Veien videre med DocuLive

Slides:



Advertisements
Liknende presentasjoner
Status selvvalg i NorgesGruppens kjeder
Advertisements

Brukerdokumentasjonen for AutoPay må derfor leses i tillegg.
Astrid Øksenvåg Rådgiver eKoR AS
Produktopplæring CRM MBS 10 Merete L. Nylund. Agenda  Kontaktperson.  Nytt rapportvindu.  Endringer i dokumentmodulen.  User Satisfaction.  Timeregistrering.
eDialog24 Operator Nyheter og endringer i versjon Sentinel eDialog24 AS Ingvald Ystgaards vei 3A 7047 Trondheim Telefon: Faks:
#ksindeks Header: Relation 1 Internal/Identier/File name
Larvik Og Omegn MS Foreningen sin PC opplæring høsten 2005 Dette undervisningsmaterielle er laget av Ole Andreas Hvatum oktober 2005.
Agendapunkter UKE - aktuelt Drifts- vs. Vedlikehold Lisenser
BankID i Vital Forsikring ASA
Erstatning for ActiveX?
Det nye mobilmarkedet John Olve Andersen
Brukerdokumentasjonen for AutoPay må derfor leses i tillegg.
Utbredelse av pleie- og omsorgsmeldinger v1.6
ØKT KONTROLL OG BESPARELSE GJENNOM EFFEKTIVE ANSKAFFELSER Trondheim 10 november 2010 Trond Edvardsen og Jostein Hårdnes, Visma Advantage AS.
Samler informasjon – alt på ett brett Brukervennlig Integrerbart
Fagsystemer – oppgradering og nyanskaffelser
Microsoft Office2010 ved UiO Fellesmøte IT-ansvarlige januar 2011.
Anbefalt modell for administrasjonsenheten i nye Harstad kommune
Gerica på ny plattform Oppdatert
Først søker du opp en arkivsak Så mearkerer du dokumentene (vedleggene i mailen) som du ønsker å arkivere Dra- og slipp over saken.
Gruppe 8E Martin Olsen og Geir Nakken
Gruppe 32E presenterer. Windows 2003 Server Novell Netware 6.5.
Erfaring med bruk av åpen kildekode til støtte for læringsprosessene
TQM Center Norway AS 2010 EFD – Grå papir prosess.
Effektivisering av ansettelsesprosessen
ALEPH brukermøte 2007 Status fra ALEPH Plus Team.
Steinar Jensen, IbisIKT as
Standarder, innhold og ePortfolio Helge Hannisdal Product Manager it’s:learning
Sette opp Gmail i Outlook
Kontraksmodulen i 360° Katrine Holm - Rådgiver Espen Nergaard - Selger
TOA 21. nov.Side 1Divisjon Informasjonsteknologi WinMap produktene Status og nyheter Tor Olav Almås Avdelingsleder NOIS.
Portalseminar iKnowBase og Oracle Fusion Middleware
Webinar – eWorker og eMeetings
Sikker Digital Postutsendelse
Integrasjoner og 360° Tomas Mæsel, arkitekt Software Innovation
Nyheter i 360° SP7 og planer videre
Public 360° Online 19. nov.
Windows – drift, rutiner og SCCM
Oppgradering av nettsidene Presidentsamling Fevik januar 2015.
Digital postkasse til innbyggere
Kort brukerveiledning Arkiv plug-in Februar 2015
1 GeoPortal – Rammeverk Introduksjon. 2 Teknisk rammeverk - Interoperabilitet Interoperabilitet evne til å kommunisere, kjøre programmer, eller overføre.
Nordic Research Group Omlegging av nettverksstruktur.
Notes ved UiO Steinar Skogheim. Steinar Skogheim, USIT Målet med dette kurset Målet er å gi en oversikt over hvordan Notes generelt fungerer og brukes.
ByggSøk – fra papirmølle til tastetrykk
Integrasjoner og 360°.
SvarUt i praksis Fagdager dokumentforvaltning 15. oktober 2015 Vanja Valjord Christensen.
Kommunikasjon mot Handelsbanken
Velkommen til kurs i Norfos digitale tjenester
Webinar - Prosjektarbeid og samhandling
IST Barnehage/SFO - Nyheter
Nytt Intranett Trøndelag Fylkeskommune
Opplæring i «Nye DDV» Windows 10 OneDrive login.ddv.no
Oppg. 1: Redusere tidsbruk for våre felles brukere
Plan for bruk av skoleplattformen
Digital post Ottar Sverre Bakken
Utskrift av presentasjonen:

Veien videre med DocuLive Erik Tørresby Avd leder DocuLive, Oslo 16.4. 2013

Status DocuLive Oppgraderes årlig nye kunder fra DL til 360 Mange kunder kjører fortsatt DocuLive videre Oslo Kommune er en av våre største DL kunder SI opprettholder kompetanse på produktet, leverer support tjenester, konsulenttjenester og utgir nye versjoner SI har styrket DL teamet med nye ressurser

Ny rådgiver i DL teamet – Stein Frode Bech Service Manager DocuLive/360° fra 2009 Arkivansvarlig privat sektor Arkivleder offentlig sektor Utdanning innen systemutvikling- og systemforvaltning Arkivakademiet + tilleggsenhet i elektronisk arkiv

Hva kan Stein bidra med hos dere……. Åpne og bedriftsinterne kurs for DocuLive-programmene Gjennomgang av ny og «ubrukt» funksjonalitet i DocuLive-programmene Helsesjekk – rutiner og arbeidsprosesser Omorganiseringer – planlegging og gjennomføring Periodisering – planlegging og gjennomføring Bistand ved overgang til fullelektronisk arkiv

Ny Service Manager fra 2. april 2013 Ny service Manager for Public360 og Doculive for Oslo kommune: Are Jensen Lang erfaring fra både privat og offentlig sektor Siste arbeidsgiver: Servicesenteret i Utviklings- og Kompetanseetaten (UKE) i Oslo kommune Tidligere arbeidserfaring fra Skatteetaten, Boots Norge og Saga Petroleum. Kontaktinformasjon: Are.jensen@software-innovation.com Mobil: 95 23 73 71

Ny utvikler i DocuLive Teamet fra 1.12.2012 – Anders Hellgren Anders er en løsningsorientert og faglig dyktig ressurs Jobber med DocuLive WWW Sak Bachelor i informatikk Selvstendig næringsdrivende Nordea, DNB Elan , Adecco

Nye løsninger Integrasjon HR WebCruiter Klikkbar Offentlig Journal Ekspedering via flere kanaler bla Svar ut - planlegges

Status Produkt Dagens release – 70b/30b – frigitt våren 2012 (sentralløsningen kjører 70a/30a ) Neste release – planlagt høsten 2013 Planlegger en release pr år Fokus støtte nye plattformer Endringer i funksjonalitet på basis av input fra Brukere Nye tilleggsmoduler vurderes løpende

Fokus i 30c/70c Elektronisk arkiv - dokumenter skal mottas, distribueres og gis innsyn elektronisk. Tilgangskontroll og avskjerming må være rett. Sak-, dokument- og filbeskrivelser må være beskrivende og følge standarder Elektroniske adresser fødselsnummer, organisasjonsnummer og e-postadresse i fokus. Forberede for ekspedering via flere kanaler som SvarUt, Digipost  m.fl.

Nyheter i Plus og administrator Mange forbedringer for full-elektronisk arkiv ble gjort i 7.0B med nye felter, bruk av standard beskrivelser og forbedret e-post import og ekspedering. Nytt i 7.0C: Hjelperegister med standard Saks titler. Organisasjonsnr, fødselsnr, e-post og forsendelse på saksparter Saksparter kan velges ved registrering av nytt dokument. Sortering av fil-vedlegg. Drag an drop tilknytning av filer. Doculive Administrator. Funksjon for å vise hva en bruker har tilgang til – melde ut/inn i flere grupper i en operasjon og se hvilke dokumenter bruker har ad-hoc tilgang til

Nyheter i WWW Sak Felter for elektronisk import/ ekspedering. Bruk av standard sakstittel og dokumentbeskrivelser. Forbedret Outlook integrasjon med å kunne velge vedlegg og adressater, og navngiving, tilknytningstype og sortering av vedlegg. Forbedret tilknytning av filer med bruk av standard filbeskrivelser, sortere rekkefølge og velge hoveddokument. Egen arbeidsliste med innkomne e-poster med status S Gule (midlertidige) og grå (permanente) kommentarer på dokument.

Release 30c/70c- Plattform Planlegger støtte for Office 2013 Windows 8 IE 10 Windows Server 2012