Presentasjon lastes. Vennligst vent

Presentasjon lastes. Vennligst vent

DELTAGERNES EVALUERING

Liknende presentasjoner


Presentasjon om: "DELTAGERNES EVALUERING"— Utskrift av presentasjonen:

1 DELTAGERNES EVALUERING
Lenke til evalueringsskjemaet ble formidlet til 392 deltagere via mail Skjemaet ble publisert på -> trondelagsmotet.no …kvalitetssikring og høy personlig servicegrad er vårt varemerke

2

3 DELTAGERNES EVALUERING TRØNDELAGSMØTET 2012
175 respondenter = 44% tilbakemeldingsfrekvens Tilhørighet: Offentlig virksomhet 67 (38,3 %) Privat næringsliv 34 (19,4 %) Politiker/organisasjon 58 (33,1 %) Annet ( 6,3 %) 2,9% ubesvart Deltatt tidligere: JA 89 (50,9 %) NEI 82 (46,9 %) 2% ubesvart Aldersgruppering: (17,1 %) (27,4 %) (34,3 %) over (19,4 %) 1,8% ubesvart Kjennskap til møtet: Invitasjon pr. e-post (42,9 %) Arbeidsgiver/organisasjon (40,6 %) Andre deltagere ( 9,1 %) Medieomtale ( 2,9 %) 5% ubesvart Prosentberegningen er utført med grunnlag i antall respondenter (175 personer)

4 TRØNDELAGSMØTET 2012 – trukket ut fra endelig deltagerliste (376 registreringer) 1=Offentlig virksomhet 184 / 48,9% 2=Privat næringsliv / 28% 3=politiker/organisasjon 47 / 12,5% 4=annet / 1,8% 5=FoU / 8,5% Kvinneandel TM2012: 140/376 = 37,2% Kvinneandel TM2011: 111/406 = 27,3%

5 TRØNDELAGSMØTET 2012 FAGLIG INNHOLD
…kvalitetssikring og høy personlig servicegrad er vårt varemerke

6 TRØNDELAGSMØTET 2012 TEKNISK/FASILITERING
…kvalitetssikring og høy personlig servicegrad er vårt varemerke

7 TRØNDELAGSMØTET 2012 FAGLIG INNHOLD 2012 vs 2011
…kvalitetssikring og høy personlig servicegrad er vårt varemerke

8 TRØNDELAGSMØTET 2012 TEKNISK/FASILITERING 2012 vs 2011
…kvalitetssikring og høy personlig servicegrad er vårt varemerke

9 Trøndelagsmøtet i media

10


Laste ned ppt "DELTAGERNES EVALUERING"

Liknende presentasjoner


Annonser fra Google