Laste ned presentasjonen
Presentasjon lastes. Vennligst vent
1
Sidan sist frå dagleg leiar
24.nov Førre styremøte: 28.sept
2
BESØKSTALL (tall frå nov. er kun fram til 22.)
2hele 2 .sept) Har allereie passert heile fjorårets besøkstal med +119. Ligger nesten 11% foran same tidspunkt i fjor (og da er ikkje hele nov tatt med i beregninga). November; usikkert om vi når budsjett.
3
Haustferien 2015 Besøkstall har økt sidan opning i 2012
Gj.sn.tall har økt på alle områder sidan opning
4
Fordeling besøkande på type billett og aldersgruppe (tom 19.nov)
5
Gjennomsnittssal (reknas utifrå VISMA: billettsal og kurs, ikkje utleige av basseng eller instruktør) Gj. snitt hittil i år: Budsjettert: Kafe: 19,33 18,50 Badebutikk: 7,02 7,50 Billetter: 90,15 90,80
6
Økonomi Prognose viser mindreforbuk.
Har tjent nesten 8,9 mill okt på billetter, utleige, kurs, kafe og badebutikk. Kr foran fjoråret jan-okt. Tillegg på inntekter: 270` i 2015 mot 180` i refusjoner Til info: (Tilskot og betaling for skulesymjing redusert frå 3,36 mill i 2014 til 2,95 mill i 2015) 290` meir i driftskostn (Økninger i forhold til 2014: 95` innkjøp/forbruk kiosk, 120` vedl.h., 120` investert i dampmaskiner. Andre kontoer er redusert)
7
Straum forbruk
8
Status Strategi Marknadsføring Samarbeidsavtaler Aktiviteter
Arbeidsmiljø Drift
9
Strategi: Marknadsføring
Halloween fest; discolys, musikk, konkurranse og egne halloweenretter som blodig popcorn, kroppsdeler i slushen, og avkappa fingre i potetmos. God stemning og 210 besøkende, flesteparten etter kl 17. Gode tilbakemeldinger. Hadde samtidig badebursdag m/halloweentema. Sponsa innlegg på facebook. Farsdag: gratis inngang for far med følge av barn, iskule og kaffe. Sponsa innlegg på facebook. Rosa sløyfe har hatt stand flere dager i kafeen. Lagt på facebook. Lagt ut nyheter fra badebutikken Planlegger ny Damenes aften i mars, kara kveld i februar. Dialog med banken og Gaupnetunet Kurs i korleis lukkast på nett 2.0 – e-marknadsføringplan snart ferdig, får oppfølging og rådgiving Heimeside: venter på webhotell…..
10
Aktiviteter og samarbeid
Bransjemøte og marknadsmøte med Visit Sognefjord Møte med Sogn skisenter, Jsotedal camping, gaupnetundet hotel, eikum, tang hyttegrend. Også intressert: Hafslo gjestehus og rorbu.net. Bre og Fjell: Deres turdeltakere får 15% rabatt på billett inn og guide kommer gratis inn. Skisenteret: Skiskole mulig oppe og går med overnatting, vi kan inngå som del av pakka. Starter opp med Vanngym frå januar, først omgang èn time, men etterhvert 2 ulike timer. Juleverksted, julegrøt med mandel og gris, juledisco i desember Høgskolen; Idrettslinja; noen som vil kjøre i gang noe aktivitetstilbud for barn og ungdom? Vi frister med årskort/klippekort. Sogndal kulturhus: Bukkene Bruse på Badeland 2.mars.
11
Strategi: HMT DL kurs i marknadsføring på nett.
Studietur Köln i oktober kansellert DL kurs i marknadsføring på nett. Høstsamling badelandene Steinkjer Kurs NAV 27.nov og 9.des; oppfølging og oppfølgingsplan for sykemeldte 2 tilsette blir med på møte med Klubben 1.des. Mål og handlingsplan gjennom IA ferdig
12
Strategi: Personale Sjukemeldinger: Nye tilkallingsvakter
100% sjukemeldt gått ned til 60, 50, 40 og nå 30% sjukemelding. God utvikling, «innfører» også vaskevakter 30% sykemeldt i 1 år; venter på avklaring Nye tilkallingsvakter 2 stk unge menn, en har ikkje fungert i stillinga, en har erfaring fra anna badeland (interessert i fast) Ny turnus frå 2.nov pga. nye rutinar på reinhold. Sjukefråvær: eigen visning på styremøte Vikariat dagleg leiar; 30.okt-16.nov; Facebook, Facebook Luster, heimeside Luster, heimeside Lustrabadet, NAV, Framtidsfylket, sponsa innlegg på facebook. 6 søknader, èn har trekt seg. Intervjurunde starter ons 25.nov.
13
Diverse Reinhold: Evaluering av rutiner og vakter etter 13.des
Erfaringer om «3.klassingen» frå Badelandene.
Liknende presentasjoner
© 2024 SlidePlayer.no Inc.
All rights reserved.