Presentasjon lastes. Vennligst vent

Presentasjon lastes. Vennligst vent

Telefonresponstid ved fastlegekontorene i Tromsø november 2005 Kommuneoverlege Anne Helen Hansen 31.01.06 Anne Helen Hansen, kommuneoverlege i Tromsø.

Liknende presentasjoner


Presentasjon om: "Telefonresponstid ved fastlegekontorene i Tromsø november 2005 Kommuneoverlege Anne Helen Hansen 31.01.06 Anne Helen Hansen, kommuneoverlege i Tromsø."— Utskrift av presentasjonen:

1 Telefonresponstid ved fastlegekontorene i Tromsø november 2005 Kommuneoverlege Anne Helen Hansen Anne Helen Hansen, kommuneoverlege i Tromsø

2 Telefonresponstid Et element i tilgjengeligheten Hva er en brukbar responstid? 2 minutter? Anne Helen Hansen, kommuneoverlege i Tromsø

3 Telefonresponstid 2003 Anne Helen Hansen, kommuneoverlege i Tromsø

4 Telefonresponstid 2003 Gjennomsnittlig telefonresponstid 1 min 15 sek (21 sek-4 min 40 sek) Gjennomsnitt u/ Sørbyen: 54 sek Langnes legekontor ”best i test” Bare 4 legekontor hadde responstid på mer enn 1 min (Kvaløysletta, Tromsdalen, Sørbyen, Nordbyen) Anne Helen Hansen, kommuneoverlege i Tromsø

5 Telefonresponstid 2005 (og 2003) 12 legekontor (11 i 2003) 6 oppringninger (3 i 2003) tirsdager, onsdager og torsdager (ikke onsdager i 2003) Kl (kl i 2003) Kontakt med legekontoret, ikke legen Anne Helen Hansen, kommuneoverlege i Tromsø

6 Telefonresponstid 2005 Anne Helen Hansen, kommuneoverlege i Tromsø

7 Telefonresponstid 2003 vs 2005 Anne Helen Hansen, kommuneoverlege i Tromsø

8 Telefonresponstid daglegevakta Responstid 1,09 min (gj.sn. 1,5 min) Responstiden varierer fra 0,3-3,8 min Om man fjerner dårligste registrering blir gj.sn. 0,56 min Anne Helen Hansen, kommuneoverlege i Tromsø

9 Telefonresponstid, legevakta inkl Anne Helen Hansen, kommuneoverlege i Tromsø

10 Telefonresponstid tirsdager Anne Helen Hansen, kommuneoverlege i Tromsø

11 Telefonresponstid onsdager Anne Helen Hansen, kommuneoverlege i Tromsø

12 Telefonresponstid torsdager Anne Helen Hansen, kommuneoverlege i Tromsø

13 Telefonresponstid Jevnt over gode resultater De fleste kontor i samme skikt ved begge kartlegginger 2 minutter er en akseptabel responstid Anne Helen Hansen, kommuneoverlege i Tromsø

14 Hva kan bli enda bedre? Bedre tilgjengelighet på andre områder? Tekniske løsninger? Samhandlingskultur? Listestørrelse og kapasitet? Fokus og prioritering? Anne Helen Hansen, kommuneoverlege i Tromsø

15 Telefonresponstid Kaigata Anne Helen Hansen, kommuneoverlege i Tromsø

16 Telefonresponstid Kroken Anne Helen Hansen, kommuneoverlege i Tromsø

17 Telefonresponstid Kvaløysletta Anne Helen Hansen, kommuneoverlege i Tromsø

18 Telefonresponstid Langnes Anne Helen Hansen, kommuneoverlege i Tromsø

19 Telefonresponstid Legevakta Anne Helen Hansen, kommuneoverlege i Tromsø

20 Telefonresponstid MoeSvensbyTønsaas Anne Helen Hansen, kommuneoverlege i Tromsø

21 Telefonresponstid Nordbyen Anne Helen Hansen, kommuneoverlege i Tromsø

22 Telefonresponstid Sentrum Anne Helen Hansen, kommuneoverlege i Tromsø

23 Telefonresponstid Sjøgata Anne Helen Hansen, kommuneoverlege i Tromsø

24 Telefonresponstid Skansen Anne Helen Hansen, kommuneoverlege i Tromsø

25 Telefonresponstid Tromsdalen Anne Helen Hansen, kommuneoverlege i Tromsø

26 Telefonresponstid Sørbyen Anne Helen Hansen, kommuneoverlege i Tromsø

27 Telefonresponstid Utsikten Anne Helen Hansen, kommuneoverlege i Tromsø


Laste ned ppt "Telefonresponstid ved fastlegekontorene i Tromsø november 2005 Kommuneoverlege Anne Helen Hansen 31.01.06 Anne Helen Hansen, kommuneoverlege i Tromsø."

Liknende presentasjoner


Annonser fra Google