Rammeavtale for audiovisuelt utstyr (AV)

Slides:



Advertisements
Liknende presentasjoner
Innovative møterom.
Advertisements

Utvikling Design Integrasjon Forvaltning System Teknikk Produktinformation i flere kanaler.
Innkjøp ved Universitetet i Agder
Hvem er vi?  InOut  Bygger merverdi rundt brukt IT-utstyr  Levert 70 Skolelinux-installasjoner  TeleComputing  Norges største leverandør av driftstjenester.
Status TQM Partner AS Kundetilfredshet Nye kunder i 2011
Lynkursdagene 2011 Webdrive Tilgang til UiO-disker utenfor UiO-nettet Mads Lomholt usit/sas/lipk.
Lærerkonferansen Lærerkonferansen april Nettstøttet læring Lærerkonferansen Vidar Lillehaug Anne Rørvik.
Lynkursdagene høsten 2011 Ansvar for egen PC ved UiO Hva bør jeg som bruker vite og gjøre..?
Superbrukerforum – velkommen!
Nettskjema v 3.0 (”BETA” )
Hvordan gjør vi anskaffelser til UiT?
Frostating ● Størst i Norge på Skolelinux leveranser ➔ Bærer utviklingskostnader i prosjektet ● Levert 70 stk Skolelinux installasjoner ➔ Ferdig.
Tilskuddsordning for støtte til innovative anskaffelser av miljøteknologi i Framtidens byer for 2013.
Arena Helseinnovasjon, Kick off 3. februar 2011
Microsoft Office2010 ved UiO Fellesmøte IT-ansvarlige januar 2011.
Organisering og standardisering av universitetets IT-virksomhet Bjørn Ness, assisterende IT-direktør Fellesmøte m/lokal IT 13. desember 2012.
IPv6 på UiO En rask innføring i IPv6 på UiO Petter Bjørbæk.
VDI på nestenseksjonstur GPP-varsel! Tørrsvømming og referat av nettlektyre…
IT – Tjenester ved HELSAM Morten Ariansen. Brukerkonto Gir tilgang alle UiOs elektronisk resurser –E-post, brukerområder, elektronisk klasserom, programvare,
Institutt for Informatikk ønsker alle nye studenter velkommen!
InOut og TeleComputing  Nøkkelferdige, rimelige Skolelinux-løsninger  Maskinvare (tjenermaskiner og tynnklienter)  Programvare  Installasjon av ferdig.
PETS Trøndelag og Nordmøre Best Western Stav Hotell april 2011 HOVEDMENY Hjem Opplæring Mål Mål og status Websider 2280 Smart på web Tips Sosial.
Status nett og infrastruktur UiO. 11. april 2011Ny Powerpoint mal Status administrativt Store endringer personell Omorganisert - 7 personer Noe.
Tjenestegruppemøte mobile enheter
Mål og forventninger for Ehandel i Universitets- og høgskolesektoren Leverandørsamling – Pulje Mars 2008.
MCU og bokser. 2 MCU Gigacampus kjøpte inn en Codian MCS 8000 før jul  Et media2 blade  12 HD eller 24 SD deltakere  Kan bygges ut kraftig  Kan bygges.
Minikonkurranse AV-samling 10. november 2009 Hege Vanebo
Felles anskaffelse av LMS
FUNNKe Meldingsutveksling PLO - HF ved Lars-Andreas Wikbo Svolvær– 15. mai 2012.
Disposisjon Litt om meg Norsk utvandring Begreper Verdens flyktninger
Strategi for universitetets IT-virksomhet. Kontekst Strategi 2020 Mer strategisk IT: –U3 – USIT for UiO og UH, Rambøllrapporten –UiO-IT – Strategi, styring,
SPLO - organisasjon Seksjon med 5 ansatte (fra 1. sep 2012) –2 programmerere –2 prosjektledere –Seksjonssjef Alle jobber med drift og support i tillegg.
Bilagslønn Sverre Didriksen, USIT.
EHP5 Erfaringer fra UiO. Litt om UiOs SAP-miljø Ressurser –IT-siden 2 årsverk på basis-siden 2 årsverk utvikling 3 årsverk forvaltning/funksjonell drift.
Integrasjon med ID-porten for Nettskjema
IT-tjenesten ved HF Brukerstøtte og brukertilfredshet Forslag til tiltak og prioriteringer Høringsfirst: Høringsadresse:
Pakket og klart Boktransporttjeneste for fjernlån i Norge
Standardisering av IT-virksomheten. Bakgrunn Lokal – sentral, arbeidsgruppe under IHR IT Kartlegging høsten 2011 Diskusjonsnotat februar 2012 Høringsnotat.
BasWare PM bestillingssystem - selvstudiemateriell:
Rekvisisjonsblokka forsvinner
Bakgrunn hadde vi et møte skoler med IKT-servicefag i Vestfold, Buskerud og Telemark Ingen lager Læremidler for IKT-servicefag VG2 Arena-IKT beslutter.
Startet ca 20. november 2010 Har pr i dag ( ) 350 medlemmer 5 bedriftshyttemedlemmer 17 bedriftssamarbeidspartnere.
Webinar – eWorker og eMeetings
Skiveleverandør til utendørs 50 metersbane Stevningsmogen
Anskaffelser av vedlikeholdstjenester etter Forsyningsforskriften
Landevei 2015 Soon CK Agenda  Velkommen til møte  Klubbinfo  Son BikeDays  Landevei 2015 men Soon CK og treninger  Enebakk Rundt.
1 BasWare PM bestillingssystem - selvstudiemateriell: 1.Opprette anmodning/bestilling (denne presentasjon) 2.Godkjenne bestilling (egen presentasjon) 3.Utføre.
Ny Fronter-tjeneste: fronter.com/uio
Group Managed Service Accounts Petter Haavin, KIA 11. mars 2015.
Windows-klienter ved UiO
UH-AD Active Directory for Universiteter og Høgskoler
Status - UIO Regionsamling
Direktørnettverket 2. desember 2015: Årsplan for USIT for – Strategisk retning og prioriteringer IT-direktør Lars Oftedal.
Brukerguide WebOrg Ny roail.no. Oppsummering For trenere/oppmenn – Alle grupper vil få en egen bruker som skal brukes 1.Publisering av nyheter på gruppene.
Nytt Intranett Trøndelag Fylkeskommune
SISSEL’s julekonsert i Oslo Spektrum
Fredrikstad-Cup (pinsen)
AV-investeringer ved UiO
Canal Digital.
Status fellesanskaffelse av trygghetsskapende teknologi
UNINETT-avtalene Leverandøroppfølging BtB-prosjektet E-handel
IT-ledernettverket 18. april 2018
Standardisering av IT-virksomheten
Sett inn bilde av produkt her
Bestille undersøkelser fra kunnskapsmiljøer
STATUSRAPPORT F N T Overordnet status Dato: Ressurser og økonomi:
STATUSRAPPORT F N T Overordnet status Dato: Fremdrift: Status:
Utskrift av presentasjonen:

Rammeavtale for audiovisuelt utstyr (AV) Petter Bjørbæk Gruppeleder nettdrift

AV-avtale for UiO Rammeavtale Uninett klar i november Bestillingsklar for UiO i desember UiO vil inngå avtale med samtlige leverandører i rammeavtalen Leverandør- og avtaleguiden vil bli oppdatert USIT vil komme med anbefalinger Varighet 1.11.2015 -> 2017 11. april 2011 Ny Powerpoint mal 2011

Avtalene har følgende kategorier: A. Utstyrskjøp Lydanlegg, bilde og styreanlegg, utstyr for videosamtale, videoproduksjon, videokonferanse og streamingløsninger, spesialbelysning B. Totalleveranse Komplett pakke med installasjon C. Driftsavtale Drift, service, vedlikehold av komplett system 11. april 2011 Ny Powerpoint mal 2011

Hvem vant? Kategori A – Div. enkelt utstyr: ABC audiovisuell teknikk,Datametrix, Atea, AV Fusion, Video 4, Datarekvisita Kategori B - Toalleveranse: ABC audiovisuell teknikk, AV Design, Atea, Caverion Kategori C - Driftsavtale: ABC audiovisuell teknikk, AV Design, ATEA, Caverion 11. april 2011 Ny Powerpoint mal 2011

Bestilling Kategori A bestilles i bestillingsystemet (PM) Mulighet for å sammenligne produkter Bestillinger over kr 100.000,- eks. MVA i kategori A må ut til minikonkurranse I kategori B og C skal det alltid kjøres minikonkurranse, og bestilles som fritekstbestilling 11. april 2011 Ny Powerpoint mal 2011

Ytterligere informasjon og fremdrift: Epost til lk-alle med utdypende informasjon Anbefalinger fra USIT Sentral drift Dokumentasjon Lokal brukerstøtte https://www.uninett.no/av-utstyr Spørsmål til avtalen: innkjop@usit.uio.no Teknisk kontaktpunkt kommer vi tilbake til i epost 11. april 2011 Ny Powerpoint mal 2011