Laste ned presentasjonen
Presentasjon lastes. Vennligst vent
PublisertMerethe Thomassen Endret for 9 år siden
1
www.aksis.uib.no 2A: profilering, ekstern presentasjon, markedføring Anne Lindebjerg, Hildegunn Helness, Edle Burgess, Christian Erbacher og Tone Merete Bruvik 13. September 2007
2
www.aksis.uib.no Kortsiktige mål Oppdatere informasjonen: nyheter, nye prosjekt, nye ansatte: frist høst 2007. Ansvar: Anne, Tone Merete, alle. Kartlegge behov for profileringsmatriell.
3
www.aksis.uib.no Langsiktige mål Ny infrastruktur på nettsidene. Man må regne med at infrastruktur må skiftes ut hvert 2 til 3 år (som maskiner). Navneskifte. Ansette egen informasjonsmedarbeider (lette arbeidet for direktøren).
4
www.aksis.uib.no Infrastruktur Må settes av midler til markedføring. Må koordineres med Unifob sentralt.
5
www.aksis.uib.no Profileringsmatriell En brosjyre om Aksis. Nyhetsark om Aksis: vi må ha en kundeliste. Brosjyre om de største prosjektene. Aksis og Lexin har "flagg", nye kan lages. Kjøpe grafiske tjenester av Bendik: logoer,. Alle prosjekt må ha budsjettpost for profilering. Ansvar: Anne.
6
www.aksis.uib.no Markedføringskanaler Forsette å bruke På Høyden Kontakt i BT, lage pressemeldinger, skrive kronikker. BTO, Bergen Næringsråd. Ansvar: ledelsen, prosjektlederne.
7
www.aksis.uib.no Presentasjonsarenaer Konferanser: hvilke? Messer: hvilke? Forskningsdagene og Faglig- dag. "Aksis-dagen"? Fagseminar? Faglig- pedagogisk dag.
8
www.aksis.uib.no Oppsummering Profesjonalisering: egen informasjonsmedarbeider! –Tekstforfatter –Nyheter, årsmelding, pressekontakt, rettleie prosjektlederne.
Liknende presentasjoner
© 2024 SlidePlayer.no Inc.
All rights reserved.