DANA CUP 2017 SØNDAG 23. – LØRDAG 29. JULI
PÅMELDTE LAG KONTAKTPERSONER G 17 Lars Ola Solstad G 15 Svein Kvalvaag G 14 Odd Rune Skilbrei G 13 Asgeir Bøe Sand J 17 Lill Erlandsen J 15-1 Bengt Georgsen J 15-2 Cornelius Middelthon J 15-3 Ole Askeland J 14-1 Inger Lise Falck J 14-2 Grethe Simonsen J 13 Stein Seljeskog Totalt 11 lag Spillere 150 spillere Trenere/L.ledere 22 voksne
CA KOSTNAD I FORBINDELSE MED DANA CUP 14 SPILLERE & 2 LEDERE A-BÅND, GENSER & FLASKE KR 2.850,- OBLIGATORISK BÅTBILLETT T/R UNDER 15 ÅR KR 620,- FRIVILLIG BÅTBILLETT T/R OVER 15 ÅR KR 940,- FRIVILLIG BUSS T/R KR 475,- FRIVILLIG FRA SUM U. 15 ÅR INKL 2 LEDERE KR 4.350,- ALT INKL. FRA SUM O. 15 ÅR INKL 2 LEDERE KR 4.670,- ALT INKL. Av erfaring kommer det noen uforutsette utgifter som frokost og lunsj mandag, nøtter/kornblanding som spillere har på rommet, isposer, etc. Anbefaler at hvert lag lager en lagkasse min kr 200,- pr person.
DANA CUP GENSER På venstre side kommer Viking logo og høyre side komme spiller initialene – under Diadora merket. Genseren kan prøves på G-Max og er obligatorisk for alle spillere/trenere/lagledere som er registrert som deltaker til Dana Cup.
FORSLAG TIL PROGRAM Søndag 23. juli - Reisedag Kl 11:00 – Felles avgang med buss fra Vikinghuset – En voksen pr lag i buss Kl 15:00– Ankomst Kristiansand Kl 16:30 – Avreise med Colorline til Hirtshals – En voksen pr lag på båt Kl 19:45 – Ankomst Hirtshals Kl 20:15 – Bussavgang fra Hirtshals til Lundergård skole – En voksen sover over i klasserommet hver dag. Mandag 24. juli – Bli kjent i området Kl 09:00 – Frokost Kl 10:00 – Lett trening Kl 12:30 - Lunsj Kl 15:30 – Felles middag varer frem til kl 20:00 Kl 17:00 – Lett trening Kl 19:30 – Felles samling for Viking ved Lundegård skole – Trenger en fest/arrangement komite Tirsdag 25. juli & onsdag 26. juli – Innledende gruppespill. Alle grupper består av min 4 lag, og dermed sikres hvert lag min 3 kamper. Kl 06:30 – Frokost serveres frem til kl 09:30 Kl 11:00 – Lunsj serveres frem til kl 14:30 Kl 16:30 – Middag severes frem til kl 19:30 Torsdag 27. juli – Sluttspill. Nr 1 og 2 fra innledende kamper går til A-sluttspill. Resterende går til B-sluttspill. Fredag 28. juli – Sluttspilll og finaler Lørdag 29. juli – Finaler og hjemreise. Kl 18:00 – Bussavgang fra skolen til Hirtshals Kl 20:45 – Avreise med Color Line til Kr.sand Kl 23:59 – Ankomst Kr.sand Søndag 30. juli – Reisedag Kl 00:15 – Avreise med buss fra Kr.Sand til Stavanger Kl 04:15 – Ankomst Stavanger
VIKTIGE DATOER 15.01.2017: ANTALL LAG MÅ VÆRE PÅ PLASS 15.03.2017: OPPDATERE ANTALL PÅMELDTE 24.04.2017: SISTE FRIST FOR ENDELIG ANTALL 20.06.2017: FAKTURA FORFALL TIL FORELDRE ANG FAKTURA FORFALL 20. JUNI SÅ OPPGIR LAGLEDEREN TIL FORELDRENE HVOR HVER ENKELT SPILLER SKAL BETALE FOR DELTAKELSEN TIL FORELDRENE. FORELDRENE BETALER DENNE SUMMEN FØR 20. JUNI TIL KONTO NO 3201 05 11800. HUSK Å OPPGI DANA CUP, LAG OG NAVN – Dana cup j15-1 Benny Lennartson.
OVERNATTING TIL FORELDRE NEDENFOR ER NOEN OVERNATTINGS ALTERNATIVER TIL FORELDRE: DANA CUP – MANGE ALTERNATIVER AIRBNB – MANGE ALTERNATIVER HJØRRING KRO – 7 MIN FRA SKOLEN VILLA VEST BADEHOTEL – 20 MIN FRA SKOLEN HOTEL MARINELLA – 20 MIN FRA SKOLEN HOTEL TANNISHUS – 20 MIN FRA SKOLEN LØKKEN BADEHOTEL – 25 MIN FRA SKOLEN SINDAL KRO & HOTEL – 25 MIN FRA SKOLEN
ANSVARLIGE FOR DANA CUP ANSVARLIG FOR TURNERING – BENGT GEORGSEN J15 ØKONOMI ANSVARLIG – GRETHE SIMONSEN J14 KICK OFF MANDAG ANSVARLIG – ASGEIR B. SAND G13 OPPDATERING AV VIKINGTAVLEN PÅ SKOLEN – BENGT G. HÅNDBOK ANSVARLIG – LILL ERLANDSEN J17 SPILLERPAKKE ANSVARLIG – BENGT G LOGISTIKK ANSVARLIG VED KR.SAND/HIRTSHALS – BENGT G. FACEBOOK/INFORMASJON ANSVARLIG – SIW SCHØNBERG J13