Eus eige leedsjes Deil 10 Klikke um wijer te goon.

Slides:



Advertisements
Liknende presentasjoner
String-Matching II Jan Salmen. String-Matching II Boyer-Moore Algorithmus.
Advertisements

L Ø K P L A N T I N G 18. september Dagali og Skurdalen Oppvekstsenter
Konferansebidrag v. Verena Bentzen
Wer kann am besten aufschlagen?
Ledelsesinformasjonsystem
Hvem var Ellen White? • Født i USA i 1827 • Et av 8 barn • Vokste opp som metodist • Ble kristen da hun var 12 • Ble Adventist etter hvert • Fikk drømmer.
Skråblikk på seilsesongen 2008
Det er ganske underlig med disse sentrale salmene. Selv om du ikke er religiøs burde du lese dette.
Kap. 2 Kjemisk binding Binding mellom atomer Ionebinding
MTMM Models MISSING VALUES SUM Scores Ulf H. Olsson Professor of Statistics.
Elevers læring av sannsynlighet i et IKT-miljø
SUKSESS ELLER FIASKO I PROSJEKTER TIDLIGE ”SYKDOMSTEGN”
Oppgaveformatet. Oversikt XML-format, spesifisert gjennom et XML Schema. Består av et sett lovlige elementer og attributter og hvordan de kan ordnes i.
GUSTAR-ENCANTAR-PARECER-APETECER
Objektspronomen Gjermund © ?Es tu piso? Sí, lo he comprado. ?Er det din leilighet? Ja, jeg har kjøpt den. Gjermund © 2010.
VERB REGELMESSIGE UREGELMESSIGE PRESENS WALK(S) PRETERITUM WALKED
lig velkommen til kirken – DraTaKos synger, Karoline taler, film fra turen til Bangladesh Åpent i Tangen kirke.
Panda.
Referansegruppe for praktisk kvalitetsarbeid Network group for Quality Development.
KRISTOLOGI KONKORDIEFORMELEN
Everquest som læringsplattform
DIGITALE Hvorfra kom Big Data?
1 Klikk for fasit! Klikk for fasit!
Eus eige leedsjes Deil 15 Augustus 2012 Klikke um wijer te goon.
Misjon – å krysse grenser
«Bryggen» in Bergen Bei Hjalliz, Joss und Vz. Die Hanse «Tyskebryggen» Die Deutsche Brücke «Hansabryggen» Kaufleute Arbeitszimmer.
Klassenschilder Tür, Toilette, Bücherei, Lesepause, Lesestunde Hausschuhe Bilder von pixabay.com, clker.com.
Studies of Surface Hybridization In a Model System Ping Gong, Damion Irving, Dongbiao Ge, Rastislav Levicky Polytechnic Institute of New York University.
Eus eige leedsjes Deil 7 Klikke um wijer te goon.
ADJEKTIV.
# 49. (Sin T + Cos T)^2 + (Sint - Cos T)^2  (Sin T + Cos T)^2 + (Sint - Cos T)^2  (Sin T + Cos T) (Sin T + Cos T) + (Sint - Cos T) (Sint - Cos T)
PASSÉ COMPOSÉ Kompetansemål: -Å kunne bruke grunnleggende språklige strukturer -Delmål 1: kunne passé composé formene i de regelrette verbene -Delmål 2:
Chapitre 2 Mål : Læreplanmål: Å kunne bruke grunnleggende språklige strukturer og former for tekstbinding - Å kunne de bestemte artiklene - Å kunne oversette.
Sinterklaas En presentasjon av Thijs. Sinterklaas Han kommer med dampbåt fra Spania i desember.
© Andreas Gebert/NTB Scanpix. Læringsmål kapittel 7 -drøfte sider ved dagligliv, skikker og levemåter i språkområdet og i Norge -lese lengre autentiske.
Velkommen 1. Rus i et relasjonelt perspektiv Titti Huseby.
Uke 9 27.feb- 4.mars Uke 9 27.feb- 4.mars Verdiord: Tålmodighet.
Engelsk mal: Startside Alternativ 1 Norwegian Ministry of Local Government and Modernisation Ms Grete Ellingsen, Deputy Minister Ministry of Local Government.
Nattverd – del 1 Matt Mens de nå holdt måltid, tok Jesus et brød, ba velsignelsesbønnen* og brøt det, ga disiplene og sa: Ta, et! Dette er.
LE PASSÉ COMPOSÉ (Presens perfektum). Passé composé dannes av presens av verbet avoir og perfektum partisipp av hovedverbet. Passé composé dannes av presens.
Important to remember - Some grammar. The Noen steder har norsk bestemt artikkel mens engelsk ikke har the: – Abstrakte ord med generell betydning (love,
NTY Stripemaster 2 Color. Why Night Time Yellow (NTY) US history In 1971, yellow center lines were mandated as the standard color of center lines nationwide.
- Les membres de la famille Les verbes:
Jorda, månen og sola Nils J. Nilssen.
Mitt opphold i Frankrike
© Leonhard Foeger/Reuters/NTB Scanpix
Chapitre 2 Mål : Læreplanmål: Å kunne bruke grunnleggende språklige strukturer og former for tekstbinding Å kunne de bestemte artiklene Å kunne oversette.
Penny: «Hvorfor fortalte du ikke sannheten
Passé composé Kompetansemål:
Meta-analyser og systematiske oversikter
Betingelsessetninger/ Høflighet/ønske/det potensielt mulige
Frigjørende evangelium Rom 8 og Gal. 2 Lov eller evangelium Krav eller løfte Noe du skal oppfylle eller noe som er blitt oppfylt for deg Dåp Bekymringer.
Wie spät ist es? START ØVELSEN MED AT TRYKKE PÅ
Eksempel fra Nevrologisk avdeling
ARTIKLENE ~ Analyse ~.
MON PETIT MONDE Mon passe – temps, l`école, écrire une lettre
Fest på månetoppen.
CAMPAIGNING From vision to action.
Weeks 3-6 STORYLINE Nursery Health Centre.
Misjon – å krysse grenser
Fenster: Fakten über Österreich
1.
Varmer / Betjeningskombinasjoner
Управа царина Србије РЕГИОНАЛНА КОНВЕНЦИЈА О ПАН-ЕВРО-МЕДИТЕРАНСКИМ ПРЕФЕРЕНЦИЈАЛНИМ ПРАВИЛИМА О ПОРЕКЛУ.
Die Schweiz - Vindu -.
Lebensweisheiten Teil 1 – Der Wurm.
Lebensweisheiten Teil 1 – Der Wurm.
BEGYNNELSEN. BEGYNNELSEN Marian de Forest Marian de Forest was an extraordinary woman who contributed greatly to the Buffalo community. A Buffalo native,
Personene. Personene Flere historier… Makt og begjær Vekst og løsrivelse Etikk og moral Trekantdrama Systemkritikk Andre?
Auf dem Jakobsweg von Roncesvalles Mit Pius Süess
Utskrift av presentasjonen:

Eus eige leedsjes Deil 10 Klikke um wijer te goon

Geziech op Sint Pieter en Wiek J. De Grave 1670 Vrouw, gef dat keend, veur 'ne cent 'ne lekkeren oliekook. Wèlt d'r 'm dee neet geve daan stek 'm in eur oonderbrook ! Tarara boemetjee D ' n dikken dominee Dee heet z ' n koont verbrand Al aon de kachelrand.

Is daan geinen olie, olie, olie, is daan geinen olie, olie op de lamp. Dat die lamp zoe duuster, duuster, dat die lamp zoe duuster brant. ‘t Bat J. De Grave

En de bis vaan miech en de blijfs vaan miech en de bis vaan miech allein ! (2 kier) Mama, papa, zèt noe de besjuut mèt muiskes klaor. Mama, papa, d'n oejevaar is dao. En dee gei huidvleis lös, dee krijg gepeersde kop. En v'r vare mèt Anna Fransen de Houtmaos op. En dee gei huidvleis lös, dee it gepeersde kop. En daan goon v'r mèt d ' n omnibös de Houtmaos op. Keizer-Karelplein 1839 Touwgesjreve aon Ph. van Gulpen

Hei koume v'r neet mie Hei koume ze d'ch aon (d'ne pielewie) d'n duite Hei koume v'r neet mie Hei koume ze d'ch aon d'n cent. Boschstraot 1669 Valentijn Klotz

Vriethof Touwgesjreve aon Cantagallina De wien is veur miech väöls te deur Zjenever is ouch opgeslage En kump e kindje aon de deur ‘t Moot contributie drage. D’n tied is allewijl zoe slech Iech dörf werechtig neet draon dinke Iech vraog uuch is dat daan zoe rech Dat me neet mie ins good kaan drinke.

Um de volgende leedsjes te begriepe moot geer op de huugde zien vaan de tegestèllinge die in de Mestreechter binnestad bestoonte. De Raomstraot, de Pieterstraot en ‘t Grächsje waore gezwore vijande ! Es die ziech tegekaome waor ‘t altied oorlog. In ‘t vuur vaan de gevechte vloge de pötdeksele door de loch en metser woorte ouch (zoe noe en daan) gebruuk. Mennege koejong kaom nao zoe gevech gesjendeleerd thoes. Dit alles, en nog mieje,r is besjreve in ‘t book vaan noonk Frans (Lahaye), in zien eige beheer oetgegeve in In ‘t twiede leedsje weurt gesproke euver “Bijein, bijein, bij Krischer op nómmer ein”. Krischer waor ‘nen danszaol op de Bleikerij. Heer stoont boe denao de Waorekäöringsdeens gestande heet. Dee is noe ouch verdwene.

Sint Pieter 1670 J.de Grave Sint Pieter 1670 J. De Grave Oreij, oreij de Pieterstraot is hei De Raomstraot kin m'ch stikke Dao goeje ze d'ch mèt brikke. Oreij, oreij en de Pieterstraot is hei En de Raomstraot kin miech stikke Dao goeje ze d'ch mèt brikke. Es geer nao Sint Pieter gaot Daan moot geer uuch neet versjrikke. Ze goeje uuch mèt stein De mieste (ge)paord mèt brikke. Bijein, bijein, Bijj Krischer op nómmer ein. (2 kier) Veer zien de jonges vaan de Pieterstraot Veer zien vaan iezerendraod. (2 kier) Veer zien de jonges vaan de Pieterstraot Veer zien vaan iezerendraod.

Meister höbder geine zand vendoon ? Moot iech zeker op 'n aander goon ? Miene zand dee is zoe good es eur vrouw ins sjore moot. Koup 'm mer, 'r is goojekoup zeve cent 'ne gansen houp. Boschstraot 1740 Touwgesjreve aon J. de Beijer

In de Brökstraot woent 'n juffrouw en die juffrouw heet 'n meid. En die meid die moot vertrèkke umtot ze mèt 'nen tamboer geit. Laot ze mer goon, laot ze mer goon, want die meid heet niks gedoon. Laot ze mer goon, laot ze mer goon, want die meid heet niks gedoon. Hop, hop, hop, de Kommel op Bij Merieke Franse Kinste lekker danse. Hop, hop, hop, de Boschstraot op Iech kaom Merieke tege 't Waor pas half nege. Hop, hop, hop, de Kommel op Mèt Merieke Franse Kinne veer lekker sjanse. Kroettore in Wiek Teikening touwgesjreve aon Alex.Schaapkens 3de kwaart 19de iew

Umwalling Wiek mèt rondeel Bloemendaal 1669 Valentijn Klotz Meister Jepkes höbder hieringe ? Nein, nein, nein, die zien verkoch. Achter de winkelbaank ligke de köpkes krijg ze uuch en et ze op ! Maître Jepkes, avez vous d'harengs ? Non, non, non, ils sont vendus. Derrière le winkelbaank se trouvent les têtekes Krijg ze uuch en et ze op !

Dee get wèlt höbbe dee moot mer koume Veer zien allemaol Mestreechter jonge Heiderasasa, heiderasasa Veer houwe mèt 'ne klöppel tege de bèdplaank aon. Boschstraot 1848 Touwgesjreve aon Ph. van Gulpen

Geef miech nog e dröpke Nein Merie de krijgs geint mie. (2 kier) O Suzanna, was ist das Leben wunderschön O Suzanna, was ist das Leben schön! Geef us nog e dröpke En daan zinge v'r nog e möpke. (2 kier) O Suzanna, was ist das Leben wunderschön O Suzanna, was ist das Leben schön! Drinke veer nog e dröpke Oet e beerglaas of e sjöpke. (2 kier) O Suzanna, was ist das Leben wunderschön O Suzanna, was ist das Leben schön! Dit leedsje stoont 25 jan 1966 in “De Limburger” Sókkerbeer mèt stekkes, sókkerbeer mèt stekkes kriege veer bij Bergmans. (2 kier) Oh Suzanna, wat bistiech leef en woondersjoen Oh Suzanna, wat bistiech leef en sjoen! ‘t Bat Touwgesjeve aon J. de Beijer

Leef lui, dit waor ‘t daan weer ! Geer kint, es geer dat wèlt, nog ins kieke op mien websaajd: Um ‘t uuch gemekeleker te make zien alle leedsjes ouch op alfabet gerangsjik. Mèt Mestreechter compleminte, TINY