Presentasjon lastes. Vennligst vent

Presentasjon lastes. Vennligst vent

Kundens opplevelse av reisen - Kjelsås and Grorudalen Tall hentet fra Markedsinformasjonssystemet (MIS) til Ruter Ved Gylve Aftret-Sandal/ Ruter Mobil:

Liknende presentasjoner


Presentasjon om: "Kundens opplevelse av reisen - Kjelsås and Grorudalen Tall hentet fra Markedsinformasjonssystemet (MIS) til Ruter Ved Gylve Aftret-Sandal/ Ruter Mobil:"— Utskrift av presentasjonen:

1 Kundens opplevelse av reisen - Kjelsås and Grorudalen Tall hentet fra Markedsinformasjonssystemet (MIS) til Ruter Ved Gylve Aftret-Sandal/ Ruter Mobil: 41319115

2 Alt i alt - hvor fornøyd er du med denne turen? 2

3 Alt i alt - hvor fornøyd er du med denne turen? - YTD 2013 3

4 Alt i alt - hvor fornøyd 4

5 Punktlighet 5

6 Punktlighet - YTD 2013 6

7 Plassen om bord 7

8 Plassen om bord - YTD 2013 8

9 Førers kjørestil 9

10 Førers kjørestil - YTD 2013 10

11 Førers serviceinnstilling 11

12 Førers serviceinnstilling 12

13 Info om avgangstid på holdeplass 13

14 Info om avgangstid på holdeplass - YTD 2013 14

15 Innvendig renhold 15

16 Innvendig renhold - YTD 2013 16

17 Temperaturen ombord 17

18 Temperaturen ombord - YTD 2013 18

19 Hvorfor var du misfornøyd med det innvendige renholdet? 19

20 Nye MIS  Tilgang til MIS: http://ruter.epinion.dkhttp://ruter.epinion.dk  Under Sign In velg ‘Forms Authentication’  User name: ruter@ruter.no  Password: ruter 20

21


Laste ned ppt "Kundens opplevelse av reisen - Kjelsås and Grorudalen Tall hentet fra Markedsinformasjonssystemet (MIS) til Ruter Ved Gylve Aftret-Sandal/ Ruter Mobil:"

Liknende presentasjoner


Annonser fra Google