Presentasjon lastes. Vennligst vent

Presentasjon lastes. Vennligst vent

Dedikert support-tjeneste Telefon, e-post, web og fjernoppkobling Erfaringsdatabase tilgjengelig 24-7 Kundeforum med produktoppdateringer 91,3% ambassadørkunder.

Liknende presentasjoner


Presentasjon om: "Dedikert support-tjeneste Telefon, e-post, web og fjernoppkobling Erfaringsdatabase tilgjengelig 24-7 Kundeforum med produktoppdateringer 91,3% ambassadørkunder."— Utskrift av presentasjonen:

1 Dedikert support-tjeneste Telefon, e-post, web og fjernoppkobling Erfaringsdatabase tilgjengelig 24-7 Kundeforum med produktoppdateringer 91,3% ambassadørkunder Amesto Solutions

2 Amesto Supportteam: Henvendelser kan meldes inn via følgende kanaler:  Amesto Websupport:www.amestosolutions.no og velg Supportwww.amestosolutions.no  Mail til vårt kundemottak  Telefon til vårt kundemottak: Fordeler ved bruk av Amesto Websupport:  Du kan registrere saken når det passer deg  Du kan se på tidligere løste saker som andre medarbeidere i din bedriften har meldt inn  Du kan søke "hjelp til selvhjelp" i erfaringsbasen  Du kan følge saksgangen på saken din  Du kan gi en mer nøyaktig beskrivelse av saken slik at vi hjelper deg raskere og bedre I tillegg kan du bestille hjelp og konsulentoppdrag gjennom Amesto Websupport om du ønsker det. Vår erfaring er, og kundene våre sier, at vi finner riktig kompetanse raskere når Amesto Websupport brukes! For å motta brukernavn og passord, gå inn på linken og registrer din kontaktinformasjon:  Websupport – AmestoWebsupport – Amesto Velkommen som lykkelig bruker av Amesto Websupport!

3 Kundemottak: Tlf/Mail Web Sak Løst 1. linje SupportKonsulent- oppdrag Kunde Oppfølging/T est KIF - prosjekt Visma/ Aditro Leverandør 2. linje


Laste ned ppt "Dedikert support-tjeneste Telefon, e-post, web og fjernoppkobling Erfaringsdatabase tilgjengelig 24-7 Kundeforum med produktoppdateringer 91,3% ambassadørkunder."

Liknende presentasjoner


Annonser fra Google