Presentasjon lastes. Vennligst vent

Presentasjon lastes. Vennligst vent

Oppsal G14/G15 satsning Foreldremøte mandag 26. november 2012.

Liknende presentasjoner


Presentasjon om: "Oppsal G14/G15 satsning Foreldremøte mandag 26. november 2012."— Utskrift av presentasjonen:

1 Oppsal G14/G15 satsning Foreldremøte mandag 26. november 2012

2 Agenda Velkommen Sportslig status v/ Marius Treningsleir/-cup påsken 2013 Gothia cup 2013 – info fra klubben Økonomi - dugnader Diverse info fra Oppsal fotball Trenere / støtteapparat Sosiale arrangementer Eventuelt

3 Marius om laget, serien og cuper Oppsummering 2012-sesongen Elitesatsing, spilt mot de beste, høyt aktivitetsnivå, nådd mål om 1. divisjonsspill 20 utespillere + keepere Spillersamtaler ferdig neste uke, keepere gjenstår Målsetting 2013 1. divisjon, topp 3 i serien, kvalifisering til interkrets Fokus vintersesongen Treningskamper, vinterserie, REMA1000 cup, Gothia cup….

4 Torreviejacup 2013 Satsning 20+ spillere, Marius, Daniel og Stig Rekrutt 14+ spillere, Thomas, Terje, Cille og Marianne Torreviejacup arrangeres årlig – MANGE lag 3 stjernes hotell – all inclusive – sportshotell Fly, transport, hotell, mat inkludert. Flyreise 3t 45 min. SAS avreise 26.3. kl 0900. Retur 1.4. kl 2045 – Oslo 00.20 2 daglige treninger inkl utstyr, turneringsavgift og baneleie inkludert Arrangør møter på flyplass og har info-skranke på hotellet Arrangør arrangerer fritidsaktiviteter om ønskelig Opphold kr 2950 / fly maks kr 3650 / ledere /lommepenger Støtte fra arrangør kr 250, fra klubben kr 500 + 1 trener Dugnadsinnsats reduserer beløpet!

5 Gothia 2013 - Hvem skal delta Turneringen spilles 14.-20 juli Gutter 12, 13, 15, 16 og 18, Jenter 13 og 15 – satsningslag. Evt Jenter 19. For disse lagene er turneringen en av sesongens viktigste sportslig aktiviteter og Oppsals hovedturnering på sommeren Disse lagene skal ha ambisjon om god sportslig prestasjon Oppkjøring i forkant, og prioriteringer under oppholdet skal ha prioritet Disse lagene får prioritet i forhold til bosted, logistikk og andre faktorer som kan avgjøre prestasjonene

6 Gutt 13, 14, 15 og 16, samt Jenter 14 Disse lagene må på forhånd definere vekting sosialt / sportslig Bosted og andre forhold blir prioritert etter de lag som skal delta Vi har plass til maks tre lag i denne kategorien. Plassene fordeles etter vurdering sammen med lagleder Interesserte lag må melde seg innen 25. november Hvem kan delta

7 Avreise med buss, søndag 14/7 kl.13:00 Lagene fordeles på to hotell, og skoler. Klubben fordeler Klubben holder en middag for spillerne i løpet av uka Sosial samling for trenere / lagledere Satsningslagene skal ha evalueringsmøter hver kveld Foresatte skal få delta som turister, men de skal ikke bo sammen med spillere og ledere Hjemreise med buss, fredag 19/7 på ettermiddag, og lørdag 20/7 på ettermiddag Pris 3100 NOK med hotell, 2600 NOK med skole. Evt matkort og ekstra Gothia kort kommer i tillegg Opplegg for Oppsal

8 Antatt utgift pr spiller 2013 Kommentar Medlemsavgift 350 Treningsavgift 3300 Vintertrening 1600 + treningsavg 1700 Cuper(påmelding, andel pr spiller) 800-9004 cuper a kr 4500 pr cup i snitt Kamper (baneleie, andel pr spiller) - 4 hjemmekamper inkl i vinter trenings avgift Dommer (dommerpenger, andel pr spiller) 200Treningskamper Utstyr: - -Utstyrspakken (andel pr spiller) 500/1000 Etter behov – Adidas fort leverandør -Bag 200 Etter behov -Shorts/strømper 300 Etter behov -Trenings utstyr (for laget) 200 Div små innkjøp Sosialt 300 Sommeravslutning/sesongavslutning Gothia 3100+ lommepenger/matpenger Spania 6-7000+ lommepenger / - dugnadsmidler Sponsormidler pr spiller 0 2012 – Totalt kr 17500 for Team 98 Dugnadsmidler pr spiller ??

9 Økonomi Viktig at alle betalingsfrister holdes, både til klubben og til lagkassa  - det har blitt mange purringer dette året! Regnskap blir satt opp pr 31.12.2012 Mini-regnskap lagkasse pr 31.10.12 Inngående saldo pr 01.09.201240 734 Ullern Fotball – cup-4 000 Utstyrspakke-20 473 Utlegg Hilde-920 Vålerenga Fotball – cup-4 200 Kakelotteri12 524 Egenandeler 14x125017 500 Jakker4x6502 600 Saldo pr 31.10.201243 765

10 Dugnad Salg av kaffe/kaker/vafler på hjemmekamper – 1. desember! Varetelling REMA 1000 – mulighet – 30. desember Kakelotterier bestilt Andre forslag? Nivå 2013 – husk Torrevieja-cup!

11 Info fra klubben - vintertrening All trening ute i perioden 1. november – 31. mars er på matchbanen For lagene 7 – 9 år tildeles tid i gymsal på lokale skoler Noen lag får noe trening på Hellerud vgs eller Skøyenåsen, dette styres av klubben Fordelingsnøkkel for dager, tider og antall styres av klubben Egen keepertrener / - trening ukentlig på onsdag

12 Oppsal - shopen Shopen åpen igjen, åpen mandag kl. 17- 18 i partallsuker Shorts, strømper, tee, bag og bukser kan kjøpes i shopen, så langt lagerbeholdning rekker (mulig noe utsolgt p.t.) I tillegg vil vi ha sesongvarer. På vinteren er det vinterjakke, windbreaker, vanter og lue Treningssett kan bestilles i oppsatte perioder, men kun lagvis og via lagleder Alle varer skal betales direkte ved kjøp / henting, enten kontant eller med kort Kampdrakter fra 2012 benyttes videre i 2013

13 Foreldremøter/ støtteapparatmøter Foreldremøte ved seriestart og ved sesongavslutning Mulig felles info-møte før påske Støtteapparatmøter ved behov

14 Trenere/Støtteapparat Trener: Marius Trenerapparat: Daniel, Stig, Raymond, Andre, Thor Erik, klubbens keepertrener Lagleder/Laglederass.: Hilde og ?? Kasserer: Knut Dugnadskoordinator: Mor til Stian Webansvarlig: Marianne Fotograf: Johan Sosialansvarlig: Ruth Eli og Monica

15 Sosiale arrangementer Voksenfest fredag 18. januar 2013 – hold av kvelden, mer info kommer!

16 Eventuelt Oppvarming kunstgress planlagt fra 4.1.13.


Laste ned ppt "Oppsal G14/G15 satsning Foreldremøte mandag 26. november 2012."

Liknende presentasjoner


Annonser fra Google