Laste ned presentasjonen
Presentasjon lastes. Vennligst vent
PublisertÅse Tønnessen Endret for 9 år siden
1
Trondheim – Oslo 28 juni 2014 Veien dit
2
Hva skal til? God kapasitet God teknikk God organisering Ansvarsfølelse Lagånd
3
Målsetning •Trondheim – Oslo 16 t •Ca 34 km/t i snitt •30 startende med kapasitet til å kjøre på 16 timer •Alle inn eller ikke.
4
BOC 2010 Totaltid 15,52 6,02 til Dombås 4,07 til Lillehammer 5,42 fra Lillehammer Snittfart 34.01 km/t Mosjøen CK 2010 Totaltid 15,52 5,49 til Dombås 4.22 til Lillehammer 5.40 fra Lillehammer Snittfart 34.01 km/t
5
Hvordan ? Trening og oppkjøring •Vi tilrettelegger –Treningsprogram –Vintertrening (inne) –Fellestreninger (ute) –Oppkjøringsritt –Miljøbygging Felles helg? –Bankett ?
6
Forslag •Vi stiller krav til minst en fellestrening pr. uke •Vi stiller krav til deltagelse på 1 av 3 ritt •Vi arrangerer helgetur lør/søn •Vi forventer respekt for dugnadsånd og lagets kapteiner « diskusjon i forkant – lojalitet underveis»
7
•Vi reiser til Trondheim med tog fredag 27. juni •Vi bestiller hotell i Trondheim •Transport av mat og klær opp •Felles reservedeler/hjul •Felles middag fredag kveld og ryttermøte •Felles frokost og oppvarming
8
Støtteapparat •3 følgebiler med 5-6 personer •Eget kurs fredag kveld •1 ledebil •1 bil med kasser for langing •1 bil med sekker og teknisk •Fast opplegg på stoppesteder
9
Rittet •Vi kjører rulle med organisert hale •Vi legger opp til 4-6 stopp med fylling av lommer 2 - 3 minutter •Ved teknisk kjøres man opp til laget av følgebil •Stoppes ved velt/skade •Hjemreise fra Oslo ordnes selv
12
Økonomi •Startkontinget ca 1000,- •Reisepakke 2200,- •Utgifter følgebiler •Startkontingent 5000,- •Drivstoff 3500,- •Overnatting og kost ca 10.000,- •Støtte fra Klubbenkr 5000,- •Total ca 500,-pp
14
Kjør debatt!
Liknende presentasjoner
© 2024 SlidePlayer.no Inc.
All rights reserved.