Presentasjon lastes. Vennligst vent

Presentasjon lastes. Vennligst vent

Alta turneringen 07 9 til 12 august. Bakgrunn •Forrige sesong deltok guttelaget i Alta. Gode tilbakemeldinger på turneringen. •Ønske fra trenere og oppmenn.

Liknende presentasjoner


Presentasjon om: "Alta turneringen 07 9 til 12 august. Bakgrunn •Forrige sesong deltok guttelaget i Alta. Gode tilbakemeldinger på turneringen. •Ønske fra trenere og oppmenn."— Utskrift av presentasjonen:

1 Alta turneringen 07 9 til 12 august

2 Bakgrunn •Forrige sesong deltok guttelaget i Alta. Gode tilbakemeldinger på turneringen. •Ønske fra trenere og oppmenn om å reise samlet på en noe større turnering. •Besluttet på trener- og oppmannsforum i mars at SIL reiser til Alta turneringen.

3 Opplegg •Fellestransport med TIRB torsdag 9 august kl 1330, fra skoleplassen. •TIRB vil kjøre SIL mellom banene i Alta.

4

5 Opplegg •Fellestransport med TIRB torsdag 9 august kl 1330, fra skoleplassen. •TIRB vil kjøre SIL mellom banene i Alta. •Retur en gang den 12 august, skal være hjemme til fornuftig tid. •Lagene overnatter i egne klasserom på Kulturskolen ved Finnmarkshallen. Skal alltid være voksne i klasserommene.

6 Organisatorisk •Trenere og oppmenn er med som ledere for lagene. •Allan Larsen er på ferie, undertegnede er dermed med som trener og klubbens representant i Alta.

7 Administrativt •Samtlige spiser i ei fellesmesse. •Lagene spiser samlet, for å sikre at samtlige tar til seg mat og for å ha kontroll på spillere. •Egenandel på 400 kroner, denne dekker mat i Alta og transporten. Betales i bussen.

8 Administrativt •Hver spiller må som minimum ha med: - Sovepose med underlag - Toalettsaker - Nok tøy for turen - Lommepenger - Egen drakt, fotballsko, leggskinn, hansker - Matpakke til bussturen nordover og kvelds på torsdag den 9.

9 Ordensregler •Vis hensyn til andre. •En voksen, ansvarlig leder skal alltid ha tilsyn med laget når det oppholder seg i spisesal eller på overnattingsstedet. •Det skal være absolutt ro på overnattingsstedet senest kl. 2330. •Fotballsko skal rengjøres utendørs. Det er IKKE tillatt å gå med fotballsko innendørs. •Fotballspill i nærheten av skolene er ikke tillatt. •Alkohol er ABSOLUTT FORBUDT og må IKKE forekomme. •Hold orden og rydd etter deg. •Forlegningsstedet skal forlates i den stand det var ved ankomst. •Klager på et lag pga. udisiplinert oppførsel vil kunne medføre at vedkommende lag blir diskvalifisert og utelukket fra turneringen. •Ytterdørene på overnattingsstedene vil være stengt mellom kl. 2330 og 0700.

10 Til lagledere •Vi starter med skrivearbeidet: Alle lag som skal overnatte på skoler med vakthold, skal fylle ut en liste med navn på alle ledere og spillere som skal bo på samme rom. Listen skal være i to eksemplarer. Det ene henges på romdøra, det andre leveres til vakta ved innsjekking på skole. Vi har laget lista i Akrobat-format (pdf) og Wordformat for de som vil gjøre jobben elektronisk. :)lista i Akrobat-formatWordformat •Alle skolene som blir brukt til overnattingen er gjort klare til skolestart. Gulvene er nybonet og vi ber om at dere ikke går inn med sko (alle typer) som brukes ute. Ta med innesko/sandaler. •Rommene i K-fløyen på Alta VGS har fått "strømsøyler". For å beskytte søylene er det satt pulter over dem. Disse pultene skal ikke flyttes. •Puss og rengjøring av fotballsko skal foregå utendørs. •Parkeringsplassen på baksiden av Alta VGS skal brukes til biler. Campingvogner henvises til den lille ballplassen bak skolen, samt på siden som vender mot Alta idrettspark. Se egen merking ved ankomst. •Husk brannforskriftene når dere stiller opp campingvognbrannforskriftene

11 Til lagledere •Husk drakter og vester •Ta med egen match ball •Oppdater sanitetsutstyret, konferer med Merim.

12


Laste ned ppt "Alta turneringen 07 9 til 12 august. Bakgrunn •Forrige sesong deltok guttelaget i Alta. Gode tilbakemeldinger på turneringen. •Ønske fra trenere og oppmenn."

Liknende presentasjoner


Annonser fra Google