Presentasjon lastes. Vennligst vent

Presentasjon lastes. Vennligst vent

Foreldremøte for Sognefjord Lerum Cup 2009 19 november 2008.

Liknende presentasjoner


Presentasjon om: "Foreldremøte for Sognefjord Lerum Cup 2009 19 november 2008."— Utskrift av presentasjonen:

1 Foreldremøte for Sognefjord Lerum Cup november 2008

2 Visjon for Erdal IL Erdal IL skal bidra til å skape et godt miljø og samhold i nærmiljøet, samt bidra til videreutvikling av idretten på Erdal.

3 Presentasjon av trenerne

4 Saksliste: 1. Hvilke lag deltar fra Erdal IL 2. Litt om Sognefjord Lerum cup 3. Hvor og når skal vi spille 4. Avreise/transport 5. Overnatting (inkludert foreldre og søsken) 6. Bespisning 7. Priser 8. Påmelding og betaling 9. Dugnad/Sponsor 10. Generelle husregler 11. Infoside på 12. Spørsmål fra foreldre

5 1. Hvilke lag deltar fra Erdal IL Jenter 97: Pr i dag 10 spillere på laget (1 lag) Gutter 97: Pr i dag 20 spillere på laget (2 lag) Jenter 98: Pr i dag 17 spillere på laget (2 lag) Gutter 98: Pr i dag 18 spillere på laget (2 lag) TOTALT 65 spillere

6 1.Alle lag får to kamper fredag og lørdag, samt en på søndag. 2.Kampprogram blir tilgjengelig ca 2-3 uker før cup start på 3.Alle kamper spilles på natur gress. 4.Alle lag spiller 7’er kamper. 5.Sognefjordcup er en av Norges største cup’er. (4rde størst) 2. Litt om Sognefjord Lerum cup

7 3. Hvor og når skal vi spille? 1.Cup kamper den 26, 27 og 28 juni 2009 (fre-lør-søn) 2.Banene ligger på Hafslo, ca 20 min kjøring fra Campingplass i Luster.

8 4. Avreise og transport 1.Alle er selv ansvarlig for å møte opp på campingplass i Luster torsdag den 25 juni ca kl 19:00. 2.Foreldre er også ansvarlig for transport til og fra kamper. 3.De som ønsker å kjøre i sammen innover, kan møtes på Erdal barneskole kl 14:00. 4.Fra Erdal til Campingplass i Luster er det 300 km. 5.To alternative kjøreruter; a) Bergen-Voss-Vikafjellet-Sogndal-Luster b) Bergen-Voss-Aurland-Lærdal-Sogndal-Luster 6.Mer detaljert kjøreplanlegger kan finnes på:

9 5. Overnatting (inkludert foreldre og søsken) 1.Dalsøren Camping (NAF) 2.Sengeplass til 69 stk i 16 campinghytter (mulighet til å legge madrass på gulv/hems, ulike hytte størrelser). 3. Gymsal på lokal skole (Dale skule). 4.EIL har 4-5 stk lavoer tilgjengelig med liggeplass til ca 8-10 stk i hver. 5.Rikelig med plass til campingvogner. 6.Båtplasser tilgjengelig ved campingplass. 7.Vi tenker i utgangspunktet at foreldre og søsken ligger i campinghyttene, og at spillerne ligger i lavoer på campingplass området og/eller på nærliggende skole. 8.Mulighet for å leie fiskeutstyr, robåter, sykkelbåter etc på campingplass. 9.Ta med campingstoler.

10 5. Overnatting (inkludert foreldre og søsken)

11 6. Bespisning 1.Frokost på bakeri i tilknytning til Campingplass. - bestilles ved påmelding. - Spiser puljevis på bakeri, eller leverer mat på campingplass og skole. - Nistepakke er inkludert i pris. 2.Lunsj blir: - Spise medbrakt nistepakke - Alternativt kjøpe mat på cup-område eller lignende 3. Middag: - Vi legger opp til 3 felles grillkvelder på campingplass - Alle fellesmiddager er inkludert i påmeldings pris.

12 7. Priser Pris foreldre og søsken: •Gjennomsnittlig pris pr person pr natt i campinghytte: ca 145 •90 pr frokost for voksne i lokalt bakeri inklusiv matpakke •50 pr frokost for barn i lokalt bakeri inklusiv matpakke Pr spiller: •Påmelding til cup, overnatting og frokost blir ca 700 kr pr spiller. •Inkluderer B-kort for kr 350 som dekker : Deltaking, t-skjorte, diplom/medalje, diskotek, tilgang symjehallar (må reserverast plass), rabatt på kino.)

13 7. Pris eksempel for familie Eksempel gjelder for 2 voksne, 1 spiller og 1 søster/bror i HYTTE: DeltagerAnt deltagereAnt døgnHytteFull frokostKveldsmatSum Forelder Søster/bror Spiller TOTALT 3145 Eksempel gjelder for 2 voksne, 1 spiller og 1 søster/bror i TELT: DeltagerAnt deltagereAnt døgnTeltFull frokostKveldsmatSum Forelder Søster/bror Spiller TOTALT 2155

14 8. Påmelding og betaling Påmelding: •Det blir online påmelding på •Påmeldingen er bindende. •Frist: 1 februar. Betaling: •Kontonummer blir opplyst på hjemmeside. •Liste på hvor mye den enkelte familie skal betale, legges ut på hjemmeside. •Det blir ikke sendt ut faktura. •Husk å merke innbetaling med spillerens navn og lag •Betalingsfrist: 1 april.

15 9. Dugnad/sponsor 1.Sponsor og dugnadsinntekter tilfaller det ”laget” som gjennomfører dugnad eller skaffer sponsor. 2.Sponsing med penger, reklame (forslag frå foreldre?) 3.Salg av toalettpapir, flaske innsamling, loddsalg etc? 4.Erdal Idrettslag dekker følgende: - Lagspåmelding for alle lag kr til sosiale aktiviteter pr lag (totalt kr)

16 10. Generelle husregeler Regler på campingplass: •Det skal utarbeides et program for hele oppholdet. Dette legges ut på hjemmesiden vår. •Faste leggetider som bestemmes av trenerne. •Felles samling på kveld med for eksempel grilling/underholdning/konkurranser. •Ingen alkohol på fellesaktiviteter i regi av EIL. Regler på bane: •Fair play

17 11. Infoside Infoside for cupen finner du på -Påmelding og innbatalingsinformasjon -Kjørebeskrivelse -Annen info til foreldre Fotball - Foreldremøte om Sognefjordcup 2009 Infomøte for foreldre til gutter og jenter født i 1997 og >Les mer

18 12. Spørsmål fra foreldre


Laste ned ppt "Foreldremøte for Sognefjord Lerum Cup 2009 19 november 2008."

Liknende presentasjoner


Annonser fra Google