Foreldremøte okt 2015 LFH 09 J f 01 og J f 00. Agenda foreldremøte okt 2015 Målet med møtetBrit MakarskaBrit - transport, bosted, spisesteder, turmuligheter,

Slides:



Advertisements
Liknende presentasjoner
FRIIDRETTSGRUPPEN HAUGESUND Løpstur til Italia Trail del Lago d'Orta oktober 2012.
Advertisements

FRIIDRETTSGRUPPEN HAUGESUND Invitasjon løpstur til Amsterdam oktober 2013.
Til England FORELDREMØTE
Lier Svømmeklubb arrangerer familieleir på Løkken Idrætscenter for alle svømmerne sine helgen 24. – 27. august Løkken Idrætscenter er beliggende.
Copa Catalunya 6-13 juli 2013 G2000 på fotball tur 2013!!
Foreldremøte for Sognefjord Lerum Cup 2009
Treningsleir og turnering Sandefjord august 07.
CSK Fotball J-2000 Foreldremøte •Nytt trener team •Opplegg for sesongen •Reisecup •Økonomi/dugnad •Roller •Annet Agenda.
CSK Håndball J-2000 Foreldremøte kl
Trondheim – Oslo 28 juni 2014 Veien dit. Hva skal til? God kapasitet God teknikk God organisering Ansvarsfølelse Lagånd.
Foreldremøte J12 Jorekstad 22. april 2014 LFH 09
Guide til Spania.
Alta turneringen 09 6 til 9 august. Bakgrunn •De siste sesongene har SIL deltatt på Altaturneringen. Turneringen har vært preget av gode opplevelser og.
Alta turneringen 07 9 til 12 august. Bakgrunn •Forrige sesong deltok guttelaget i Alta. Gode tilbakemeldinger på turneringen. •Ønske fra trenere og oppmenn.
Tur/Treningsleier 2008 Høstferien (uke 40) ROS 96 Midtbygda.
Hvorfor nasjonal vervekamspanje av blodgivere?
Fotball for ungdommen Høyreklikk for “full screen”. Bruk entertasten for å komme videre.
Løpstur til Barcelona oktober 2011 INVITASJON FRIIDRETTSGRUPPEN HAUGESUND.
1 • Informasjonsmøte Lyngdal cup LYNGDAL CUP
CSK Håndball J-2000 Foreldremøte kl
23. MAI GRATULERER MED DAGEN, ULF!.
Velkommen til Konferanse om verving av blodgivere i Bergen 3. – 4
CSK Håndball J-2000 Foreldremøte kl
Alta turneringen til 15 august. Bakgrunn De siste sesongene har SIL deltatt på Altaturneringen. Turneringen har vært preget av gode opplevelser.
Narvik 14 til 16 mai Fun Cup 2010 Oppdatert 9. mai.
Funn Cup 2010 Narvik 14 til 16 mai. Bakgrunn SIL har erfart de siste årene at lagene og klubben er et såkalt høstlag. Dette betyr at det virker som om.
Lyngdal Cup 2011 Torsdag 4. august - søndag 7. august 5 kamper per lag, på 4 dager Torhill Gysland Falnes Turneringsleder 2011.
Informasjonsmøte SIF J-14 Dato: 3. mars 2009 Svein T. Høiland.
Notodden FK Jenter 12 år Foreldremøte – VÅR 2013.
KATTEGATCUP 2015 Onsdag 29 juli-søndag 2 august STAG Gutter 2003.
Hellas 2007 En tur du aldri vil glemme!. På to ukes seiltur blir det å gå fra Lavrion og rett ut i Kykladene! Hvilke øyer eller steder vi stopper på kan.
Lørenskog skolekorps Korpstur 2012 og 2013
DCKs Treningsleir 2010 Argelès-sur-mer 8 dager: 26/03 – 03/
Bertetur august 2013 Selma Lagerløf Hotel Sunne i Sverige Arr. Marte Oftedal og Wenche Ekeli Bertetur 2013 W.Ekeli.
SPILLER- OG FORELDREMØTE
Utenlandsturnering LFH
Foreldremøte G Niffen. Agenda Skader og skadetelefonen v/Idrettens Helsesenter Sportslig v/Svein Erik Fredrikstad Cup v/Anne Mette Økonomi v/Terje.
JUBILEUMSTUR til ORKNØYENE 2. – 9. juli Agenda Reiseledere Reiseruten Turens pris Foreldre/søsken Påmeldingsfrist Viktig å huske på før avreise.
Fredag 27 mai: Avreise fra Sola kl: Ankomst Bologna kl: Transport til Lucca Lunch på egenhånd Byvandring med guide Vinsmaking med foccacia og oster Puccini.
VELKOMMEN TIL RIMINI 27. JUNI – 2. JULI Hotell Cortina er der vi skal bo.
Velkommen til informasjonsmøte om treningsleir i Polen Gniewino, Polen (Ellen) Hotel Mistral (Ellen) Program (Ingunn/Tollis/Merethe) Reise/transport (Trond)
32 spillere 5 trenere – 2 lagledere 2 11’er lag påmeldt Felles avreise fra Drøbak City fredag 7.august kl Vi reiser direkte til kamparena Vesterøya.
Treningsleir 2016 DFI fotball junior. REISEPLAN Avreise Søndag 20 mars fra Seiersten med BUSS klokken Avreise Søndag 20 mars fra Gardermoen med.
Spelarmøte Bremnes G14 – NORWAY CUP juli – 4. august  Reise  Overnatting  Huskeliste  Kamper  A-Kortet  Måltider  Sosialt 
Hei og velkommen til innebandy-RM 2017 på norsk jord! Riksmesterskapet i innebandy for Tullverket blir i 2017 arrangert i nabolandet i vest, og den norske.
Foreldremøte G Velkommen til en lang, innholdsrik og spennende sesong Det blir veldig mye fotball og veldig mye morro Lang sesong i serien.
Dana Cup 2016 Fyrklit Feriesenter - Hirtshals. Dana Cup 1 lag G12 Samt G16, G15, G13 og J12 Ved for liten påmelding vil vi evt. Få spillere fra G13 eller.
Infomøte foreldre/spillere Akerhallen onsdag
 Foreldremøte Trolldalen 2003 Onsdag 21.august 2013.
Oppsal G14/G15 satsning Foreldremøte mandag 26. november 2012.
Foreldremøte G11 Dato: Sted: Hanabanen Til stede (spillerenes navn brukt): Andy, Oskar, Emil, Trym, Ola, Adrian, Per Kristian, Vetle, Håkon,
Infomøte foreldre/spillere Akerhallen søndag
DANA CUP 2017 SØNDAG 23. – LØRDAG 29. JULI. FORSLAG TIL PROGRAM Søndag 23. juli - Reisedag Kl 11:00 – Felles avgang med buss fra Vikinghuset – En voksen.
Om reise og turnering Transport: – 19/07-15 med avreise fra Br.dal (båt går kl – Frederikshavn) – Retur fra Oslo 26/07-15 ca kl –
Annet du lurer på? Kontakt oss på
Klubben for alle med fotball i sitt hjerte!
DANA CUP 2017 SØNDAG 23. – LØRDAG 29. JULI
29. juli – 5. august 2017 Informasjonsmøte 6. april 2017 Rolfshallen
Miniputt turnering for jenter og gutter 7 og 8 år
Avslutningstur G2005 Hei alle sammen!
Sommermåneder på Pytten
NORDSTRAND IDRETTSFORENING
For allerførste gang organiserer Klepp Elite
HÅNDBALL VM FOR MENN I SPANIA!
Velkommen og agenda.
REGIONLAGSTURNERING Ungdomslekene april 2017 Lillehammer
DANA CUP 2018 SØNDAG 22. – LØRDAG 28. JULI
DANA CUP 2018 SØNDAG 22. – LØRDAG 28. JULI
BUSS Norges-Cup OSLO 28. og 29
Utenlandsturnering LFH
Utskrift av presentasjonen:

Foreldremøte okt 2015 LFH 09 J f 01 og J f 00

Agenda foreldremøte okt 2015 Målet med møtetBrit MakarskaBrit - transport, bosted, spisesteder, turmuligheter, kartBrit ØkonomiStig Roger DugnaderOle Jonas FremdriftBrit EventueltAlle

Målet med møtet Gi mest mulig informasjon om transport, bosted og gjennomføring av turen i Makarska. Vi ønsker å motivere til at dette skal bli en fin tur for alle spillere J f 00/01 og deres foreldre. Etter møtet vil denne power point ligge på hjemmesiden under J 14 og J 16. Her vil også evt ny informasjon om turen bli lagt inn.

Komiteen for Makarska 2016 J f 01 Annette Kupka, Brit Solberg og Stig Roger Thomassen 11 spillere J f 00 Ole Jonas Rolstad, Anne Elvebakk Linn og Elin Hedquist 14 spillere

Makarska 2016 Makarska i Kroatia torsdag 23.juni til fredag 1.juli croatia.svg croatia.svg Delta i internasjonal turnering søndag 26.juni til torsdag spilles ute på kunstgress ( 3 baner) og inne i ny idrettshall( 1 bane) &tbm=isch&tbo=u&source=univ&sa=X&ei=hKvHVOuEFsu7Ua_mgugJ&v ed=0CD4Q7Ak&dpr=1.1

Transport Makarska 2016 spillere/ledere – J spillere og ledere: Avreise fra Gardermoen torsdag 23.juni 2016 til Dubronvik og fly hjem fra Dubronvik til Gardermoen fredag 1.juli spillere og ledere: Reise med buss fra Lillehammer til Gardermoen, fly til Dubronvik, buss til Makarska. 2-3 timers busstur fra Dubronvik til Makarska. Billetter for spillerne og 3 ledere er bestilt samlet fra Norwegian. Trenger ikke transport når vi har kommet til Makarska. Det er gang avstand mellom der vi bor, hallen, shopping, stranda, bading og spisesteder.

Transport Makarska 2016 spillere/ledere J spillere og ledere: Avreise fra Gardermoen torsdag 23.juni 2016 til Split og fly hjem fra Split til Gardermoen fredag 1.juli spillere og ledere: Reise med buss fra Lillehammer til Gardermoen, fly til Split, buss til Makarska ,5 t busstur fra Split til Makarska. Billetter for spillerne og 2 ledere er bestilt samlet fra Norwegian.

Antall spillere påmeldt Pr nå er det 11 spillere+ 2 ledere fra J 01 Mie, Amalie, Amanda, Ada, Malin, Inger Eline, Marthe, Karianne, Ragna, Signe, Monica Christine og Brit Pr nå 14 spillere og 2 ledere fra J 00 Kari og Anne Samt Inger Lise Staum bor sammen med oss og vil ha hovedansvar for innkjøp og servering av frokost og lunch

Opplegg i Makarska spillere/ledere Vi leier Villa Tony accommodationinfo.com/index.php?id=2018/Makarska/Rooms-Villa%20Tonyhttp://croatia- accommodationinfo.com/index.php?id=2018/Makarska/Rooms-Villa%20Tony med 32 sengeplasser i huset beliggenhet like ved hallen. Lite svømmebasseng, stor uteplass, vaskemaskin, grill, kjøkken og hele huset for oss selv. Liten treningsleir før selve turneringen (fredag og lørdag) med halltrening, styrketrening, fjelltur, basistrening. Vi vil ha dagsplan for hver dag som sier noe om kamper, mat og evt andre felles opplevelser. Beliggenhet ca 300 meter fra hallen, 500 meter fra sjøen og 1 km til gamlebyen med spisesteder samt shopping. Spiser frokost og lunch i vår villa. Har med matkasse som vi handler frokost/lunch på lokal butikk. Middag kan de som har familie med spise med sin familie ellers vil spillerne/ledere spise samlet hver kveld. 5 ledere bor sammen med spillerne: Christine og Brit for 2001, samt Kari og Anne for samt Inger Lise tørr mat ansvarlig Jentene får gå ute uten ledere på dagtid(minst 2 sammen)

Informasjon til familie Alle utenom spillerne er selv ansvarlig for å bestille fly billett. De fleste vil ha mer ferie med sin familie etter turneringen og felles opplegget avsluttes fredag 1 juli for de som ikke skal reise hjem. Hjemreise til flyplassen dekkes Kan evt ta maxi taxi fra Split – Makarska pris ca 80 euro( Brit formidler maxi taxi) Også mulig ta buss fra flyplassen til Split. Bytte buss til Makarska. Bosteder i Makarska er mange, alt fra luksushotell til privat utleie. Noen hoteller vi vil anbefale pga beliggenhet, pris eller hyggelig sted:

Anbefalt overnatting Hotell: Osejava rett på stranda nedenfor hallen, 200 m til hallen Biokovo ved havna, 400 m til hallen Porin ved havna, 350 m til hallen Metador rett ved bystranda, 1 km til hallen Privat Leilligheter: Deluxe apartments NADA Makarska, ved havna, gammelt og rustikk stil

Spisesteder Il Golfo – 1,5 km langs bystranda mot nord deilig lunchretter på stranda også fint om kvelden, kombinere mat/bading Bura - langs havna god og billig mat Biokovo- langs havna byens beste pizza? Riva- bak havna, mye god middagsretter Bistro Pizza langs havna, god pizza Hrpina midt i gamlebyen, billig og typisk lokal mat

Sol og bading I Makarska er det mange fine strender, klipper og badeplasser. Bystranda Havnebasseng/ lita strand/klippene ved Osejava 200 m nedenfor hallen. Klipper på halvøy midt i byen Masse småstrender nordover fra Bystranda (fra 1,5 til 10 km fra hallen)

Turmuligheter 4-5 timers fjelltur for å komme på fjelltoppen Biokovo Fot/sykkeltur nordover langs havet til Baska Voda Fot/sykkeltur sørover til Tucipi, både langs sjøen og i fjellet Båttur til Hvar

Forslag fellesopplevelser Båt til Hvar og stedet Pakomina 1,5 timers båttur fra Makarska. Idyllisk plass med familie drevet taverna, egen badestrand, leilligheter og stillhet. Vi nyter solen på stranden,klokka ringer, lunch er klar. Bli kjent kveld på Il Golfo, uhøytidlig, nydelig beliggenhet, god mat og idyllisk samt blir vi for varme er det bare å bade. Gratis transport til utsiktsrestauranten Panorama med veldig hygglig vertsskap, nydelig solnedgang og god mat.

Økonomi/Kalkyle:

Viktige datoer I forhold til sparing på "felleskontoen" (kto nr Brit Solberg) for den enkelte spiller (J-01), skal det være innbetalt følgende beløp pr spiller: - Innen : Minimum sum totalt innbetalt NOK (Utlegg Flybillett) - Innen : Minimum sum totalt innbetalt NOK (Utlegg overnatting + transport t/r Gardemoen) I henhold til foreløpig kalkulert pris pr spiller (4 902 NOK), vil det etter , være behov for å ytterligger innbetaling av NOK, som må være på "felleskontoen" innen 15.april 2016! For ordenskyld bemerkes det at beløpet på NOK, ikke har tatt høyde for noen dugnadspenger. Dugnadspenger går direkte til den kontoen for den enkelte spiller.

Dugnader 2016 For å redusere egenandelen pr spiller kan lagene organisere dugnader som ikke går utover klubbens øvrige dugnader. Salg av julenek, se eget skriv Birkebeinerrennet Vask på Rema 1000 Røyslimoen Sparing hver mnd. Hvert enkelt lag er ansvarlig for sin finansiering, det betyr at prisen kan bli forskjellig for de 2 lagene. Evt også at hver enkelt spiller reduserer sin egenandel ved stor innsats på dugnad.

Fremdrift Bestille fly billetter høsten 2015, gjort Få tak i dugnader og jobbe fram til juni 2016 Foreldremøte våren 2016 Komiteen er ansvarlig for fremdrift