Workshop – Felles målbilde

Slides:



Advertisements
Liknende presentasjoner
Senterpartiet Vi tar hele Norge i bruk.
Advertisements

1 NTNUs Multimediesenter 1.Integrasjon 2.Produksjon 3.Framtidsvisjon NTNUs Multimediesenter REN Medlemsmøte Trondheim 31. August 2005.
Plan for markedssatsing: <sett inn navn på markedssatsing>
Rett på sak.
#ksindeks Header: Relation 1 Internal/Identier/File name
Legge inn bilder på Lindås IL sider Unngå bilder på Hovedside, dersom du må, bruk bredde mindre enn 100 punkt Denne veiledning viser det å legge inn eget.
På vei mot ny utviklingsplan
Strategisk ledelse og IKT
Velkommen til IT-konferansen Forlagets representanter •May Lisbeth Dahl •Rune Kjelvik •Kjell Arne Iversen •Øystein Falch.
Gigacampus Workshop Nett- og systemovervåkning 14. Juni 2005 Vidar Faltinsen.
ØKT KONTROLL OG BESPARELSE GJENNOM EFFEKTIVE ANSKAFFELSER Trondheim 10 november 2010 Trond Edvardsen og Jostein Hårdnes, Visma Advantage AS.
Workshop 8. februar 2013 Nye nettsider Maria og Martin.
Dialogkonferanse Hjelp til utvikling av egen bedrift Rica Maritim 23. august.
Prosjektet er støttet av Norges forskningsråd og NFK gjennom programmet Virkemidler for regional FoU og innovasjon – VRI VRI: Nettverk og kompetansebygging.
Om smidig brukerkommunikasjon Smidig 2011 Johannes Brodwall Steria Norway.
Strategi -og system workshop HiL Tor Holmen, Gunnar Bøe HiL,
Avgangspunktlighet Alnabru Oppstartsmøte
Velkommen!. Program tirsdag 0900 Frammøte og registrering 1115 Velkommen v/Øystein Falch 1130 Nye trusler på Internett v/ Tom Heine Nätt 1215 Lunsj 1315.
Velkommen!. Program tirsdag 0900 Frammøte og registrering 1115 Velkommen v/Øystein Falch 1130 Hvordan jobber programmerere/utviklere i 2007 og hvilke.
Høgskolen i Telemark Et tiltak i likestillingsarbeidet ved HiT Hvor ligger hunnen begravet? Hotell Wasilioff, Stavern mars 2005.
Presentasjonsteknikk og oppgave
Samhandlingsarena Aker Styringsgruppe Oslo kommune.
Utviklingshemmede menneskers levekår - og rettsikkerhet Bodø 28. – 29. okt
Velkommen! The Rotary Foundation – TRF Vestnes, 14. september 2013 Rudshøgda, 21. september 2013.
Strategiseminar for fakultetsstyret og ledere mfl. i Malangen 8. og 9. oktober 2013.
Bygg og funksjon – å bestille et bygg – roller i en byggeprosess
VELKOMMEN LÆREPLANSEMINARFORLANDBRUK OG FOR GARTNERNÆRING
Invitasjon til Samhandlingsseminar
Oppfølgingsmøte Alnabru prosjekt Alnabru 8. november 2007.
Overgangsprosjektet NY GIV
Invitasjon til kurs INVITASJON TIL KURS UTVIKLINGSHEMMING
Invitasjon til kurs INVITASJON TIL KURS KAP. 9
Improving Products Gruppe Presenteres av : Hege-Kristin Johansen Herman Kolås Marianne Ates Marit Finden Jonas Lillevold André Johansen Tom.
Invitasjon til Utskriftsvennlig versjon Er sparebankenes grunnfondsbevis fortsatt et attraktivt investeringsobjekt? onsdag 3. september kl
Invitasjon til Utskriftsvennlig versjon Er sparebankenes grunnfondsbevis fortsatt et attraktivt investeringsobjekt? onsdag 3. september kl
Program tirsdag 0900 Registrering 1115 Velkommen v/Øystein Falch 1130 Nytt på nett v/ Marius Arnesen 1215 Lunsj 1300 Nytt på nett forts. v/ Marius Arnesen.
IT-direktørmøte m/seksjonssjefene 11. desember 2013 Årsplaner på USIT.
Organisasjonsutvikling på USIT Prosjektet ”USIT 2.0” er i gang!
Sjefersamling og videre ledersamlinger/-opplæring
Fagkurs – 2007 Oslo 10. april 2007 og Hamar 24. april 2007.
Gullfakslandsbyen2009.
Akutte døgnopphold Kl – 1330 Gruppediskusjoner
Ped-6324 Utdannings- og yrkesveiledning. 18. april 2013 Det indre læringsdrivet Det indre læringsdrivet Universitetet i Tromsø, Rådgiverforum Troms.
Beskrivelse av kulturkontaktens oppgaver i informasjons- og logistikksystemet KSYS
Fellessamling for Helse Vest IKT årsjubileum
Mental Helse 20. September 2014 Lisa Haug Hvordan arrangere kurs ?
Informasjonsmøte «Ny Horten vgs» 5.Juni Rammene for dagen – Velkommen v/rektor – Direktør utdanning Øyvind Sørensen
 FINLAND › Jukka Hopeavuori, Trafikverket  SVERIGE › Britt-Marie Majbäck, Trafikverket › Anne-Marie Snäll, Trafikverket › Anna Hamberg, WSP  DANMARK.
HeV-prosjektet Helhetlig virksomhetsstyring
VELKOMMEN TIL ET FAGKICK FOR ALLE SOM JOBBER MED VANN, AVLØP OG RENOVASJON ! ”SIKKERHET PÅ ARBEIDSPLASSEN” QUALITY HOTEL STAVANGER AIRPORT SOLA
Velkommen til Spesialteamsamling august 2014 Hammerfest NORSK OLJEVERNFORENING FOR OPERATØRSELSKAP.
Scratch workshop Gruppeworkshop 1. landsbydag. Mål og mening Bli kjent med hverandre Lage en annerledes presentasjon Jobbe sammen Lære om new media technology.
Program 25. september – 0910 Velkommen
Grunnkurs Ledelse Semestersamling høst 2010 Henriette C. Piene Grønvold, fagsjef.
Agenda Trådløsseminar mars 2011 Tore A. Kristiansen.
SINTEF Raufoss Manufacturing AS
Operasjonsrådgiver - Beredskap
Funksjoner og GeoGebra Velkommen !
Gruppeundervisning /
Fagdag psykisk helsetjeneste, 12.mai 2009 Tina Skarheim, Velkommen Bakgrunn Litt om KS Dagen i dag.
Global outsourcing av IT
Dialogverksted [Sett inn navn på arbeidsplassen og dato]
CoP (Sett inn navn på fagnettverket)
Line Wittek og Camilla Wiig, uke 13 og
Tittel på opplæringspresentasjon
Presentasjon av forretningsplan
Tittel på kurspresentasjon
Introduksjon til prosjektpresentasjon
Utskrift av presentasjonen:

Workshop – Felles målbilde Utkast til agenda og maler

Draft agenda

Agenda 0830 INTRODUKSJON (Jaan Ivar Semlitsch?) 0900 Presentasjon – Operations (Per Sigvarsson) 0930 Presentasjon – Grossist/Innkjøp (?) 1000 PAUSE 1015 Presentasjon – Supply Chain (Eva Berger) 1045 Presentasjon – Store Design (Hans Petter Døvre) 1115 Presentasjon – Marketing (Mathias Håkansson) 1145 LUNSJ 1245 Presentasjon – Ecom (Trond Andersson) 1315 Presentasjon – Aftersales (Lorentz Jacobsen) 1345 Presentasjon – ECC (Marie Rudenstam) 1415 1430 Presentasjon – CRM (Atle Kirkeby) 1500 Oppsummering & prioritering 1530 Videre arbeid (Atle Kirkeby) 1600 SLUTT

Draft presentasjonmal

Presentasjon av fremtidsplan for [avd.navn] Ledersamling - Elkjøp Nordic 25. april 2013 Prosjekt «Felles målbilde»

Kundeorientert visjon for avdelingen Her fyller du inn en kortfattet visjon.

Tiltak fra [avd.navn] for å bedre kundeinnsikt Viktighet (Skala 1 til 6 der 6 er viktigst) Strategisk tiltak Hvilke strategiske tiltak skal gjøres på ditt område som har med kundeinnsikt å gjøre eller som involverer kundeinnsikt Resultat Hva skal være komme ut av det strategiske tiltaket? Tidsramme 1= Kort sikt 2013/14 2= Mellomlang sikt 2014 3= Lang sikt 2015 6 Dette er en test av hvordan testen vil se ut her også med tre linjer Og slik vil det se ut her 1

Potensial i nye og eksisterende produkt-og tjenesteområder i [avd Potensial i nye og eksisterende produkt-og tjenesteområder i [avd.navn] Viktighet (Skala 1 til 6 der 6 er viktigst) Strategisk tiltak Hvilke strategiske tiltak skal gjøres på ditt område som har med kundeinnsikt å gjøre eller som involverer kundeinnsikt Resultat Hva skal være komme ut av det strategiske tiltaket? Tidsramme 1= Kort sikt 2013/14 2= Mellomlang sikt 2014 3= Lang sikt 2015 6 Dette er en test av hvordan testen vil se ut her også med tre linjer Og slik vil det se ut her 1

Hva vi kan kutte ut/standardisere i [avd.navn] Viktighet (Skala 1 til 6 der 6 er viktigst) Strategisk tiltak Hvilke strategiske tiltak skal gjøres på ditt område som har med kundeinnsikt å gjøre eller som involverer kundeinnsikt Resultat Hva skal være komme ut av det strategiske tiltaket? Tidsramme 1= Kort sikt 2013/14 2= Mellomlang sikt 2014 3= Lang sikt 2015 6 Dette er en test av hvordan testen vil se ut her også med tre linjer Og slik vil det se ut her 1

Hvordan kan [avd.navn] sørge for å skape en bedre Omni-Channel Viktighet (Skala 1 til 6 der 6 er viktigst) Strategisk tiltak Hvilke strategiske tiltak skal gjøres på ditt område som har med kundeinnsikt å gjøre eller som involverer kundeinnsikt Resultat Hva skal være komme ut av det strategiske tiltaket? Tidsramme 1= Kort sikt 2013/14 2= Mellomlang sikt 2014 3= Lang sikt 2015 6 Dette er en test av hvordan testen vil se ut her også med tre linjer Og slik vil det se ut her 1

Interaksjonspunkter med andre avdelinger som er viktige for at [avd Interaksjonspunkter med andre avdelinger som er viktige for at [avd.navn] lykkes med sin visjon Interaksjonspunkt Beskrivelse av interaksjonspunktet Avdeling(er) som berøres Hvilke avdeling(er) vil berøres av det aktuelle interaksjonspunkt Koordineringsbehov Hva må koordineres med andre avdelinger Gevinst Beskrivelse av gevinst for selskapet Dette er en test av hvordan testen vil se ut her også på tre linjer av hvordan testen vil se ut Og slik vil det se ut her Her kommer det også tekst

Mal for utfylling underveis Draft Mal for utfylling underveis

Produkt-/tjenesteområder Fremtidsplan fra avdeling: [avd som presenterer] Påvirkning på avdeling: [avd.navn] Kundeinnsikt Produkt-/tjenesteområder Konsekvenser Første punkt Andre punkt Hva kan min avd. bidra med? Konsekvenser Første punkt Andre punkt Hva kan min avd. bidra med? Kutte ut/standardisere Omni-Channel Konsekvenser Første punkt Andre punkt Hva kan min avd. bidra med? Konsekvenser Første punkt Andre punkt Hva kan min avd. bidra med?