Laste ned presentasjonen
Presentasjon lastes. Vennligst vent
PublisertGuttorm Jørgensen Endret for 9 år siden
1
1 BIT Reiseliv Brukerforum 25.11.09 Oppsummering konnektorundersøkelsen
2
2 Rica Thon Choice De historiske Rezidor Scandic Best Western First Hvem deltok?
3
3 Hvilke produkter skal inn i NBS? Rom & frokost Showpakker (noen) Rundreiser/pakker (noen)
4
4 FELLES Betalingsbetingelser Avbestillingsregler Transaksjonsgebyrer Aldersgrenser for barn (?) FRITT Pris Rabatter Hvilke betingelser skal være felles- og hva skal det konkurreres på?
5
5 FUNKSJONALITET Booking Tilgjengelighetskalender Flytende priser Avbestilling (vanskelig for noen kjeder) Ombestilling; (Ikke alle har dette). Lavpriskalender (vanskelig for flere kjeder) Restplassoversikt/Last minute booking TILGJENGELIG KAPASITET PÅ NETT Stor variasjon fra kjede til kjede(fra 4 personer til 10 rom) Hotellkjedene er i ferd med å slippe opp for større kapasitet på nettet Hvilken funksjonalitet og hvor stor kapasitet skal ligge på NBS?
6
6 De fleste portaler er kun på norsk og engelsk Kun en hotellkjede har tysk språk VisitNorway har 14 språk Hvilken ambisjon skal NBS ha? Markeder/språk må prioriteres på trafikkvolum. Content er hovedutfordringen Språkambisjonen
Liknende presentasjoner
© 2024 SlidePlayer.no Inc.
All rights reserved.