Presentasjon lastes. Vennligst vent

Presentasjon lastes. Vennligst vent

Foreldremøte 17.02.2015 LFH 09 J f 01,00,G f 01. Agenda 17.feb 2016 Målet med møtetBrit DVD klipp fra Asker sin opplevelse Brit Hva sier styret?Brit MakarskaBrit/

Liknende presentasjoner


Presentasjon om: "Foreldremøte 17.02.2015 LFH 09 J f 01,00,G f 01. Agenda 17.feb 2016 Målet med møtetBrit DVD klipp fra Asker sin opplevelse Brit Hva sier styret?Brit MakarskaBrit/"— Utskrift av presentasjonen:

1 Foreldremøte LFH 09 J f 01,00,G f 01

2 Agenda 17.feb 2016 Målet med møtetBrit DVD klipp fra Asker sin opplevelse Brit Hva sier styret?Brit MakarskaBrit/ Annette ØkonomiStig Roger DugnaderOle Jonas FremdriftBrit EventueltAlle

3 Målet med møtet Gi mest mulig informasjon om hvor og når vi har planlagt å reise. Vi ønsker å motivere til at dette skal bli en fin tur for alle spillere J/G f 00/01 og deres foreldre. Dette er prosjektet så langt vi har kommet nå, Etter møtet vil denne power point ligge på hjemmesiden under J 14 og G 14. Her vil også ny informasjon bli lagt inn. Alle foreldre får et spørreskjema fra turkomiteen som det må svares på innen 3.mars. Er dette noe vi skal gå videre med?

4 Komiteen for Makarska 2016 G f 00/01 Gunn Monica Husom og Elisabeth Jenssen 9 spillere J f 01 Annette Kupka, Brit Solberg og Stig Roger Thomassen 12 spillere J f 00 Ole Jonas Rolstad, Anne Elvebakk Linn og Elin Hedquist 18 spillere

5 Hva sier styret i LFH 09 ? Utenlandsturnering/treningsleir LFH 09 ønsker at J/G 14 år(siste års) får tilbud om utenlandsturnering/ samling om sommeren hvert år. Lagene (J/G) må reise sammen og jobbe sammen rundt planlegging av denne turen hvis begge lagene vil reise. Ang egne dugnader er dette mulig etter godkjenning av styret, må ikke gå utover ordinære dugnader til klubben for øvrig. Skriftlig beskrivelse av opplegget sendes og godkjennes av sportsutvalget i LFH 09. LFH 09 gir hvert lag et tilskudd på kr og dekker kostnader(delvis) for lederne 2 pr lag.

6 Makarska 2016 Makarska i Kroatia 25.juni 2016 til 2.juli croatia.svg croatia.svg Delta i internasjonal turnering søndag 26.juni til torsdag spilles ute på kunstgress ( 3 baner) og inne i ny idrettshall( 1 bane) https://www.google.no/search?q=makarska+croatia&biw=1242&bih=564 &tbm=isch&tbo=u&source=univ&sa=X&ei=hKvHVOuEFsu7Ua_mgugJ&v ed=0CD4Q7Ak&dpr=1.1

7 Foreløpig opplegg Makaska 2016 Avreise fra Gardermoen lørdag 25.juni 2016 og fly hjem lørdag 2.juli Reise med tog/buss Gardermoen, fly til Split, buss til Makarska t/r. Overnatting for spillerne organiseres i samarbeid med vår kontakt der nede. Vil få tak i leilligheter like ved hallen og stranda. Frokost og lunch organiseres felles for spillerne i samarbeid med lederne. Middag spiser samlet for lagene og foreldre ute på restaurant. Anbefaler foreldre å bo på hotell Osejava, skal få til et samlet tilbud gjennom vår kontakt. ( se mer på denne linken) Ikke nødvendig med transport når vi har kommet til Makarska det er gå avstand mellom hallen, stranden, sentrum, spisesteder og shopping. Komiteen vil lage et opplegg slik at det blir muligheter for felles opplevelser for hele gruppa, laget alene med foreldre og tid sammen med sin familie for de som ønsker det.

8 Transport/overnatting Annette Kupka som jobber i reisebyr å til daglig vil være ansvarlig for bestilling av fly og overnatting for alle som skal reise. Slik det ser ut nå vil vi satse på gruppebestilling på fly og bruke vår kontakt i Makarska for å best mulig pris på overnatting.

9 Økonomi - Tog/buss pr spiller - Fly(gruppe) pr spiller - Transport til/fra Makarska pr spiller - Overnatt. 1 uke pr spiller - Mat pr spiller ________________________________________________________ tilskudd fra LFH : 40 = 5000 pr spiller all inklusive ( ikke ink. lommepenger)

10 Dugnader 2016 For å redusere egenandelen pr spiller kan lagene organisere dugnader som ikke går utover klubbens øvrige dugnader, er det stemning for dette? Russetreff Birkebeinerrennet Spillerne jobber selv? Sparing hver mnd. Hvert enkelt lag er ansvarlig for sin finansiering, det betyr at prisen kan bli forskjellig for de 3 lagene. Evt også at hver enkelt spiller reduserer sin egenandel ved stor innsats på dugnad.

11 Fremdrift Foreldremøte 17.feb Presentere hele opplegget - Tilbakemelding på mail fra foreldre innen 3.mars. -Hvis foreldrene er positive jobbes det videre Spillemøte for alle 3 lagene samlet mars 2015 Bestille fly billetter høsten 2015 Jobbe dugnader fram til juni 2016 Foreldremøte vinteren 2016 Komiteen er ansvarlig for fremdrift

12 Vil dere være med på dette? Opplevelse for livet med venner og med håndball. Deilig sommervær Fin kombinasjon av håndball, ferie, sommer, sol, bading og gode opplevelser.


Laste ned ppt "Foreldremøte 17.02.2015 LFH 09 J f 01,00,G f 01. Agenda 17.feb 2016 Målet med møtetBrit DVD klipp fra Asker sin opplevelse Brit Hva sier styret?Brit MakarskaBrit/"

Liknende presentasjoner


Annonser fra Google