Rammeavtale for audiovisuelt utstyr (AV) Petter Bjørbæk Gruppeleder nettdrift
AV-avtale for UiO Rammeavtale Uninett klar i november Bestillingsklar for UiO i desember UiO vil inngå avtale med samtlige leverandører i rammeavtalen Leverandør- og avtaleguiden vil bli oppdatert USIT vil komme med anbefalinger Varighet 1.11.2015 -> 2017 11. april 2011 Ny Powerpoint mal 2011
Avtalene har følgende kategorier: A. Utstyrskjøp Lydanlegg, bilde og styreanlegg, utstyr for videosamtale, videoproduksjon, videokonferanse og streamingløsninger, spesialbelysning B. Totalleveranse Komplett pakke med installasjon C. Driftsavtale Drift, service, vedlikehold av komplett system 11. april 2011 Ny Powerpoint mal 2011
Hvem vant? Kategori A – Div. enkelt utstyr: ABC audiovisuell teknikk,Datametrix, Atea, AV Fusion, Video 4, Datarekvisita Kategori B - Toalleveranse: ABC audiovisuell teknikk, AV Design, Atea, Caverion Kategori C - Driftsavtale: ABC audiovisuell teknikk, AV Design, ATEA, Caverion 11. april 2011 Ny Powerpoint mal 2011
Bestilling Kategori A bestilles i bestillingsystemet (PM) Mulighet for å sammenligne produkter Bestillinger over kr 100.000,- eks. MVA i kategori A må ut til minikonkurranse I kategori B og C skal det alltid kjøres minikonkurranse, og bestilles som fritekstbestilling 11. april 2011 Ny Powerpoint mal 2011
Ytterligere informasjon og fremdrift: Epost til lk-alle med utdypende informasjon Anbefalinger fra USIT Sentral drift Dokumentasjon Lokal brukerstøtte https://www.uninett.no/av-utstyr Spørsmål til avtalen: innkjop@usit.uio.no Teknisk kontaktpunkt kommer vi tilbake til i epost 11. april 2011 Ny Powerpoint mal 2011