STATUSRAPPORT UiO Saksbehandling og arkiv Delprosjekt 1 &

Slides:



Advertisements
Liknende presentasjoner
Styringsrapport Prosjekt:. <Sett inn> Dato:
Advertisements

Eksamenskonferansen Steinkjer 24. september 2013
Midtveisevaluering FME Samfunn
Organisering og standardisering av universitetets IT-virksomhet Bjørn Ness, assisterende IT-direktør Fellesmøte m/lokal IT 13. desember 2012.
Overordnet plan EFV-V EFV-sekretariatet
Samhandlingsarena Aker Styringsgruppe Oslo kommune.
12k Harmoni Status, styringsgruppemøte 8. november 2005 
Internt handlingsrom (IHR) USIT Hva vil vi med IHR? Øke UiOs interne økonomiske handlingsrom Bruke en større andel av de samlede ressursene.
Internt handlingsrom (IHR) Presentasjon på USITs allmøte 23. juni 2011 Universitetsdirektør Gunn-Elin Aa. Bjørneboe.
Organisasjonsutvikling på USIT Prosjektet ”USIT 2.0” er i gang!
USIT 2.0 Status og framdrift Allmøte 28. april 2011 Hallgerd Benan
Minestudier-prosjektet, v/Jørgen Grønlund (prosjektleder)
Studieportalen Mine Studier – overgang til UiOs fellesløsninger.
Elektronisk saksbehandling og arkiv
IHR – Studier Forum for studiespørsmål, SV-fakultetet 10. november 2011 – Jenny Nornes.
Samdrift av windows-klienter i UH- sektoren Hva, hvorfor, hvordan, og hvilke andre muligheter finnes? Anders Vinger | Seksjonssjef | UiO/USIT/IT-Drift-KD.
Prosjektavslutning og sluttrapport
Veiledning kvalitetssikring
TAKK!. Hvorfor blir Lokal-Sentral innlemmet i IHR?
Prosjekt: <Sett inn > Prosjektleder: <Sett inn>
Valgforums fagdag Agenda Status i direktoratet Etableringsprosessen Ansettelser Informasjon og kommunikasjon Organisering av valggjennomføringen.
Agdersamling 13 sept kommunal responssentertjeneste og felles anskaffelse av trygghets- og varslingsteknologi Agdersamling 13. september 2016 Prosjektleder.
1 STATUS PROSJEKT PSYKISK HELSE OG RUS Overordnet samarbeidsutvalg 7. desember 2015 Prosjektleder Kari Engen Sørensen.
Forventningene fra Fylkesmann « Fylkesmannen forventer at det er gjort en vurdering av hvorvidt kommunen, gjennom ny kommune eller på egen hånd, er i stand.
Fusjon HiG, HiÅ, HiST, NTNU Gjennomføring: de første månedene.
Forventningene fra Fylkesmann
Prosjekt: Strategi KIL Prosjekteier: Jon Erik Ofstad
Rekrutteringsstrategi SU - prosjektbeskrivelse
HMN Orientering om HMN LAB
Studieledernettverket: Silurveien og digitalt læringsmiljø
Mal for prosjektrapportering
Plan om 30 kommuner, med utgangspunkt i TELMA.
Organisasjonsjustering hos USIT Allmøte 01. juni 2017
IT-ledernettverket 18. april 2018
Evaluering av USITs organisering, USIT 3.1
Prosjekt Digitalt pensum
Nye personvernregler i Norge EUs personvernforordning - General Data Protection Regulation (GDPR) Maren Magnus Jegersberg Seniorrådgiver IT-direktørens.
Avdeling for fagstøtte
Rekruttering internasjonale studenter
Porteføljesøknader for Administrativ IT for 2018 runde 2 – vår 2018
Introduksjon til prosjektpresentasjon
Studie - BOTT 1. Formål 1.1 Studie-BOTT er et samarbeidsorgan som skal bidra til økt kvalitet, effektivitet og likebehandling mellom lærestedene innenfor.
Presentasjon prosjekt digital pensumlistesystem
Mottaksprosjektet UiO saksbehandling og arkiv
Mottaksprosjektet UiO saksbehandling og arkiv
Program for administrativ forbedring og digitalisering
STATUSRAPPORT F N T Overordnet status Dato: Ressurser og økonomi:
2 1 STATUSRAPPORT BOTT mottak økonomi-prosjektet F N T
2 1 STATUSRAPPORT BOTT mottak økonomi-prosjektet F N T
2 1 STATUSRAPPORT BOTT mottak økonomi-prosjektet F N T
STATUSRAPPORT Programmet
STATUSRAPPORT Programmet
Prosjekt UiO: Saksbehandling og arkiv
STATUSRAPPORT Programmet
STATUSRAPPORT Programmet
STATUSRAPPORT F N T Overordnet status Dato: Fremdrift: Status:
STATUSRAPPORT UiO Saksbehandling og arkiv Delprosjekt 1 &
Administrative fellesløsninger
Digitaliseringsprogram for administrative tjenester
STATUSRAPPORT UiO Saksbehandling og arkiv Delprosjekt 1 &
Status for SRF’ene og verktøykassen
Programkontoret.
STATUSRAPPORT Programmet
STATUSRAPPORT BOTT mottak økonomi-prosjektet
Digitaliseringsprogrammet – 25. mai 2018
Utskrift av presentasjonen:

STATUSRAPPORT UiO Saksbehandling og arkiv Delprosjekt 1 & 2 10.04.2019 Dato: 10.04.2019 Overordnet status F Forrige N Nå T Tendens FREMDRIFT Status: Innspill på høringsnotatet mottatt fra alle enheter. Innspillene skal gjennomgås og behandles på styringsgruppemøte 26.april Studieadministrative prosesser prioritert for RPA: SiFra, permisjoner, tilrettelegging til eksamen og politiattester. Alle fordrer standardisert nettskjema til studentene, kryptering av sensitiv dokumentasjon og automatisk overføring til ePhorte. Diverse forankrings- og kommunikasjonsaktiviteter gjennomført i workshops og møter Aktiviteter i nærmeste fremtid: Gjennomgang av høringsinnspill og utforming av endelig anbefaling fra styringsgruppen Delprosjekt 2 vil skrive en anbefaling til avklaring rundt prosesseierskap for studieadministrative prosesser. Heldagsseminar 10.4: Planlegging av aktiviteter etter beslutning arkivtjeneste og delprosjekt 3: Implementering. AVHENGIGHETER Anskaffelsen fra BOTT SA utsettes stadig. Det betyr at oppstart av delprosjekt 3 i UiO:SA også må utsettes. Behov for avklaringer: F N T F N T RISIKO Risiko for ikke å nå milepælene: Risikoreduserende tiltak: RESSURSER OG ØKONOMI Status: Gry Anita Hemsing går inn som prosjektleder for Strategi 2030 ut året. Det betyr at delprosjekt 2 tappes for en 100 % ressurs. Tiltak: Camilla Haugland blir operativ prosjektleder, mens Gry Anita fortsetter å ha jevnlige møter med prosjektgruppa. Aktiviteten i delprosjekt 2 skaleres etter ressurssituasjonen. Ordningen evalueres i juni. F N T

STATUSRAPPORT UiO Saksbehandling og arkiv Delprosjekt 1 & 2 07.03.2019 Dato: 07.03.2019 Overordnet status F Forrige N Nå T Tendens FREMDRIFT Status: Høringsnotat for organisering av arkivtjenesten er sendt ut. Høringsfrist: 25. mars. Gjennomgang av studieadministrative prosesser som er egnet for RPA med USIT og programkontoret Diverse forankrings- og kommunikasjonsaktiviteter gjennomført i lederfora, nettverk og møter Aktiviteter i nærmeste fremtid: Workshops for prosessene «tilrettelegging til eksamen» og «permisjoner» Gjennomgang av høringsinnspill og utforming av endelig anbefaling fra styringsgruppen Kommunikasjons- og forankringsaktiviteter AVHENGIGHETER Ina Høj Hinden deltar i BOTT anskaffelsesprosess Fremdrift i delprosjekt 2 når det kommer til implementering av nye standardiserte prosesser er avhengig av ressurser i linja. Behov for avklaringer: F N T F N T RISIKO Risiko for ikke å nå milepælene: Det er ingen ting som brenner i øyeblikket. Risikoreduserende tiltak: RESSURSER OG ØKONOMI Status: Tiltak: F N T