Presentasjon lastes. Vennligst vent

Presentasjon lastes. Vennligst vent

Slik lykkes dere med verving i lokalforeningene NORGES JEGER- OG FISKERFORBUND.

Liknende presentasjoner


Presentasjon om: "Slik lykkes dere med verving i lokalforeningene NORGES JEGER- OG FISKERFORBUND."— Utskrift av presentasjonen:

1 Slik lykkes dere med verving i lokalforeningene NORGES JEGER- OG FISKERFORBUND

2 Medlemstall

3 Fylkesoversikt, FylkeslagAnt. Bet medl.pr Ant. Bet medl.pr Antall diff%vis endring ØSTFOLD ,91 % AKERSHUS ,46 % OSLO ,34 % HEDMARK ,75 % OPPLAND ,74 % BUSKERUD ,69 % VESTFOLD ,65 % TELEMARK ,04 % AUST-AGDER ,87 % VEST-AGDER ,51 % ROGALAND ,53 % HORDALAND ,81 % SOGN OG FJORDANE ,17 % MØRE OG ROMSDAL ,42 % SØR-TRØNDELAG ,32 % NORD-TRØNDELAG ,68 % NORDLAND ,88 % TROMS ,07 % FINNMARK ,86 % Direktemedlemmer Utland ,76 % SUM ,89 %

4  For organisasjonen  Større påvirkningskraft  Bedre økonomi  Flere kan være med å bidra  For deg  Flere jeger- og fiskervenner  Vervepremier Hvorfor verve?

5  68 vervepremier i vervesortimentet  22 nyheter  Kjente kvalitetsleverandører  I tillegg «Verv en venn – kampanje»  Ny vervepremie lanseres hver måned. Vervepremier

6 Verv 2

7 Verv 4

8 Verv 6

9  Synliggjør aktivitetene:  Bruk lokale medier  Nettsider  Aktivitetskalender  Bli Med - pakka  Lokale medlemfordeler  Bruk prisdifferanse! Hvordan verve?

10  Markedsmateriell for foreningene, bestående av:  Foreningsbrosjyre, 1000 stk  Aktivitetskalender, stk  Roll-up, 1 stk  Banner, 1 stk  I tillegg Jakt & Fiske og ulike typer vervemateriell  Verdi kr. NJFF sponser med kr  Bestilles enkelt via Bli med - pakka

11  Skytebaner  Fiskesommer  Jegerprøvekurs  Andre kurs i regi av jeger- og fiskerforeningen  Messer og tilsvarende arrangementer Hvilke vervearenaer?

12 Nyttig å vite * Halvårsmedlemskap fra 1. juli * Barn gir like mange vervepoeng som voksne * Sidemedlemskap gir ikke vervepoeng * Du har dine egne vervesider på

13  Barne- og ungdomsmedlemskapet skal få et forbedret innhold i 2013  Innmelding via mobil er under utvikling  Rekrutteringskonkurranse i NJFF blant lokalforeningene og fylkeslagene  Fiskesommer øker fra 100 – 150 arrangementer Nyttig å vite

14  Alle lokalforeninger deltar  I hvert fylke kåres to vinnere ved årsslutt:  Størst økning i antall medlemmer  Størst økning i prosent  Premiene kommer fra G – Max og har en verdi på kr 2500 kr Rekrutteringskonkurranse

15  Øker antall arrangementer fra 100 til 150  Øker stimuleringsmidler fra til kr pr arrangement  Større fokus på rekruttering under arrangementene  Informasjon til foreningene kommer i løpet av måneden Fiskesommer

16  Sammenhengende vekst i 14 år på rad  God kontakt inn mot journalistene i lokalavisa  Fiskesommer og skytebanen er de viktigste vervearenaene  Tar med barnehagene på tur = godt omdømme. Eksempelforening 1 Leikanger JFL

17  640 av byen 2200 innbyggere er medlem  Over 80 nye vervinger i 2012  Et godt skytebanetilbud og godt sosialt miljø  9 hytter til utlåns for medlemmer  Vervepremiene benyttes til utlodning på foreningens årsfest Eksempelforening 2 Longyearbyen JFL

18  Aktiviteter  Nettsider  Mediebruk  Medlemsfordeler  Ta gjerne kontakt med NJFF!! Nøkkelen til suksess


Laste ned ppt "Slik lykkes dere med verving i lokalforeningene NORGES JEGER- OG FISKERFORBUND."

Liknende presentasjoner


Annonser fra Google