Rådgivar Harald Johnny Tomren - Utdanningsavdelinga

Slides:



Advertisements
Liknende presentasjoner
Øvelse i utdanningsvalg for foresatte i grunnskolen
Advertisements

• Teknikk og industriell produksjon • Elektrofag • Bygg- og anleggsteknikk • Restaurant- og næringsmiddelfag • Helse- og sosialfag • Design, medier og.
Kunnskapsløftet i videregående opplæring Statssekretær Lisbet Rugtvedt Elevorganisasjonens nasjonale seminar 19. november 2005 Engebråten skole.
Tirsdag 6 november kl Onsdag 7. november kl Torsdag 8. november kl Onsdag 7. november kl der foreldre.
Slåtthaug videregående skole
Foreldremøte 9. trinn 01. April 2014.
Tirsdag 1 november kl Onsdag 2. november kl Torsdag 3. november kl Onsdag 2. nov. kl der foreldre og ungdom.
VIDEREGÅENDE SKOLE Du er elev i videregående opplæring i 3 eller 4 år, avhengig av om du velger et STUDIEFORBEREDENDE eller YRKESFAGLIG UTDANNINGSPROGRAM.
Informasjon til minoritetsspråklige elever og foresatte
Opplæringstilbudet Fylkestingets vedtak.
Videregående opplæring -NYE VEGER -NYE MULIGHETER NYE UTFORDRINGER.
har vi gleden av å invitere til
har vi gleden av å invitere til
Karriereveiledning for 8. klasse på Holtan ungdomsskole aase
Karriereveiledning for 9. klasse på Holtan ungdomsskole aase
Borgund vgs Borgund VGS Yrkesfagskole i Møre og Romsdal Møre og Romsdal fylkeskommune.
Videregående opplæring. Hva er videregående opplæring? Inngangsporten til videre studier og til yrkeslivet:  Studieforberedende opplæring legger vekt.
Informasjon om søknad til videregående opplæring Torsdag 13.september 2012 Nina Hågensen Venås rådgiver Mail: Informasjon.
INFORMASJONSMØTE Info fra Fagopplæringskontoret ved Anne Sara Svendsen
-Ein tydeleg medspelar Ny i videregående opplæring Skoleåret 2014/2015.
YRKESOPPLÆRINGSNEMNDA (YON)
Gjeldande per Side 1 Ditt val! Idrettsfag Musikk, dans og drama Studiespesialisering Bygg- og anleggsteknikk Design og handverk Elektrofag Helse-
VALG AV SPRÅKFAG. FREMMEDSPRÅK :  SPANSK  TYSK SPRÅKLIG FORDYPNING:  NORSK  ENGELSK.
Oppdatert Side 1 Ditt val! Idrettsfag Kunst, design og arkitektur Medium og kommunikasjon Musikk, dans og drama Studiespesialisering Bygg- og.
Polarsirkelen videregående skole. Utdanningsprogram Studieforberedende Idrettsfag Musikk, dans og drama Studiespesialisering Medier og kommunikasjon Kunst,
FORELDREMØTE 10. TRINN 6. september 2016 Inger Line Hvaal Rådgiver, Karuss skole.
Foto: Peder Austrud Vest-Agder fylkeskommune folkestyre- samarbeid - kompetanse Fagopplæring i Vest-Agder Bjørn Olaf Pedersen, rådgiver Utdanningsavdelingen.
Gjeldende per Side 1 Ditt valg! Idrettsfag Musikk, dans og drama Studiespesialisering Bygg- og anleggsteknikk Design og håndverk Elektrofag Helse-
Gjeldende per Side 1 Ditt valg! Idrettsfag Musikk, dans og drama Studiespesialisering Bygg- og anleggsteknikk Design og håndverk Elektrofag Helse-
Gjeldende per Side 1 Ditt valg! Idrettsfag Musikk, dans og drama Studiespesialisering Bygg- og anleggsteknikk Design og håndverk Elektrofag Helse-
Varhaug ungdomsskule Korleis er skulen organisert?
Velkommen til Informasjonsmøte for foreldre OM VIDEREGÅENDE OPPLÆRING.
Oppdatert Side 1 Ditt valg! Idrettsfag Kunst, design og arkitektur Medier og kommunikasjon Musikk, dans og drama Studiespesialisering Bygg-
Velkommen til foreldremøte 10. trinn. Hvem er jeg - hvor vil jeg – hvilket valg skal jeg ta?
Videregående skole? Gjeldende per Side 1.
FORELDREMØTE 10. TRINN Rådgiver Marianne Stray Aas.
Rådgiversamling Scandic Park hotell, Sandefjord 4. november 2015 Velkommen!
FORELDREMØTE 10. TRINN YOU-RÅDGIVER: Kari-Anna Ronæs Rolland (10A, 10B, 10F) Thomas Kvalvik (10C, 10D, 10E)
Medbestemmelsesmøte 21.januar 2013 Foto: Bjarne Eriksen.
FORELDREMØTE 10. TRINN 15. SEPTEMBER 2015 Om arbeidsuka Om Yrkesvalgmessa Om videregående opplæring Inger Line Hvaal Rådgiver, Karuss skole.
FORELDREMØTE 9. TRINN Rådgiver Marianne Stray Aas.
VALG AV SPRÅKFAG. FREMMEDSPRÅK :  SPANSK  TYSK SPRÅKLIG FORDYPNING:  NORSK  ENGELSK.
Oppdatert Side 1 Ditt valg! Idrettsfag Kunst, design og arkitektur Medier og kommunikasjon Musikk, dans og drama Studiespesialisering Bygg-
FORELDREMØTE 10. TRINN YOU-RÅDGIVER: Siri Myhren Petersen (10A, 10B, 10C, 10G) Thomas Kvalvik (10D, 10E, 10F, 10G)
Forskrift til Opplæringslova Kapittel 1, §1-8 Opplæring i framandspråk, språkleg fordjuping og arbeidslivsfag i grunnskulen Skulen skal tilby opplæring.
Rådgiver orienterer… 10. trinn høsten Hva er min jobb som rådgiver på 10. trinn?  Administrere og følge opp elevene i forbindelse med uke 43. 
Side 1 Utdanningsprogramma Idrettsfag Musikk, dans og drama Studiespesialisering Medium og kommunikasjon Kunst, design og arkitektur Bygg- og anleggsteknikk.
FYLKENES INFORMASJONSTJENESTE FOR SØKERE TIL VIDEREGÅENDE OPPLÆRING Videregående opplæring i Follo Ås ungdomsskole – 14. september 2016.
V IDEREGÅENDE OPPLÆRING F ORBEREDELSE TIL UTDANNINGSMESSA Felles for skolene i Tromsø, Balsfjord og Karlsøy kommune Skoleåret 2015/2016.
Surnadal vgs. Fakta Antall elevar: 283 Antall elevar frå Rindal: 44 Hybelbuarar: 22 Antall tilsette: 54 Antall tilsette frå Rindal:
Videregående opplæring i Follo
Velkommen til informasjonsmøte for foreldre
Forskrift til Opplæringslova
Fra styringsdialog til lederdialog
Inntaket til skoleåret
FORELDREMØTE 10. TRINN 26. september 2017
Rådgiver Marianne Stray Aas
Inntaket til skoleåret
FORELDREMØTE 10. TRINN 26. september 2017
NY STRUKTUR.
Internasjonalisering. Ungdom og mobilitet.
Utdanningssystemet sitt årshjul
Studiespesialisering
System for godt læringsmiljø
System for godt læringsmiljø
FORELDREMØTE 10. TRINN 9.oktober 2018
Velkommen til informasjonsmøte for foreldre
Leiar- og eigarmøte for PPT og vidaregåande opplæring 15. mai 2018
NY STRUKTUR.
Utdanningsvalg 10. trinn -valg av videregående opplæring
Utskrift av presentasjonen:

Rådgivar Harald Johnny Tomren - Utdanningsavdelinga Dei faglege nettverka i Møre og Romsdal Elevundersøkinga Undervisningsevalueringa Rådgivar Harald Johnny Tomren - Utdanningsavdelinga

Dei faglege nettverka i Møre og Romsdal Mandat: «Fagnettverka skal være eit rådgjevande organ for skoleeigar i faglege og fagdidaktiske spørsmål knytta opp mot arbeidet med vurdering i fag, etterutdanning og kompetanseheving av lærarar i dei vidaregåande skolane og faglege leiarar og instruktørar i bedriftene, og arbeide med å sikre utvikling og god kvalitet i den vidaregåande opplæringa i Møre og Romsdal fylke med grunnlag i vedteken kvalitetsplan» Hovudoppgåver som alle nettverkene skal arbeide med er knytta opp mot måla i fylkesplana, kvalitetsplana og kompetansestrategidokumentet for 2013-2017: Vurdering Variert bruk av læremiddel i faga, herunder pedagogisk bruk av digitale læremiddel, digitale verkty og programvare. Etterutdanning og kompetanseheving for lærarar, faglege leiarar og instruktørar. Endres i topp-/bunntekst 02.01.2019

Faglege nettverk - organisering Nettverksleiar – Vert engasjert av fylkesutdanningssjefen for 1 år av gangen – har leiarressurs Arbeidsutval (3-6 medlemmer) Nettverksleiar Rådgivar frå fagopplæring (YF) Fagkontakt frå dei vidaregåande skolane Aktuelle opplæringskontor eller bedrifter (YF) Fagkontakter – Skolen v/rektor peikar ut fagkontaktane. Det skal være ein fagkontakt i kvart fellesfag, studieforberedande utdanningsprogram eller yrkesfaglege utdanningsprogram som skolen har, og som har eit fagleg nettverk. Nettverksmøte – På nettverksmøtene deltek nettverksleiar, alle fagkontaktane frå skolane og arbeidsutvalet. Etterutdanningskurs – Her kan alle lærarar i fellesfag, eller programfag (studieforberedende eller yrkesfag) melde seg på og delta. Endres i topp-/bunntekst 02.01.2019

Faglege nettverk i Møre og Romsdal 2013-2014 21 faglege nettverk inkl. nokre undernettverk 24 nettverksleiarar Bygg- og anleggsteknikk Design- og håndverk Elektrofag Helse- og oppvekstfag Medium og kommunikasjon Restaurant- og matfag Service- og samferdsel Teknikk og industriell produksjon Industrifag Kjøretøyfag Musikk, dans og drama Idrettsfag Formgjevingssfag Norsk Realfag Samfunnsfag og økonomi Samfunnsfag og historie Økonomi og rettslære Entreprenørskap, marknadsføring og leiing Framandspråk Engelsk Kroppsøving Spesialpedagogikk Alle dei faglege nettverka har eigne Fronter-rom der dei legg ut møtereferat, informasjon om etterutdanningstilbod for sine lærarar, styringsdokumenta og anna nyttig informasjon Alle nye lærarar kan melde frå til fagkontakten i sitt fag/utdanningsprogram om å få tilgang til Fronter-rommet dei høyrer til. Fagkontakten må gi beskjed vidare til Fronter-ansvarleg (ein eller fleire superbrukarar på kvar skole) for innmelding i rommet. Endres i topp-/bunntekst 02.01.2019

Elevundersøkinga - Bakgrunn Elevundersøkinga er ein del av det nasjonale kvalitetsvurderingssystemet Lovgrunnlaget for gjennomføring av elevundersøkelsen vil ein finne i: Forskrift til opplæringsloven § 2-3 Forskrift til privatskoleloven § 2-3 Det vert stilt følgjande krav mht. til personopplysningsloven § 19: Krav til å informere dei som deltek om formålet med undersøkinga Kva resultata skal brukes til Kven som er ansvarleg for handsaminga av data fra undersøkinga At deltakinga skal være friviljug Endres i topp-/bunntekst 02.01.2019

Elevundersøkinga – Hvorfor? Elevundersøkinga vert arrangert for at elevene kan få sagt si meining om læring og trivsel på skolen Skoleleiinga bør bruke resultata aktivt som eit utgangspunkt for diskusjonar med elevane, elevrådet, foreldrerepresentantar, lærarar og andre tilsette i skolen med tanke på å skape eit godt læringsmiljø for elevane Kommunar, fylkeskommunar og Utdanningsdirektoratet nytter også resultata til å analysere og utvikle læringsmiljøet på skolane Det er skoleeier (Møre og Romsdal fylkeskommune) og skoleleiinga ved den enkelte skolen som har ansvaret for å gjennomføre Elevundersøkinga Handsamingssansvar for grunnlagsdata i Elevundersøkinga ligg hos Utdanningsdirektoratet Det er kun skoleleiarar med ansvar for elevar på 7. trinn,10. trinn og Vg1 som er pålagd av Utdanningsdirektoratet om å delta i undersøkinga. Gjeld både offentlige og private skolar. MEN : Fylkestinget og utdanningsutvalet i Møre og Romsdal fylke har gjort eit politisk vedtak i mai/juni 2013 som slår fast at alle elevane på alle trinn i dei vidaregåande skolane i Møre og Romsdal skal delta i undersøkinga. Undersøkinga vil bli lagd i tidsrommet ca 7. oktober 2013 til 1. november 2013 og blir gjennomført ein gong per skoleår. Endres i topp-/bunntekst 02.01.2019

Undervisningsevalueringa - Bakgrunn Undervisningsevalueringa skal bidra til å utvikle kvaliteten på det undervisningstilbodet elevane får i vidaregåande skole. Undervisningsevalueringa i Møre og Romsdal er politisk initiert, og samlerapport om gjennomføring og resultata vert handsama av utdanningsutvalet og fylkestinget i Møre og Romsdal i mai/juni – kvart år. Gi lærarane eit verktøy for å utvikle ein betre pedagogisk praksis i klasserommet i dialog med elevane. Legge til rette for at elevane saman med faglærer kan delta i vurderinga av si eiga opplæring og ha ein konstruktiv dialog om utviklingstiltak som fremjar læringsmiljøet i klassa. At tiltaka skal føre til fagleg - og fagdidaktisk refleksjon mellom faglærar og skoleleiar gjennom den årlege medarbeidarsamtalen Tiltaka skal evaluerast mot slutten av skoleåret av elevane, faglærar og skoleleiinga Endres i topp-/bunntekst 02.01.2019

Undervisningsevalueringa - Gjennomføring Politisk vedtak i Fylkestinget juni 2013: Skal gjennomførast mot slutten av kvar termin (2 evalueringer) Skal omfatte alle elevar og alle lærarar på alle trinn Kvar lærar skal evaluerast i fleire fag (minst 2 fag og av minst 2 elevgrupper) Første evaluering blir lagt i tidsrommet mellom 10. november og 20. desember Endres i topp-/bunntekst 02.01.2019

Takk for meg ! Endres i topp-/bunntekst 02.01.2019