M A R K E N - R O A D S H O W 2007 Page 1 Leitz Plus.

Slides:



Advertisements
Liknende presentasjoner
vi presenterer SLIDEPLAYER.NO
Advertisements

Produkter for en bedre hverdag…
Jørn Engebretsen Fagleder byggesak, Re kommune
Introduction to the Q-Series HellermannTyton presenterer: Cable Scout +
Logg inn med ditt brukernavn og passord. Glemt passord?
LAG ET VARIG INNTRYKK MED LEITZ INNBINDING OG LAMINERING.
Krav til dokumentasjon i kap
Tilgjengelighet for alle til informasjons- og kommunikasjonsteknologi IT Funk Strategi for forskning og innovasjon.
INVESTERING I SKRIVERE Analyse Kjøp/leie Garantier Driftsavtale Support/organisering Rekvisita Fleksibilitet Trykkeøkonomi Verdi brukt utstyr Finansiering.
Presentasjon for Byggevareindustrien
Det er ikke lenger størrelsen det kommer an på!
Det digitale læringsmiljø – for alle?
Visjon Sjokoladeriet skal gi forbrukerne en ny dimensjon i opplevelse av sjokolade!
Hvordan kan Telenor og din Telenor-forhandler bistå gründere og småbedrifter og gjøre hverdagen din enklere?
En repitativ aften Torsdag Oppgave 1 • Hent filen standardbrev.docx fra cappa.hagali.com/utdanningshuset/repitisjon • Flytt avsnitt 3 ned ett.
Collection 3. Collection 3 Collection 3 – Fakta Vil bli produsert parallelt med Coll. 2 (fortsetter i sortimentet) Flush overflate på hengsler og grep.
Finansregnskap m/IKT Bedriftsøkonomi 1 m/IKT
Side 1 •Enhver forhandler bør ha en oppdatert oversikt over sine bruktbiler på egen hjemmeside. Noen har ikke etablert dette pr dags dato, andre er misfornøyd.
Page 1 / Michelin / designline / Michelin designline / konseptmål 1.Gjøre Michelin mer synlig (Flag brands = de viktigste varemerkene) på.
29.aug.2011 Klyva. Fra gutterom… TIL GRÜNDERDRØM! • Gjennombruddet: ”Rørlegger Bergen” • MaxResultat.no i des • Skreddersydde nettløsninger og strategier.
Service møte-trekanten
INVESTERING I SKRIVERE Analyse Kjøp/leie Garantier Driftsavtale Support/organisering Rekvisita Fleksibilitet Trykkeøkonomi Verdi brukt utstyr Finansiering.
Kabler til de fleste formål
Nytt år nye muligheter….
Page 1 Leitz 180 – Active Pro – Active Plus BREVORDNER Leitz 180 Active Pro Active Plus.
Case Fiskeribedriften Tapir.
Frostating ● Størst i Norge på Skolelinux leveranser ➔ Bærer utviklingskostnader i prosjektet ● Levert 70 stk Skolelinux installasjoner ➔ Ferdig.
1. 2 … mer enn bare ett kosttilskudd ! Introduksjon til Spirulina by Marcus Rohrer ® !
Scansis AS sin visjon er å ”skape samhold og aktivitet for alle”.
Kommunestyremøte Levanger 21. mai 2008 Jan Arve Strand NAV Partnerskap.
Av Per T. Eikeland Fleksibilitet og handlingsrom – konflikten mellom ytre og indre effektivitet av Per T. Eikeland
Strategiske Valg Intern Analyse Ekstern analyse VALG AV HOVEDSTRATEGI
Helge Lund, konsernsjef Klimateknologikonferansen Trondheim, 18. oktober 2007 Verdiskaping i utfordrende omgivelser.
Deployment i NETTSKYEN gir deg en SMIDIGERE infrastruktur! Deployment i nettskyen gir deg en smidiger infrastruktur! Page 1,
Sammenlikning av resultater på tvers av tjenester (utvalgte skalaspørsmål) Innbyggerundersøkelsen 2013 Prosjektnummer TNS /
Sponsor og Annonser.
Presentasjon 3. kvartal oktober 2002
Mer effektiv og lønnsom med Mamut Business Software
Montering av veggabsorbenter Klikk deg steg for steg gjennom anvisningen.
september 2005.
31.13.
Studentliv - Kurs i PR og markedsføring - Modul 10 1 Arbeid på PC Fortrolighet i arbeidet med PC Skikk og bruk IT-kontrakten Spørsmål?
MÅL FOR UNDERVISNINGEN. Overordnet mål. Utdanne maskiningeniører med en bred teknologisk kompetanse med høy faglig kvalitet av internasjonal standard.
Kapping av plater Mål: Vi skal lage komponenter for en møbelfabrikk ut fra standardiserte plater på 12 x 24 dm. Komponentene har lengde og bredde oppgitt.
7. Typography, Readability & Legibility Lesbarhet.
Title. Tall og fakta Barnefamilier fra Norge på cruise.
Stiftelsen Frischsenteret for samfunnsøkonomisk forskning Ragnar Frisch Centre for Economic Research Klimapolitikk og teknologisk utvikling.
1 Kap. 8 – Cost-benefit of Formalization How Information Technology Is Conquering the World: Workplace, Private Life, and Society Professor Kai A. Olsen,
Produktifisering og prissetting av Kunnsign-kunnskap
5.4 Markedsstrategi- del 2 Velge markedsføringstiltak Velge tiltak som øker salget. Vi bruker de fem P’ene – Pris – Produkt – Plass (distribusjon) – Påvirkning.
Vaskerull™ Observasjoner /Hypoteser/D ata/Trender (Hva vet vi?) Effektivitet etterfulgt av enkelhet er hovedriverne innenfor rengjøring (Ipsos, 2010).
ATELIER KAMELEON TEAM KAMELEON AS. STARTET SOM DESIGN AV 2 MOTE KOLLEKSJONER I ÅRET UNDER NAVNET KAMELEON ETABLERTE I 1998 EGEN PRODUKSJONSPORTEFØLJE.
Målgruppe Kjetil Aukland - BI Kristiansand. Kjetil Aukland Faglig leder BI Kristiansand PhD stipendiat Aalborg Universitet –Merkevare og Opplevelsesøkonomi.
MODULHUS. INNLEDNING Firmaet startet produksjon av metallprodukter i 1992 og prefabrikkerte modulhus i Harmets produktspekter inkluderer ulike modulhus,
På skrivebordet Gjelder t.o.m Alle priser er eks.mva. Kampanjeprisene gjelder t.o.m Prisene er eks. mva. og gjelder så langt lageret.
Emballasjeoptimering. Peterson Packaging Vi har seks fabrikker i Skandinavia og er tilstede med selgere og konstruktører i alle større regioner. Dette.
PLASSER FRIMERKE HER Obs! Denne brosjyren er utformet for utskrift. Du bør prøve utskriften på vanlig papir for å sikre riktig plassering før utskrift.
MV-Kombinasjonsvegg Bildet illustrerer MV-Hatteprofil i kombinasjon med MV-100 standard.
Modulvegger skal fremstå som den mest profesjonelle aktøren innenfor fleksible modulvegger og modulhimlinger til næringsbygg Vår visjon!
Northwind traders Hvem vi er
Medlemmer DNE har 210 medlemsbedrifter i 2017
Celler er så små at vi bruker mikroskop for å undersøke dem.
Kap. 8 – Cost-benefit of Formalization
Bokser Håkon Tolsby Håkon Tolsby.
Nye trender Vi skal se på Virtualisering ”Cloud computing”
Bokser og Menyer Håkon Tolsby Håkon Tolsby.
Firmanavn Produkter og tjenester
Utskrift av presentasjonen:

M A R K E N - R O A D S H O W 2007 Page 1 Leitz Plus

M A R K E N - R O A D S H O W 2007 Page 2 Leitz Plus NYHET! LEITZ PLUS : En ny serie med 7 produkter for skrivebordet, designet for det profesjonelle kontoret

M A R K E N - R O A D S H O W 2007 Page 3 Leitz Plus • Bedre effektivitet og produktivitet på kontoret er en av dagens aktuelle tema • Leitz Plus serien er spesielt designet for å nå disse målsetningene, gjennom å tilby produkter som skaper maksimal fleksibilitet og effektivitet • Med et økenda antall utskrifter og dokumenter, gir Leitz Plus serien fleksible og Skreddersydde løsinger for oppbevaring uansett lagringspreferanse hos brukeren • Konkurransedyktige priser, høykvalitets produksjon og tilleggsegenskaper, Gir serien en ideell posisjonering innenfor denne produktgruppen • Et klassisk design med moderne løsninger appelerer til alle kontorer i Europa LEITZ PLUS : En ny serie med 7 produkter for skrivebordet, designet for det profesjonelle kontoret NYHET!

M A R K E N - R O A D S H O W 2007 Page 4 Leitz Plus • En unik serie med brevkurver i 3 størrelser – Slim, Standard og Jumbo • Alle 3 brevkurvene er fullt kompatible med hverandre – Lag dine egne kombinasjoner for dokumenter fra single ark til tykke bunker • Høyden på de forskjellige kurvene er proporsjonal, noe som gjør høyden lik ved stabling av forskjellige kombinasjoner. • Sterk konstruksjon med mange unike produktsgenskaper: Høyere sidevegger på standard brevkurven for økt kapasitet, lav slisse I front for enkelt å komme til dokumentene, to posisjoner på den inkluderte etikettholderen I front NYHET! LEITZ PLUS : En ny serie med 7 produkter for skrivebordet, designet for det profesjonelle kontoret

M A R K E N - R O A D S H O W 2007 Page 5 Leitz Plus NYHET! LEITZ PLUS : En ny serie med 7 produkter for skrivebordet, designet for det profesjonelle kontoret •Brevkurvstativ som inkludert 3 brevkurver som tillater at en brevkurv tas ut av stativet uten å påvirke posisjonen til de andre to brevkurvene •Topplokk til brevkurvstativet som gir en ekstra flate for oppbevaring av telefonen eller andre småting. •3 størrelser på brevkurvene som gir mulighet til å skape ditt eget system for enkelte dokumenter til tykke papirbunker. Samme bredde på alle brevkurvene, slik at alle kan stables i hvilken som helst kombinasjon og system på høyden, gir samme stableshøyde med kombinasjonene: •Høyden på 2 x SLIM = høyden på 1 x Standard Høyden på 3 x SLIM = høyden på 1 x Jumbo Høyden på 3 x Standard = Høyden på 2 x Jumbo

M A R K E N - R O A D S H O W 2007 Page 6 Leitz Plus NYHET! LEITZ PLUS : En ny serie med 7 produkter for skrivebordet, designet for det profesjonelle kontoret • Tidsskriftsamler med ekstra innvendig kapasitet på 70mm • Designet for bruk både liggende og stående • Inkludert avtakbar etikettholder • Arkivkassetten er Inkludert 8 hengemapper, etiketter og etikettholdere (2 x 4 farger) • 3 enheter kan stables på hverandre ved lagring av dokumenter eller for å spare plass

M A R K E N - R O A D S H O W 2007 Page 7 Leitz Plus Posisjonering Pris Kvalitet/ Design/ egenskaper Leitz Allura En moderne komplett serie. Matchende mykplastprodukter også tilgjengelig Leitz Plus Optimal funksjonslaitet Høy kvalitet & klassisk design Esselte Europost Valuta for pengene Klassisk funksjonelt design

M A R K E N - R O A D S H O W 2007 Page 8 Leitz Plus Dobbelt så sterk som den gjennomsnittlige brevkurv og tidsskriftsamler Forbrukerfordeler Brevkurv •3 størrelser på brevkurvene – Slim, Standard og Jumbo •Jumbo brevkurv er perfekt fo oppbevaring av de virkelig tykke papirbunkene •Slim brevkurv er perfekt for kortidslagring av dokumenter som du bytter ut ofte •Alle brevkurvene kan stables sammen, slaik at du kan skape deg ditt eget system •Sterk konstruksjon med mange unike produktsgenskaper: Høyere sidevegger på standard brevkurven for økt kapasitet, lav slisse I front for enkelt å komme til dokumentene, to posisjoner på den inkluderte etikettholderen i front Tidsskriftsamler •Ekstra bred for økt kapasiet (70mm) •Kan plasseres liggende eller stående •Avtakbar etikettholder