Laste ned presentasjonen
Presentasjon lastes. Vennligst vent
PublisertCaroline Helland Endret for 7 år siden
1
Dedikert support-tjeneste Telefon, e-post, web og fjernoppkobling Erfaringsdatabase tilgjengelig 24-7 Kundeforum med produktoppdateringer 91,3% ambassadørkunder Amesto Solutions
2
Amesto Supportteam: Henvendelser kan meldes inn via følgende kanaler: Amesto Websupport:www.amestosolutions.no og velg Supportwww.amestosolutions.no Mail til vårt kundemottak :support@amesto.nosupport@amesto.no Telefon til vårt kundemottak:815 68 200 Fordeler ved bruk av Amesto Websupport: Du kan registrere saken når det passer deg Du kan se på tidligere løste saker som andre medarbeidere i din bedriften har meldt inn Du kan søke "hjelp til selvhjelp" i erfaringsbasen Du kan følge saksgangen på saken din Du kan gi en mer nøyaktig beskrivelse av saken slik at vi hjelper deg raskere og bedre I tillegg kan du bestille hjelp og konsulentoppdrag gjennom Amesto Websupport om du ønsker det. Vår erfaring er, og kundene våre sier, at vi finner riktig kompetanse raskere når Amesto Websupport brukes! For å motta brukernavn og passord, gå inn på linken og registrer din kontaktinformasjon: Websupport – AmestoWebsupport – Amesto Velkommen som lykkelig bruker av Amesto Websupport!
3
Kundemottak: Tlf/Mail Web Sak Løst 1. linje SupportKonsulent- oppdrag Kunde Oppfølging/T est KIF - prosjekt Visma/ Aditro Leverandør 2. linje
Liknende presentasjoner
© 2024 SlidePlayer.no Inc.
All rights reserved.