24-timers bytte-service for Norge. Innhold: •Introduksjon •Dekning i Norge •Informasjon vedlagt hver projektor før de blir utsendt fra InFocus •SilverPlus.

Slides:



Advertisements
Liknende presentasjoner
Nedlasting av apper på Apple
Advertisements

Slik bruker du vår nettbutikk!
HVA ER ?.
Velkommen til en sjekk av alkoholvanene dine!
Ebus Management Center En liten bruksanvisning for de enkleste funksjonene.
Hvordan vinne på auksjonene? Ingen fasit, men mange gode triks.
Antalis-HQ BRUKERVEILEDNING FOR BESTILLINGER. Antalis, Europas ledende distributør av papir, emballasjeløsninger og dekor & display produkter, presenterer.
Automatic Delivery Rewards Hovedtrekk. Automatic Delivery Rewards •Automatic Delivery Rewards (ADR) er et program hvor en distributør eller kunde kan.
Hvordan etablere nettbutikk med GoOnline Commerce
GoOnline publisering Hvordan komme i gang med GoOnline. Denne presentasjonen tar deg steg for steg gjennom oppsett av nettsted med bruk av GoOnline Proffesional.
VM Fotballen.eu har foran VM i fotball 2010 fått på plass et VM-studio utenom det vanlige. Det du ikke finner om VM her er ikke verdt.
BraWeb Bestilling.
Del 2: Personlig økonomi.
NMBU 2014 Praktisk informasjon
Hvordan melde seg på skyteaktiviteter 1.For å kunne melde deg på skyteaktiviteter må du være godkjent av avdelingen som aktiv skytter. Før dette må du.
Foreldremøte om videregående skole
Nordiske logistikkløsninger
eDialog24 Operator Nyheter og endringer i versjon Sentinel eDialog24 AS Ingvald Ystgaards vei 3A 7047 Trondheim Telefon: Faks:
#ksindeks Header: Relation 1 Internal/Identier/File name
Hvordan bestille fast telefoni. 1. Logg inn på og velg ”Legg til bedriftsordre”
INVESTERING I SKRIVERE Analyse Kjøp/leie Garantier Driftsavtale Support/organisering Rekvisita Fleksibilitet Trykkeøkonomi Verdi brukt utstyr Finansiering.
Aksjehandel på Internett En introduksjon til aksjemarkedet og aksjehandel på Internett Finansgruppa, Høgskolen i Vestfold 29.september 2005.
Utnytt flere muligheter på web Fokuser på det kreative
Handel, priser og forbrukerrettigheter
MyPack Hent der du handler
SMS * MLM * FORRETNING SMSKLUBBEN Viktig før vi går i gang med presentasjonen. Bruk kun denne koden når du skal melde deg inn Skriv mld mxm send.
Hvordan kan Telenor og din Telenor-forhandler bistå gründere og småbedrifter og gjøre hverdagen din enklere?
Kan samarbeidspartnere til Mercur benytte mobile kuponger/bonuskort til å drive trafikk og skape mersalg? 18. november 2009 Preben Idsøe Telenor GBDR,
HVA ER ?.
Visma KGV (Konkurranse Gjennomføring Verktøy)
Mobile portalløsninger (Internet Online Platform)
Intern informasjon 1 En mulighet til å få direkte fordel av selskapets fortjeneste.
Intelle Service Kontrakt
Service Requests. 2 Service Requests - Henvendelser •I modulen Service Requests kan du registrere henvendelser og følge med på status på eksisterende.
INVESTERING I SKRIVERE Analyse Kjøp/leie Garantier Driftsavtale Support/organisering Rekvisita Fleksibilitet Trykkeøkonomi Verdi brukt utstyr Finansiering.
Intelle Synkronisering SuperOffice CRM Microsoft Dynamics AX Alle versjoner av SuperOffice og AX ”en endring utføres kun en gang, alle systemer som trenger.
Som medlem i BBF vil du nyte godt av attraktive medlemsfordeler som en rekke innkjøpsavtaler med gunstige besparelser.
Del 2: Personlig økonomi.
Grunnkurs gesisPLAN - Del 8
TR90 LTO 7. – 11. oktober ER DU KLAR? ordertr90.nuskin.com.
Hvordan spre budskapet gjennom PR?
Resultater Kundesenter
Europcar presentasjon
VI ØNSKER TOLLPOST FUTURUM VELKOMMEN TIL NORENGROS K.J. BRUSDAL AS
Integrasjon Microsoft CRM Microsoft AX ”en endring utføres kun en gang, alle systemer som trenger denne endringen blir oppdatert” ”opprettes en ny kunde,
Intelle Synkronisering SuperOffice CRM Visma Business Alle versjoner av SuperOffice og Visma Business ”en endring utføres kun en gang, alle systemer som.
Intelle Synkronisering SuperOffice CRM Visma Global Alle versjoner av SuperOffice og Visma Global ”en endring utføres kun en gang, alle systemer som trenger.
SuperOffice CRM Visma Business
eSøknad - Et webbasert system for elektronisk innlevering av søknader om forskningsmidler. Kort presentasjon av endinger i forbindelse med søknad.
ESøknad - Et webbasert system for elektronisk innlevering av søknader om forskningsmidler Kort presentasjon av systemet beregnet på prosjektledere/forskere.
Professional Warranty - konsept for økt kundelojalitet!
eDialog24 Operator Nyheter og endringer i versjon
PROSJEKT: UADRESSERT REKLAME Omnibus: 23. august – 30 august 2006
Oppgaver til kodegenerering etc. INF-5110, 2013 Oppgave 1: Vi skal se på koden generert av TA-instruksjonene til høyre i figur 9.10 i det utdelte notatet,
Elektroniske kamprapporter
Microsoft CRM Visma Business
BasWare PM bestillingssystem - selvstudiemateriell:
Svensker i Norge - Kampanje.
Nettbutikk Nettbutikk Ny nettbutikk med varer! Innen 3 uker kan du få din egen nettbutikk, med din profil. I nettbutikken ser kunden hele.
SCANNERBONUSER. Scanneroperatørbonus Bonus for første scanning: €10 En bonus p å €10 betales til scannerleietaker når en kunde scannes for første gang.
ADR & SCANNERKORT. Automatic Delivery Rewards (ADR) Den enkle måten å handle produkter på, med levering hver måned. Du har fordelen av en rabatt på 5.
Wieland GroupBuilding Installationgesis gesisPLAN EFA Elektro as Dine utfordringer er vårt ansvar Grunnkurs gesisPLAN - Del 2 09:00 Presentasjon av gesisPLAN.
Universal NANO skjermbeskytter
1 BasWare PM bestillingssystem - selvstudiemateriell: 1.Opprette anmodning/bestilling (denne presentasjon) 2.Godkjenne bestilling (egen presentasjon) 3.Utføre.
Reisen starter med et.
Bedriftenes teleleverandør BUSINESS CLASS TELECOM.
Ny Kunde (1/2) Velkommen til Nespresso Club, mitt navn er Hva kan jeg hjelpe deg med? Navn Først vil vi gjerne vite om medlemskapet skal stå på et firmanavn.
ADR & SCANNERKORT.
Med en direkteservicekontofår din bedrift en unik webkonto for registrering av service på mobiltelefoner, nettbrett og tilbehør.   DS+ swap gir deg markedets.
Med en direkteservicekonto får din bedrift en unik webkonto for registrering av service på mobiltelefoner, nettbrett og tilbehør.   DS+ swap gir deg markedets.
Utskrift av presentasjonen:

24-timers bytte-service for Norge

Innhold: •Introduksjon •Dekning i Norge •Informasjon vedlagt hver projektor før de blir utsendt fra InFocus •SilverPlus service (produktbytte på din trapp) garantioppsett og aktivisering •SilverPlus service (produktbytte på din trapp) fra InFocus •Vanlige spørsmål og svar •Oppsummering

Introduksjon •For å forbedre servicenivået og kundeforventninger i Norge, investerer nå InFocus i en markedsledende 24t utbytte-service. •Med 3 varelager i Norge med erstatningsprodukter vil InFocus forsyne 100% av Norge med et 24t produktbytte. •Denne “world class”-infrastrukturen vil bli operativ fra 12. September •Vi vil teste denne servicen med våre partnere ut september og koordinere en offentlig publisering 1.Oktober.

Dekning i Norge •Telefonsamtaler logget før 17:30 på ukedager vil resultere i en utlevering av en erstatningsenhet neste arbeidsdag. –24 timers levering vil dekke hele Norge –Utlevering av erstatningsenheter vil skje mellom 09:00 og 17:30 på ukedager

Informasjon vedlagt hver projektor • Silver Plus – to års “door step swap”-service •Gratulerer med kjøpet av din nye InFocus projektor. I tillegg til den siste produkt teknologien så er vårt nye SILVER PLUS program inkludert i din enhet. Dette gjelder for Tyskland, Frankrike, UK, Sveits, Norge, Sverige og Danmark •Din enhet er allerede forhåndsregistrert med vårt nye Silver Plus program og for videre informasjon se vår internett side eller ring vårt gratis telefon nummer www.infocus.com/emeaservice •For å knytte deg og dine kunder direkte til vårt silver plus program ønsker vi at du registrerer dine kunders detaljer online på:

SilverPlus service garantioppsett og aktivisering Garanti registerering: •Kunden kjøper en InFocus projektor •Kunden mottar – sammen med produkt forsendelsen - en SilverPlus brosjyre •Du/kunden registrerer sin projektor på Kundeservice: •Hvis et produkt feiler skal kunden ringe eller e vårt dedikerte “onsite” kundeservice på eller •InFocus onsite support vil sammen med kunden gjøre en feilsøking og hvis det er nødvendig med et erstatnings produkt, vil InFocus onsite kundeservice arrangere en tilsendt enhet (SilverPlus) •InFocus onsite kundeservice vil stadfeste/bekrefte kundens detaljer som: Kontakt navn, telefon, lokasjon/adresse samt feilbeskrivelse •InFocus onsite kundeservice vil opprette en service ordre med speditøren som vil levere erstatnings enheten til kunden. •InFocus onsite kundeservice vil så kontakte kunden/sluttbrukeren for å forsikre at servicen er blitt utført og om kunden ble servicemessig tilfredsstilt

spørsmål og svar •Må kunden pakke ned den defekte enheten? –Nei, speditøren ankommer kundens adresse med en erstatningsenhet i en ny emballasje. Speditøren plasserer den defekte projektoren i emballasjen og returnerer denne til vårt logistikk senter •Vil kunden motta en ripete projektor? –Nei, våre kunder vil kun motta projektorer med nye kabinetter og lamper •Hvorfor må vi registrere en projektor hvis produktet er forhåndsregistrert? –Hvis en kunde har en defekt projektor vil forhåndsregistreringen fremskynde prosessen mot kunden for en erstatnings leveranse da dette fjerner behovet for en vedlagt kvittering/kjøpsbevis og kontakt informasjon/leveringsadresse etc.

spørsmål og svar •Vil denne garantien gjelde for produkter som allerede er solgt? –Ja, garantien vil bli gitt til alle produkter som vi per i dag har i vår produkt portefølje uavhengig av kjøpsdato, gitt at produktet fortsatt er innenfor garanti med gyldig kvittering/kjøpsbevis •Hva med projektorer innenfor garanti, men som ikke lenger selges? –Disse produktene vil fortsatt ha den opprinnelige garantien med ditto betingelser og både det nye samt gamle kundeservice nummeret kan ringes •Hva skjer hvis en kunde ringer galt kundeservice nummer? –Begge kundeservice teamene er knyttet sammen så en kunde vil kun effektivt bli viderekoblet til riktig person uansett hvilket nummer de måtte ringe

Oppsummering •InFocus Corp. investerer nå i en markedsledende 24t produktservice i Norge for alle merkenavnene; ASK Proxima, InFocus & ScreenPlay •Denne nye garantien gjelder for alle produkter i den eksisterende produkt porteføljen så lenge de er innenfor garanti uavhengig når de ble solgt •Kundesenteret vil bli ledet av en Norsk og svensktalende operatør •Denne endringen vil bli effektiv fra 12.September med en etterfølgende offisiell kommunikasjon 1.Oktober 2005