Laste ned presentasjonen
Presentasjon lastes. Vennligst vent
1
Seksjonsmøte SKS 6. april
Stein R. Fredriksen Seksjonsmøte SKS 6. april
2
Tiltak 5: Fakultetene skal utarbeide konkrete kommunikasjonstiltak basert på UiOs kommunikasjonsstrategi i egne årsplaner. Forventede resultater ved utgangen av 2016: UiOs forskning og utdanning er bedre kjent i samfunnet Tiltak 6: UiOs toppforskningsmiljøer og de tverrfaglige satsingene skal synliggjøres for å øke oppslutning rundt våre viktigste strategiske satsninger. Forventede resultater ved utgangen av 2016: UiO toppforskningsmiljøer og de tverrfaglige satsingene er bedre kjent hos prioriterte målgrupper i samfunnet Tiltak 6: UiOs tverrfaglige satsinger skal kommuniseres for å øke kjennskap og oppslutning hos prioriterte målgrupper. Innsikt fra UiOs toppforskningsmiljø- er skal nå samfunnet gjennom aktiv dialog og samfunnskontakt.
3
Tiltak 5: Fakultetene skal utarbeide konkrete kommunikasjonstiltak basert på UiOs kommunikasjonsstrategi i egne årsplaner. Forventede resultater ved utgangen av 2016: UiOs forskning og utdanning er bedre kjent i samfunnet Tiltak 6: UiOs toppforskningsmiljøer og de tverrfaglige satsingene skal synliggjøres for å øke oppslutning rundt våre viktigste strategiske satsninger. Forventede resultater ved utgangen av 2016: UiO toppforskningsmiljøer og de tverrfaglige satsingene er bedre kjent hos prioriterte målgrupper i samfunnet Tiltak 6: UiOs tverrfaglige satsinger skal kommuniseres for å øke kjennskap og oppslutning hos prioriterte målgrupper. Innsikt fra UiOs toppforskningsmiljø- er skal nå samfunnet gjennom aktiv dialog og samfunnskontakt.
4
Tiltak 5: Fakultetene skal utarbeide konkrete kommunikasjonstiltak basert på UiOs kommunikasjonsstrategi i egne årsplaner. Forventede resultater ved utgangen av 2016: UiOs forskning og utdanning er bedre kjent i samfunnet Tiltak 6: UiOs toppforskningsmiljøer og de tverrfaglige satsingene skal synliggjøres for å øke oppslutning rundt våre viktigste strategiske satsninger. Forventede resultater ved utgangen av 2016: UiO toppforskningsmiljøer og de tverrfaglige satsingene er bedre kjent hos prioriterte målgrupper i samfunnet Tiltak 6: UiOs tverrfaglige satsinger skal kommuniseres for å øke kjennskap og oppslutning hos prioriterte målgrupper. Innsikt fra UiOs toppforskningsmiljø- er skal nå samfunnet gjennom aktiv dialog og samfunnskontakt.
5
Tiltak 5: Fakultetene skal utarbeide konkrete kommunikasjonstiltak basert på UiOs kommunikasjonsstrategi i egne årsplaner. Forventede resultater ved utgangen av 2016: UiOs forskning og utdanning er bedre kjent i samfunnet Tiltak 6: UiOs toppforskningsmiljøer og de tverrfaglige satsingene skal synliggjøres for å øke oppslutning rundt våre viktigste strategiske satsninger. Forventede resultater ved utgangen av 2016: UiO toppforskningsmiljøer og de tverrfaglige satsingene er bedre kjent hos prioriterte målgrupper i samfunnet Tiltak 6: UiOs tverrfaglige satsinger skal kommuniseres for å øke kjennskap og oppslutning hos prioriterte målgrupper. Innsikt fra UiOs toppforskningsmiljø- er skal nå samfunnet gjennom aktiv dialog og samfunnskontakt.
13
Forskning Utdanning Innovasjon Formidling
14
Akershus fylkeskommune
Byrådet Forvaltning Klynge Media Næringsliv Næringsliv (deltar på Karrieredagen) Næringsorganisasjon Oslo kommune Regjeringen Stortinget UH-sektoren Sivilt samfunn
Liknende presentasjoner
© 2024 SlidePlayer.no Inc.
All rights reserved.