Workshop – Felles målbilde Utkast til agenda og maler
Draft agenda
Agenda 0830 INTRODUKSJON (Jaan Ivar Semlitsch?) 0900 Presentasjon – Operations (Per Sigvarsson) 0930 Presentasjon – Grossist/Innkjøp (?) 1000 PAUSE 1015 Presentasjon – Supply Chain (Eva Berger) 1045 Presentasjon – Store Design (Hans Petter Døvre) 1115 Presentasjon – Marketing (Mathias Håkansson) 1145 LUNSJ 1245 Presentasjon – Ecom (Trond Andersson) 1315 Presentasjon – Aftersales (Lorentz Jacobsen) 1345 Presentasjon – ECC (Marie Rudenstam) 1415 1430 Presentasjon – CRM (Atle Kirkeby) 1500 Oppsummering & prioritering 1530 Videre arbeid (Atle Kirkeby) 1600 SLUTT
Draft presentasjonmal
Presentasjon av fremtidsplan for [avd.navn] Ledersamling - Elkjøp Nordic 25. april 2013 Prosjekt «Felles målbilde»
Kundeorientert visjon for avdelingen Her fyller du inn en kortfattet visjon.
Tiltak fra [avd.navn] for å bedre kundeinnsikt Viktighet (Skala 1 til 6 der 6 er viktigst) Strategisk tiltak Hvilke strategiske tiltak skal gjøres på ditt område som har med kundeinnsikt å gjøre eller som involverer kundeinnsikt Resultat Hva skal være komme ut av det strategiske tiltaket? Tidsramme 1= Kort sikt 2013/14 2= Mellomlang sikt 2014 3= Lang sikt 2015 6 Dette er en test av hvordan testen vil se ut her også med tre linjer Og slik vil det se ut her 1
Potensial i nye og eksisterende produkt-og tjenesteområder i [avd Potensial i nye og eksisterende produkt-og tjenesteområder i [avd.navn] Viktighet (Skala 1 til 6 der 6 er viktigst) Strategisk tiltak Hvilke strategiske tiltak skal gjøres på ditt område som har med kundeinnsikt å gjøre eller som involverer kundeinnsikt Resultat Hva skal være komme ut av det strategiske tiltaket? Tidsramme 1= Kort sikt 2013/14 2= Mellomlang sikt 2014 3= Lang sikt 2015 6 Dette er en test av hvordan testen vil se ut her også med tre linjer Og slik vil det se ut her 1
Hva vi kan kutte ut/standardisere i [avd.navn] Viktighet (Skala 1 til 6 der 6 er viktigst) Strategisk tiltak Hvilke strategiske tiltak skal gjøres på ditt område som har med kundeinnsikt å gjøre eller som involverer kundeinnsikt Resultat Hva skal være komme ut av det strategiske tiltaket? Tidsramme 1= Kort sikt 2013/14 2= Mellomlang sikt 2014 3= Lang sikt 2015 6 Dette er en test av hvordan testen vil se ut her også med tre linjer Og slik vil det se ut her 1
Hvordan kan [avd.navn] sørge for å skape en bedre Omni-Channel Viktighet (Skala 1 til 6 der 6 er viktigst) Strategisk tiltak Hvilke strategiske tiltak skal gjøres på ditt område som har med kundeinnsikt å gjøre eller som involverer kundeinnsikt Resultat Hva skal være komme ut av det strategiske tiltaket? Tidsramme 1= Kort sikt 2013/14 2= Mellomlang sikt 2014 3= Lang sikt 2015 6 Dette er en test av hvordan testen vil se ut her også med tre linjer Og slik vil det se ut her 1
Interaksjonspunkter med andre avdelinger som er viktige for at [avd Interaksjonspunkter med andre avdelinger som er viktige for at [avd.navn] lykkes med sin visjon Interaksjonspunkt Beskrivelse av interaksjonspunktet Avdeling(er) som berøres Hvilke avdeling(er) vil berøres av det aktuelle interaksjonspunkt Koordineringsbehov Hva må koordineres med andre avdelinger Gevinst Beskrivelse av gevinst for selskapet Dette er en test av hvordan testen vil se ut her også på tre linjer av hvordan testen vil se ut Og slik vil det se ut her Her kommer det også tekst
Mal for utfylling underveis Draft Mal for utfylling underveis
Produkt-/tjenesteområder Fremtidsplan fra avdeling: [avd som presenterer] Påvirkning på avdeling: [avd.navn] Kundeinnsikt Produkt-/tjenesteområder Konsekvenser Første punkt Andre punkt Hva kan min avd. bidra med? Konsekvenser Første punkt Andre punkt Hva kan min avd. bidra med? Kutte ut/standardisere Omni-Channel Konsekvenser Første punkt Andre punkt Hva kan min avd. bidra med? Konsekvenser Første punkt Andre punkt Hva kan min avd. bidra med?