Presentasjon lastes. Vennligst vent

Presentasjon lastes. Vennligst vent

Hovedlandsrennet 2005 Meråker Kretsstyremøte 1.des 2004.

Liknende presentasjoner


Presentasjon om: "Hovedlandsrennet 2005 Meråker Kretsstyremøte 1.des 2004."— Utskrift av presentasjonen:

1 Hovedlandsrennet 2005 Meråker Kretsstyremøte 1.des 2004

2 OASSK deltakelse J1411 utøvere J1512 utøvere G1430 utøvere G1518 utøvere Voksne60 pers Totalt131 pers Asker 8 utøvere Bjerke 5 utøvere Fet 4 utøvere Gjerdrum 6 utøvere Nittedal 8 utøvere Oslo16 utøvere Ullensaker 4 utøvere Fossum 20 utøvere Totalt71 utøvere NB: Basert på foreløpig tilbakemelding fra klubbene

3 Program HL 2005 Torsdag 3. mars 10.00 – 15.00 18.00 Åpen trening. Hver krets får tildelt tid på standplass Lagledermøte, auditorium Meråker skole Fredag 4. mars 08.00 – 09.45 08.45 –09.45 10.00 11.30 - 13.00 12.00 – 13.00 13.15 17.00 Våpenkontroll, pulje 1 Innskyting jenter og gutter 14 år Start jenter og gutter 14 Våpenkontroll, pulje 2 Innskyting jenter og gutter 15 år Start jenter og gutter 15 Premieseremoni Meråkerhallen Lørdag 5. mars 08.00 – 09.45 08.45 – 09.45 10.00 11.30 - 13.00 12.00 – 13.00 13.15 17.00 Våpenkontroll, pulje 1 Innskyting jenter og gutter 14 år Start jenter og gutter 14 Våpenkontroll, pulje 2 Innskyting jenter og gutter 15 år Start jenter og gutter 15 Premieseremoni Meråkerhallen Søndag 6. mars 07.30 – 09.45 07.45 – 09.45 10.00 13.00 Våpenkontroll Innskyting Start. Jenter 14 – 15, Gutter 14 og Gutter 15 Premieseremoni i Grova G/J 14 G/J 15

4 Øvelser og distanser Fredag: Normalprogram 5,9 km, 2 skytinger (2,3 + 1,3 + 2,3 km) Lørdag: Sprintprogram 3,9 km, 2 skytinger (1,3 + 1,3 +1,3 km) Strafferunde: 75m Søndag: Stafett, gutter 4 x 3,9km, jenter 3 x 3,9km 3,9 km, 2 skytinger (1,3 + 1,3 +1,3 km) Strafferunde: 100m

5 Overnatting Fonnefjell Hotell (i Meråker), 5 km til skistadion Pris kr.2500,- per person –Overnatting onsdag-søndag –Måltider, frokost/lunsj/middag, torsdag-søndag –Tillegg for måltid onsdag –Matpakke inkludert (smøres selv) –Fratrekk for måltid/overnatting ikke benyttet Rom 2, 3 og 4 mannsrom, fordeles av kretsen Smørefasiliteter OK Kapasitet 115 pers. Rest på 17 innlosjeres annet sted Oppgjør er klubbansvar

6 Oppgavefordeling Kretsansvar Lagledelse Per Gunnar Tronsli, Gjerdrum IL Trond Bjerke, Nittedal SSL Admin/hotell 2-3 pers Lovkontakt 1 pers Innskyting 3-4 baner (1 innskytingslag per bane) Akkreditering (2 pluss 1 per 10de utøver) Sekundering/anvisning Kikkert Løype Stafett Uttak av lag Påmelding av stafettlag Klubbansvar Påmelding Iht. frist gitt av arrangør Skipreparering Utstyr og reparasjoner Staver/ski Våpen Oppfølging av utøvere Før, under og etter renn Reise/transport Til/fra Meråker Til/fra stadion Oppgjør for rom/overnatting Etc.

7 Kl.10.00-11.45 Fossum, Nittedal, Gjerdrum Kl.12.00-13.45 Fossum, Asker, Ullensaker Kl.14.00-15.15 Bjerke, Oslo, Fet NB: Foreløpig oppsett. OASSK tildeles baner for ca.25 utøvere per gruppe Trening/innskyting torsdag 3.mars

8 Stafettuttak Uttakskriterier 1.Summerte tider blant kretsens utøvere basert på HL sprint og HL normaldistanse 2.Ved lik samlet tid vil summert skyteresultat legges til grunn (antall treff) 3.Skulle spesielle omstendigheter foreligge har uttakskomiteen rett til å utvise skjønn Anvendelse av skjønn ”... betydelig hindret av forhold som stavbrekk, funksjonsvikt ved våpen/siktemidler, osv, eller ved andre spesielle omstendigheter (klimatiske, medisinske, arrangementsmessige, osv)....” ”Ingen utøver kan ved anvendelse av skjønn tildeles en rangering som er bedre enn det den aktuelle utøver har dokumentert gjennom konkurranser tidligere i sesongen.”


Laste ned ppt "Hovedlandsrennet 2005 Meråker Kretsstyremøte 1.des 2004."

Liknende presentasjoner


Annonser fra Google