Presentasjon lastes. Vennligst vent

Presentasjon lastes. Vennligst vent

RVU Fosshaugane Campus

Liknende presentasjoner


Presentasjon om: "RVU Fosshaugane Campus"— Utskrift av presentasjonen:

1 RVU Fosshaugane Campus
Resultat frå undersøkinga

2 Disposisjon Om undersøkinga Den siste reisa til og frå Fosshaugane
Kartlegging av reiser til Fosshaugane generelt Rammetilhøve for transportmiddelval Tenestereiser Potensialet for å påverke val av transportmiddel

3 RVU Fosshaugane Campus
Om undersøkinga

4 Om undersøkinga Feltperiode: veke 17, 18 og 19 (2015) Antal svar: 430
58 prosent av respondentane er kvinner, og 42 prosent er menn Yngre aldersgrupper i litt større grad representerte Kjønnsfordeling Aldersfordeling 1% 9% 8% Under 20 år 13% 20 til 29 år Mann 30 til 39 år 42% Kvinne 36% 40 til 49 år 58% 50 til 59 år 18% 60 til 69 år 70 år og eldre 16% N: 416 N: 415

5 Bustadkommunen til respondentane
Postnummer Kommune Antal svar Prosent 6783 Stryn 2 0,5 % 6800 Førde 6 1,4 % 6823 Gloppen 4 1,0 % Sogndal 316 76,1 % Leikanger 20 4,8 % Luster 26 6,3 % Årdal Lærdal 1 0,2 % Vik 3 0,7 % Balestrand Flora Solund Fjaler Gaular Askvoll Kommunar utanfor fylket 13 3,1 % Uoppgitt postnummer

6 Postnummer Kommune Antal svar Prosent 6980 Askvoll 1 0 % 6987 6899 Balestrand 6963 Fjaler 6900 Flora 6800 Førde 2 6809 6810 6812 6819 6973 Gaular 6823 Gloppen 6826 3 1 % 5961 Gulen 6863 Leikanger 20 5 % 6871 Luster 6872 4 6876 6877 Postnummer Kommune Antal svar Prosent 6878 Luster 1 0 % 6879 6887 Lærdal 6848 Sogndal 6851 4 1 % 6853 6854 33 8 % 6856 271 65 % 6858 6859 2 6924 Solund 6783 Stryn 6893 Vik 6896 6884 Årdal 6885 3 Uoppgitt postnummer 13 3 % Kommunar utanfor fylket 12 Sum respondenter 415 100 %

7 Den siste reisa til fosshaugane
RVU Fosshaugane Campus Den siste reisa til fosshaugane

8 Over halvparten går og syklar til Fosshaugane
Heile 42 prosent av reisene til Fosshaugane er gangreiser, og 12 prosent er sykkelreiser 40 prosent kjem med bil, enten som sjåfør eller passasjer Berre 5 prosent av dei som reiser brukar kollektivtransport (buss + båt) Transportmiddelfordelinga er lik på reiser til og frå Fosshaugane, ingen avvik større enn 1 prosentpoeng Transportmiddel på den siste reisa 5% 1% Gikk heile vegen 42% Sykla 35% Kollektivt Bil, som førar Bil, som passasjer Anna Kva med reisa frå Fosshaugane? Skal vi vise den og? Det er temmelig likt. 5% 12% N: 430

9 Heile 60 prosent av studentane ved høgskulen går til Fosshaugane
Heile 60 prosent av studentane ved HiSF går til Fosshaugane, og 8 prosent syklar Alle gruppene har høg andel av miljøvennlege reiser Supporterane til Sogndal Fotball har den høgaste bilandelen på 68 prosent (førar + passasjer) Transportmiddelval på den siste reisa til Fosshaugane for ulike grupper HiSF - tilsett 2% 101 Gikk heile vegen HiSF - student 158 6% 1% Sykla Sogndal vgs - tilsett 33 Kollektivtransport Sogndal vgs - elev 25 Bil, som førar Bil, som passasjer Kvåle skule - tilsett 14 Anna Sogndal Fotball 14 Øvrige verksemder 2% 42 N: 430 Supportarar 43

10 Svært mange bur i gang- og sykkelavstand til Fosshaugane
Avstand mellom bustad og Fosshaugane 55 prosent bur under to km frå Fosshaugane 9 prosent har mellom 3 og 5 km til Fosshaugane frå bustaden Dette er reiser som er i akseptabel gang- og sykkelavstand 5 prosent av respondentane bur mellom 6 og 9 km til Fosshaugane frå bustaden 19 prosent har mellom 10 og 49 km til Fosshaugane 11 prosent av respondentane har over 50 km til Fosshaugane frå bustaden Snittavstanden mellom bustanden og Fosshaugane er 22 km 55% N: 454 19% 11% 9% 5%  0-2 km 3 til 5 km 6 til 9 km 10 til 49 km10 til 49 km Over 50 kmOver 50 km

11 73 prosent av dei som bur nærme går til Fosshaugane
Av respondentane som bur under 2 km frå Fosshaugane var det 73 prosent som gikk på si siste reise, og 17 prosent som sykla, medan 10 prosent brukte bilen Også dei som bur mellom 3 og 5 km frå Fosshaugane har ein relativt høg andel gang og sykkelreiser, men bilbruken er i denne gruppa over 50 prosent (førar + passasjer) I gruppa som har over 50 km mellom heimen og Fosshaugane tek bilen om lag 80 prosent av reisene Transportmiddelval etter avstand til Fosshaugane frå heimen  0-2 km 232 Gikk heile vegen Sykla 3 til 5 km 42 Kollektivtransport Bil, som førar 6 til 9 kmr 21 Bil, som passasjer Anna 10 til 49 km 2% 86 Over 50 km 2% 48 N: 429

12 Kollektivreisene er dei lengste reisene til Fosshaugane
Kollektivreisene til Fosshaugane er i snitt like over 82 km Bilreisene er noko over 33 km lange, medan bilpassasjerreisene er noko lengre – 69 km i snitt Gangreisene er naturleg nok dei kortaste reisene, med 1,3 km Sykkelreisene er i snitt 2,8 km Transportmiddel Snitt reise-lengde (km) N Gange 1,3 180 Sykkel 2,8 50 Kollektivtransport 82,1 23 Bilførar 33,4 151 Bilpassasjer 69,3 21 Anna transportmiddel 79,0 4 Totalt alle reiser 21,3 429

13 De fleste reisene til Fosshaugane skjer mellom 7 og 9 om morgenen
60 prosent av reisene til Fosshaugane skjer i tidsrommet mellom 7 og 9 om morgenen Ytterligere 14 prosent skjer i tidsrommet mellom 9 og 11 6 prosent av reisene skjer mellom 17 og 18 20 prosent av reisene fordeler seg jevnt ut over døgnet Reiser til Fosshaugane på ulike tidspunkt. Prosent. N: 430 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 Klokkeslett

14 Ærend i samband med den siste reisa til Fosshaugane
På veg til Fosshaugane På veg frå Fosshaugane 15 prosent av respondentane hadde ærend på veg til Fosshaugane Desse ærenda tok i snitt 21 minutt, og var fordelt på følgande formål: 30 prosent av respondentane hadde ærend på veg heim frå Fosshaugane Desse ærenda tok i snitt 28 minutt, og var fordelt på følgande formål: Reiser til Fosshaugane Reiser frå Fosshaugane 13% 17% 29% 4% Dagligvareinnkjøp Følge born 19% Følge andre 64% Anna 13% 41% N: 63 N: 127

15 Ærend på reisa Urbanet Analyse gjennomførte ein RVU for Brønnøysundregistret i 2013 Dette var ei undersøking som fokuserte på arbeidsreiser, og erfaringane kan difor ikkje fullt ut overførast til RVU Fosshaugane Her hadde 22 prosent av respondentane ærend på veg til jobben, og 80 prosent av disse ærenda var knytt til det å følgje born Vidare hadde 6 prosent av respondentane ærend på veg heim frå jobben, og 77 prosent av desse var knytt til innkjøp av daglegvarer, og 30 prosent til henting av born

16 Kartlegging av reiser til fosshaugane generelt
RVU Fosshaugane Campus Kartlegging av reiser til fosshaugane generelt

17 Kvar dag vert det køyrd 32 884 kilometer med bil til/frå Fosshaugane
Turproduksjon ulike transport-middel for Fosshaugane campus Campusbrukarane køyrer om lag km med bil til/frå Fosshaugane på ein gjennomsnittleg kvardag i mai Utrekninga basert på Tal på reiser per dag Avstand mellom bustad og Fosshaugane Transportmiddelfordelinga på den siste reisa til Fosshaugane Gange 3 711 Sykla 2 229 Kollektivtransport 9 649 Bilførar 32 884 Bilpassasjer 6 453

18 Bakgrunnstabell for utrekninga av turproduksjon
Antall ansatte som reiser på ulike måter1 Antall reiser til Fosshaugane per dag Avstand fra bustad til Fosshaugane (km) 2 Tilbakelagte kilometer per person per dag Kilometer per dag sum alle ansatte Gikk heile vegen 2 101 1,8 1,0 3 711 Sykla 595 1,9 2,0 3,7 2 229 Kollektivtransport 269 1,5 24,5 35,9 9 649 Bilførar 1 763 1,6 12,0 18,7 32 884 Bilpassasjer 245 1,1 23,0 26,3 6 453 Talet er basert på transportmiddelfordelinga blant dei som har svart på undersøkinga, og skalert opp til å gjelde alle brukarar av campusområdet. Vi har anslått følgande for dei ulike institusjonane: Høgskulen i Sogn og Fjordane – 300 tilsette og 3700 studentar, Sogndal vgs – 160 tilsette og 800 elevar, Kvåle Skule – 40 tilsette, Sogndal fotball – 20 tilsette. Gruppene «Øvrige næringsverksemder» og «Supporterar og andre besøkande til Sogndal Fotball» er heldt utanfor då vi ikkje har grunnlag for å sei noko om kor mange reiser desse gruppene genererer. Talet er basert på medianen for avstand mellom bustad og Fosshaugane, dette pga mange ekstremt lange reiser som påverka gjennomsnittet.

19 Sesongvariasjonar Kor ofte går du til Fosshaugane?
25 prosent av respondentane seier dei går til Fosshaugane dagleg i sommarhalvåret, mot 32 prosent om vinteren Det er elles lite variasjon mellom sommar og vinter for gangreiser til Fosshaugane Gangreiser til Fosshaugane (prosent) +7 Dagleg 2-4 dagar i veka2-4 dagar i veka Vekentleg Månadleg Sjeldnere Aldri Sommarhalvåret Vinterhalvåret N: 423

20 Sesongvariasjonar Kor ofte syklar du til Fosshaugane?
8 prosent av respondentane seier dei syklar til Fosshaugane dagleg i sommarhalvåret, mot 2 prosent om vinteren 55 prosent av respondentane syklar aldri i sommarhalvåret, mot 76 prosent om vinteren Av dei som syklar dagleg i sommarhalvåret er det nesten halvparten som går i dagleg i vinterhalvåret Sykkelbruk på reiser til Fosshaugane (prosent) +22 -5 Dagleg 2-4 dagar i veka2-4 dagar i veka Vekentleg Månadleg Sjeldnere Aldri Sommerhalvåret Vinterhalvåret N: 422

21 Sesongvariasjonar Kor ofte tar du kollektivtransport til Fosshaugane?
Like over halvparten av respondentane brukar aldri kollektivtransport til Fosshaugane både sommar og vinter 5 prosent reiser kollektivt til Fosshaugane dagleg i sommarhalvåret, mot 7 prosent om vinteren Kollektivbruk på reiser til Fosshaugane (prosent) Dagleg 2-4 dagar i veka2-4 dagar i veka Vekentleg Månadleg Sjeldnere Aldri N: 143 Sommerhalvåret Vinterhalvåret

22 Sesongvariasjonar Kor ofte køyrer du bil til Fosshaugane?
Ein av tre køyrer aldri bil til Fosshaugane sommar som vinter Andelen som reiser dagleg med bil er 17 prosent i sommarhalvåret og 21 prosent i vinterhalvåret Bilbruk på reiser til Fosshaugane (prosent) +4 Dagleg 2-4 dagar i veka2-4 dagar i veka Vekentleg Månadleg Sjeldnere Aldri Sommerhalvåret Vinterhalvåret N: 418

23 Rammetilhøve for transportmiddelval
RVU Fosshaugane Campus Rammetilhøve for transportmiddelval

24 Tilgang til ulike transportmiddel
79 prosent har ein sykkel som er i brukbar stand 96 prosent har førarkort for bil 89 prosent har tilgang til bil – og i snitt har kvart hushald 2,46 bilar 35 prosent har tilgang til kollektivtransport Sykkel i brukbar stand: 415 Har tilgang Har ikkje tilgang Førarkort for bil: 4% 414 Tilgang til bil i hushaldet: Tilgang til kollektivtransport: 11% 11% Ingen bilar 33% Buss Ein bil Båt 33% To bilar 52% Veit ikkje Fleire enn tre bilar 45% Ikkje kollektivtilbod 2% N: 414 12% N: 429

25 Parkering på Fosshaugane og ved bustaden
Like over halvparten av dei som pleier å køyre bil til Fosshaugane har årskort eller halvårskort for parkering på Fosshaugane 20 prosent parkerer og betaler avgift per time på Fosshaugane Om lag 30 prosent parkerer utanfor campusområdet på Fosshaugane 87 prosent av respondentane har tilgang til parkering på eiga tomt ved bustaden 13 prosent parkerer utanfor eiga tomt Parkering på Fosshaugane Parkering ved bustaden Årskort/halvårskort på Fosshaugane 52% 13% Avgift per time på Fosshaugane 20% Avgift per time utanfor Fosshaugane 4% Parkering i vei, gate, plass - uten avgift 5% Parkering i vei, gate, plass - med avgift 2% 87% Parkering i parkeringshus 7% N: 211 Anna 10% Parkering på eiga tomt Parkering utanfor eiga tomt

26 Kapasitet for parkering på reiser til Fosshaugane
Ved å ta utgangspunkt i tal på parkeringsplassar som finnest på Fosshaugane i dag har vi forsøkt å anslå i kor stor grad kapasiteten er utnytta Ut i frå tal på tilsette ved dei ulike institusjonane, og kor stod del av respondentane som seier at dei køyrer bil til Fosshaugane, kan vi finne eit «dags-behov» for parkeringsplassar på Fosshaugane Det har vist seg å vere vanskeleg å bruke data vi har samla inn til å gjere ei slik utrekning, dette pga at utvalet moglegeins ikkje er heilt representativt med tanke på kor ofte og kor langt respondentane reiser til og frå Fosshaugane

27 Kollektivtilbodet på reiser til Fosshaugane er relativt dårleg
Om lag ein tredjedel av respondentane bur under 250 meter frå ein haldeplass for kollektivtransporten Om lag ein tredjedel har avgangsfrekvens ein gong i timen eller betre Avstand frå bustad til haldeplass Avgangsfrekvens på kollektivtransporten 6% 8% 250 meter eller mindre 16% 31% 30% Kvar halvtime meter 24% Ein gong i timen 500 meter - 1 kilometer Sjeldnare 9% 1 - 1,5 kilometer Veit ikkje Over 1,5 kilometer Veit ikkje 20% 18% 38% N: 142 N: 142

28 Det er få som må bytte dersom dei reiser kollektivt til Fosshaugane
84 prosent av respondentane går til haldeplassen dersom dei tek kollektivtransport til Fosshaugane 76 prosent av respondentane slepp å bytte transportmiddel dersom dei tek kollektivtransport til Fosshaugane Transportmiddel til haldeplassen Tal på bytter ved bruk av kollektivtransporten 7% 8% 2% 4% 2% 4% Går 11% Ingen Syklar Eit Køyrer bil To eller fleire Sit på med andre Veit ikkje Anna 76% 84% N: 121 N: 142

29 Kva haldeplass benytta du på reisa?
Haldeplassar Det er svært få kartlagte kollektivreiser i utvalet Respondentane fordeler seg relativt jamt på dei ulike haldeplassane Kva haldeplass benytta du på reisa? Til Fosshaugane Heim frå Fosshaugane Fosshaugane (utanfor symjehallen) 5 % 13 % Rv.5 Ingafossen (skulebuss) 29 % 0 % Rv.5 Elvatunet (rutebussar) 24 % 4 % Sogndal skysstasjon 38 % 78 % Veit ikkje Tal på svar 21 23

30 RVU Brønnøysundregistrene
Tenestereiser

31 Nesten halvparten av respondentane gjennomfører tenestereiser
47 prosent gjennomfører aldri korte tenestereiser, mens ein av tre føretek slike reiser oftare enn ein gong i månaden 43 prosent gjennomfører aldri lange tenestereiser, mens ein av fire føretek slike reiser oftare enn ein gong i månaden Hender det at du gjennomfører tenestereiser i samband med arbeid eller studier? Aldri (reiser under 10 km) 3% 2% 366 Sjeldnare Kvart halvår (reiser over 10 km) Månadleg 3% 369 Vekentleg Kvar dag

32 Turproduksjon korte tjenestereiser
Det er om lag halvparten av campusbrukarane som seier at det hender at dei gjennomfører korte tenestereiser Desse respondentane har også oppgitt opplysningar kor ofte dei gjennomfører tenestereiser og transportmiddelval for desse reisene Basert på desse opplysningane føretek campusbrukarane 0,05 tenestereiser som bilførar per person per dag, dette gjev 0,26 tenestereiser per person i veka, og litt over 10 tenestereiser per person per år I RVU 2009 var ei slik tenestereise 15,3 km i snitt I snitt køyrer campusbrukarane 162 km i året per dag i samband med korte tenestereiser Antal bilførarreiser Snitt reiselengde korte tenestereiser Tilbakelagte kilometer Bilførarreiser per dag per campusbrukar 0,05 15,3 0,8 Bilførarreiser per veke per campusbrukar 0,26 4,1 Bilførarreiser per år per campusbrukar 10,60 162,1

33 Potensialet for å påverke val av transportmiddel
RVU Fosshaugane Campus Potensialet for å påverke val av transportmiddel

34 Kva skal til for at du skal sykle meir til Fosshaugane?
84 prosent svarer at det ikkje er aktuelt å sykle pga at det er for langt Om lag halvparten av respondentane ville sykla meir dersom infrastrukturen var betre vedlikehalde 32 prosent etterlyser innandørs parkering, 18 prosent vil ha avlåst sykkelgarasje og 21 prosent ville sykla meir dersom det var betre garderobemogelegheiter på Fosshaugane 88 prosent av respondentane nemner andre forhold, for eksempel kupert terreng, manglande infrastruktur, sjå også vedlegg til rapporten Kva skal til for at du skal sykle meir til Fosshaugane? (Prosent. Fleire svar mogeleg.) Ikkje aktuelt - bur for langt unna 31% Fleire sykkelveger/sykkelfelt 20% Betre vedlikehald av sykkelvegar/sykkelfelt 7% Tilrettelagt sykkelparkering utandørs 12% Sykkelparkering i avlåst garasje 7% Gode garderobemogelegheiter 8% Anna 32% N: 333

35 Kva skal til for at du skal ta meir kollektiv-transport til Fosshaugane?
Det er svært få som har svara på desse spørsmålet Halvparten av respondentane har tidlegare oppgitt at dei ikkje har tilgang til kollektivtransport, og det er difor venteleg at kunnskapen om tilbodet er begrensa i utvalet Det er flest som oppgir at dei ønskjer seg fleire avgangar på kollektivtransporten, dersom dei skal reise meir kollektivt til Fosshaugane Lågare takstar og færre byter undervegs på reisa vert også nemnt Det er berre 41 resepondentar som har svara på spm om kva som skal til for at dei skal reise meir kollektivt. Vi har difor valgt å ikkje vise figur for desse tala.

36 Stort potensiale for miljøvennleg transport til Fosshaugane
Over halvparten går eller syklar til Fosshaugane i dag Det er samstundes låg kollektivandel, og respondentane oppgir at dei har dårleg tilgang til kollektivtransport for reiser til Fosshaugane Potensialet for gange/sykkel er stort: Svært mange bur i naturleg gang- og sykkelavstand til Campus (under 5 km) Likevel køyrer om lag 40 % av desse bil til Fosshaugane Dette har nok samanheng med at mange har ærend i samband med reisa til Fosshaugane, då det er høgare bilbruk på korte reiser for respondentar som hadde ærend Betre infrastruktur for sykkel kan auke sykkelandelen, og erfaringsvis veit ein at dette er mest effektivt i kombinasjon med ein noko meir restriktiv parkeringspolitikk


Laste ned ppt "RVU Fosshaugane Campus"

Liknende presentasjoner


Annonser fra Google