Presentasjon lastes. Vennligst vent

Presentasjon lastes. Vennligst vent

Seksjonsmøte SKS 6. april

Liknende presentasjoner


Presentasjon om: "Seksjonsmøte SKS 6. april"— Utskrift av presentasjonen:

1 Seksjonsmøte SKS 6. april
Stein R. Fredriksen Seksjonsmøte SKS 6. april

2 Tiltak 5: Fakultetene skal utarbeide konkrete kommunikasjonstiltak basert på UiOs kommunikasjonsstrategi i egne årsplaner. Forventede resultater ved utgangen av 2016:  UiOs forskning og utdanning er bedre kjent i samfunnet Tiltak 6: UiOs toppforskningsmiljøer og de tverrfaglige satsingene skal synliggjøres for å øke oppslutning rundt våre viktigste strategiske satsninger. Forventede resultater ved utgangen av 2016:  UiO toppforskningsmiljøer og de tverrfaglige satsingene er bedre kjent hos prioriterte målgrupper i samfunnet Tiltak 6: UiOs tverrfaglige satsinger skal kommuniseres for å øke kjennskap og oppslutning hos prioriterte målgrupper. Innsikt fra UiOs toppforskningsmiljø- er skal nå samfunnet gjennom aktiv dialog og samfunnskontakt.

3 Tiltak 5: Fakultetene skal utarbeide konkrete kommunikasjonstiltak basert på UiOs kommunikasjonsstrategi i egne årsplaner. Forventede resultater ved utgangen av 2016:  UiOs forskning og utdanning er bedre kjent i samfunnet Tiltak 6: UiOs toppforskningsmiljøer og de tverrfaglige satsingene skal synliggjøres for å øke oppslutning rundt våre viktigste strategiske satsninger. Forventede resultater ved utgangen av 2016:  UiO toppforskningsmiljøer og de tverrfaglige satsingene er bedre kjent hos prioriterte målgrupper i samfunnet Tiltak 6: UiOs tverrfaglige satsinger skal kommuniseres for å øke kjennskap og oppslutning hos prioriterte målgrupper. Innsikt fra UiOs toppforskningsmiljø- er skal nå samfunnet gjennom aktiv dialog og samfunnskontakt.

4 Tiltak 5: Fakultetene skal utarbeide konkrete kommunikasjonstiltak basert på UiOs kommunikasjonsstrategi i egne årsplaner. Forventede resultater ved utgangen av 2016:  UiOs forskning og utdanning er bedre kjent i samfunnet Tiltak 6: UiOs toppforskningsmiljøer og de tverrfaglige satsingene skal synliggjøres for å øke oppslutning rundt våre viktigste strategiske satsninger. Forventede resultater ved utgangen av 2016:  UiO toppforskningsmiljøer og de tverrfaglige satsingene er bedre kjent hos prioriterte målgrupper i samfunnet Tiltak 6: UiOs tverrfaglige satsinger skal kommuniseres for å øke kjennskap og oppslutning hos prioriterte målgrupper. Innsikt fra UiOs toppforskningsmiljø- er skal nå samfunnet gjennom aktiv dialog og samfunnskontakt.

5 Tiltak 5: Fakultetene skal utarbeide konkrete kommunikasjonstiltak basert på UiOs kommunikasjonsstrategi i egne årsplaner. Forventede resultater ved utgangen av 2016:  UiOs forskning og utdanning er bedre kjent i samfunnet Tiltak 6: UiOs toppforskningsmiljøer og de tverrfaglige satsingene skal synliggjøres for å øke oppslutning rundt våre viktigste strategiske satsninger. Forventede resultater ved utgangen av 2016:  UiO toppforskningsmiljøer og de tverrfaglige satsingene er bedre kjent hos prioriterte målgrupper i samfunnet Tiltak 6: UiOs tverrfaglige satsinger skal kommuniseres for å øke kjennskap og oppslutning hos prioriterte målgrupper. Innsikt fra UiOs toppforskningsmiljø- er skal nå samfunnet gjennom aktiv dialog og samfunnskontakt.

6

7

8

9

10

11

12

13 Forskning Utdanning Innovasjon Formidling

14 Akershus fylkeskommune
Byrådet Forvaltning Klynge Media Næringsliv Næringsliv (deltar på Karrieredagen) Næringsorganisasjon Oslo kommune Regjeringen Stortinget UH-sektoren Sivilt samfunn

15

16

17

18


Laste ned ppt "Seksjonsmøte SKS 6. april"

Liknende presentasjoner


Annonser fra Google