren tere ekti. Emin nane ekti. Rana tere ile nane 7.

Slides:



Advertisements
Liknende presentasjoner
OBJEKTSPRONOMEN.
Advertisements

Nord-Troms en liten brikke i verden!!!!!. Nord-Tromsing….. •Kem er vi? •Kor e vi? •Kor vil vi? •Vet noen om oss?
H FOR HANE •MARI SER EN __ANE •__ANEN GALER •DENNE __ __ NEN HETER THOMAS.
April Kropp bevegelse og helse: Vi utfolder oss på tur, har røris og vi har samlinger med tema kroppen vår. Hva kan vi gjøre med kroppen; rulle, krype,
Lunner IL Håndball Sesongen divisjon.
Kontaktutvalget mellom innvandrere og myndighetene Møte med partiene Rita Kumar, utvalgsleder
LES OG KOS DEG. LESEBOK FOR 1.KLASSE SE, DE RØRER PÅ SEG!
GUSTAR-ENCANTAR-PARECER-APETECER
Objektspronomen Gjermund © ?Es tu piso? Sí, lo he comprado. ?Er det din leilighet? Ja, jeg har kjøpt den. Gjermund © 2010.
Tine Borg La stå! Livet som student på Universitetet i Agder.
Musikkmeditasjon Høgskolelektor Svein Erik Svendsen (c) Lenguasol.
Chapitre 2 Mål : Læreplanmål: Å kunne bruke grunnleggende språklige strukturer og former for tekstbinding - Å kunne de bestemte artiklene - Å kunne oversette.
Preposiciones. Pronomen etter preposisjon ¿El regalo es para mí? Sí, es un regalo para ti ¿ El regalo es para Juan? Sí, es un regalo para él ¿El regalo.
Barnehagar og psykisk helse Kirsten H. Flaten Dosent, HiSF.
DEN AMERIKANSKE REVOLUSJON (en revolusjon = en veldig stor og rask forandring) Før 1500: Indianere alene i Amerika. Mange ulike grupper, ulike språk, ulike.
Hinduisme. Livets regler: gjenfødelse og frelse  Hinduer-tro på gjenfødelse.  Riktig levesett-god gjenfødelse.  Flere veier til frelse.  Tilbedelse.
Kjenner du et barn med diabetes?. 2 Lavterskelkurs for personer som er i kontakt med barn med diabetes. Legges opp med enkelt språk slik at ”diabetesamatører”
REKNINGREKNING med heile tal, brøk, prosent, desimaltal og bokstavar.
KAPITTEL 50 Josephs julaften. a) Sett strek mellom ordene og forklaringene som betyr omtrent det samme desember 2. å gå 3. trist 4. nettopp 5.
Spansk: direkte og indirekte objektsform Direkte objektsform: – Jeg legger bøkene på bordet – Jeg legger dem på bordet – Pongo los libros en la mesa –
Strategiforum Inntektssikring Mars
1 ​ Vedvarende forbedringer og spredning ​ Læringsnettverk 3, 27. mars 2014 ​ Mette Fredheim.
Strategi for internasjonalisering ved Bjørkelangen videregående skole
Årsmøte Grafisk bransjeforening Øst, 2017
Forkurs Systemer.
Er prosessen som fører til at individer eller grupper
Om utredning av sammenslåing VAOK og AAOK Per 10. desember 2016
Hvordan implementeres rentebeslutningen?
Aksjonsliste 2006 Avklare hvordan beregning av gjennomsnittskarakter beregnes i FS. (May) Lage 5-6 maler for emnebeskrivelser. (Geir Ove og Else) Lage.
Velkommen til foreldresamtale 
Utlånsboden  Vardenes skole.
- sammen for en bedre skole!
v/Kristina Ness og Selma Pedersen NBF Kick Off 2017
La mer L’océan La mer La mer.
Kompetanseløft innen utdanning og forskning – prosess
Barn og unge som brukere og pårørende – mulighet for medvirkning
Agenda Vurdere tekniske hjelpemidler som kan hjelpe oss i jobbsøkerprosessen...! Takk for muligheten til å presentere en alternativ hjelpemiddel. La oss.
Store Turterreng uten tilrettelgging (TU)
LØFT for foreldre - et inspirerende kurs som minner deg på hvor morsomt det er å være forelder! Målet med kurset er: Å gi dere som foreldre/omsorgspersoner.
LØFT for foreldre - et inspirerende kurs som minner deg på hvor morsomt det er å være forelder! Målet med kurset er: Å gi dere som foreldre/omsorgspersoner.
KALENDER MINSTEN UKE Levi blir 2år Bhg er 25 år! HØSTFERIE
KALENDER MINSTEN UKE Tur uke Wilma blir 2 år
Sammen for en bedre kommune
Øving (inkl. løsningsforslag) om eksperimentell stabilitetsanalyse
Home-Start Familiekontakten
VOLDA VIDAREGÅANDE SKULE
Armen som datt av Laget av: Emilie, Birk, Anna, Emil, Kasper,
8. TRINN – BLINDHEIM UNGDOMSSKOLE
היערכות לקראת רעידות אדמה
Fritidserklæring - Fra ord til handling
1.
הבלוג כמדיום: תפקידים והשפעה של בלוגים פוליטיים בישראל
Bruk av muntlig i fremmedspråk- klasserommet
Samtaletrekk B – Samarbeid
Å være ute en vinternatt – på søk etter noen som trenger deg
images de France et d'Europe
Geometri Figurer: egenskaper, Areal og omkrets
j. Skriv om slik at setningene betyr omtrent det samme
Sett inn visst på riktig plass.
Nye fag på 8.trinn Fremmedspråk/engelsk fordypning/arbeidslivsfag
Kva meiner vi med naturmangfald?
Strategibegrepet Strategi som plan: Et forsøk på å vise tiltak og delmål på vei mot overordnede og mer langsiktige mål. Strategi som mønster: Det mønsteret.
Nytt Samarbeid om BREDDE OG TOPP
HVORDAN PROMOTERE ROTARACT?
 = -2 sin = 0 cos = 1 tan = 0.
Vedtatt av styret i Landbrustjenester Hedemarken
Bruk av muntlig i fremmedspråk klasserommet
JO MERE VI ER SAMMEN Jo mere vi er sammen, ja sammen, ja sammen, jo mere vi er sammen, jo gladere vi blir! For mine venner er dine venner, og dine venner.
Foreldre og skole 6. og 7. trinn.
Utskrift av presentasjonen:

e k

Ek Eren, tere ek. Emin, nane ek. Eren tere ekti. Emin nane ekti. Rana tere ile nane 7.

eker

Eker Umut, tere eker. Umut, nane eker. Ek Umut, ek. Tere ile nane ek.

tek

Tek Ali, tere ek. Ali, tek tek tere ek. Tek tek Ali, tek tek. Tereleri tek tek ek. Naneleri tek tek ek. Ali tek tek tere ekti. Ali tek tek nane ekti.

ta k

ti k

to k

ma k

me k

al mak

at mak

an mak

o k

a k

i k

ik i

İki Rana iki tane ok al. Emin’e iki tane ok at. Rana ile Emin ok atar. İki tane ok atar. Atar, atar, atar. İki tane ok atar.

ok u

o ku

Oku Tuna, kalem al. Kalem ile oku. Annene oku. Oku Tuna, oku. Annen mutlu olur.

Oku Emin, oku Kelimeleri oku. Tek tek oku. Oku Emine, oku. Teker teker oku. Oku Rana, oku. Ekle ekle oku. Utanma Tuna, oku. Kalkma, otur oku. Korka korka okuma. Tek tek oku.

o kul

o ku la

o ku lu

eaiou llelalilolu ttetatitotu nnenaninonu rrerariroru mmemamumomu kkakekikoku

k eek ekleektiekme k ekin aak akarakan iik ikiikna ikram ook okuokulokulaokut uuk ukela

ltnrmk kekelketkenkerkemkek kakalkatkankarkamkak kikilkitkinkirkimkik kokolkotkonkorkomkok kukulkutkunkurkumkuk

kim

mi

kimeme

lo

kilit

kilitle

kira

kilim

kir

kirli

kar

l

le

kat

katla

kan

kanka

re

kara

karala

karalama

Ka an

karne

kartal

karar

kel

kelle

kelime

kum

l

ru

ku tu

kuk la

kut la

kura

koku

koku lu

ko la

ko ma

ko ru

ko t

n

l

kork

korkma

kor kak

kor ku

mar ke t

mar ketten

ik ram

kan tin

kan ti ne

to ka

ma kara

ma karna

ta rak

terlik

ma kine

ka lite

ka liteli

ekme k

ekle

ekin

ikna

meme rak

kemik

kimlik

kemer

inek

tilki

teker

takla

otlak

kenar

ke nara

etek

kilim

roket

oluk

ekim