TIMELINE v 1.0v 1.1v 1.2v 1.3v 1.4 KUNDEKLUBB. v 1.0 push Logg inn manuelt, eller med Facebook Oversikt over kunder og preferanser Generere push-meldigner.

Slides:



Advertisements
Liknende presentasjoner
Reisefot På Gir oversikt og sikrer deres rutiner.
Advertisements

SoftOne Mobil Produktpresentasjon.
 Oversiktlig  Samler informasjon – alt på ett brett  Brukervennlig  Integrerbart  Enklere å være medarbeider  Bedre å være kunde Det blir enklere.
Nasjonal dugnadskampanje 2012 – En veskeholder som gleder.
Foreldremøte om videregående skole
Registrering av hester Avlsutstilling
1 Slektsforum Et nettbasert forum hvor man kan få hjelp til slektsforsking.
Kan samarbeidspartnere til Mercur benytte mobile kuponger/bonuskort til å drive trafikk og skape mersalg? 18. november 2009 Preben Idsøe Telenor GBDR,
Kundesenteret – en gullgruve for brukerinnsikt. Bruk kundesenteret for å lage en bedre tjeneste! 1.Kundesenteret kjenner brukerne best, utfordring å formidle.
Foto: Peder Austrud Vest-Agder fylkeskommune folkestyre- samarbeid - kompetanse Inntakskonferanse 2007.
Intelle Service Kontrakt
eFakturaportal Brukerveiledning Logg på eFaktura B2B Tilgang til eFaktura-løsningen finner du på
Velkommen til ledersamling i Akershus Røde Kors 23. september 2009
Intelle SMS Mobile Link
Samler informasjon – alt på ett brett Brukervennlig Integrerbart
Zebra Use case modell av systemet Et løsningsforslag.
Opprette Gmail-konto Lage iGoogle-side
Søking Søknadsbehandling/ Veiledning Realkompetansevurdering/ Vurdering Realkompetansevurdering/ Vurdering Opplæringsbehov Tilpasset opplæring Dokumentasjon.
Velkommen til WorkShop Trio Enterprise Attendant for sentralbord
Funksjoner og Innstillinger i
SKOLEARENA Foreldremøte, den 24. september 2014 Kristin Holten.
Rekrutteringsprosjektet 2016
Gavekort, Kampanjekort, Bonussystem, Database
Gavekort, Kampanjekort, Database, Bonussystem
Lojalitetssystem, Database
Music Angel Social Power
Superbrukerforum videre Avdeling for Kliniske Systemer
Foto: Geir Karlsen Samarbeid Hadsel og Steinkjer fagskole Nettstøttet tilbud innen elkraft.
Merverdiavgift. Hva er merverdiavgift? Merverdiavgift er en avgift (penger) man betaler til staten ved salg av varer og tjenester Beregnes som % av salgspris.
September fløy forbi og vi skriver oktober. Dagene så langt har vært preget av mye lek, både inne og ute. Barna koser seg med biler, dyr, bøker, sykler,
Rutiner for overgang mellom barnehage og skole
Årshjul for kommunikasjon
Medlemsregister mm - en liten innføring
Matematikk-kurs for foresatte som vil hjelpe sine barn.
Budsjettkonferanse 15. Mars 2017.
Følg oss på facebook anita moens skiskole
Diabetesskjema i praksis
Tonsenhagen barnehage Årshjul 2015/2016
Tonsenhagen barnehage Årshjul 2015/2016
Skoleruta 2016 – 2017 Elever - Mindre grupper
Sidene for 1935 fra bestefars første dagbok,
Til elevane Helsesøster på Nesflaten skule Høsten 2016
Skoleruta mindre grupper
Foreldreengasjement ved Lassa Skole
Nord-Troms konferansen
Videre utrulling av eBilag høsten 2017
Support og tilbakemelding
Årshjul Forvaltning Fagskole Akershus Januar: Desember: Februar:
Nye søknadsrutiner for Extrastiftelsen
Årshjul med faste aktiviteter
Julemesse 1. søndag i advent Spilling i kirka julaften (hovedkorps)
Skoleruta mindre grupper
Ansvarlig vertskapskurs. Sandefjord kommune - 9.november 2017
Læringsverkstedet Åmot
Nøstodden barnehage Foreldre informasjon
Noklus diabetesskjema i praksis
Noklus diabetesskjema i praksis
PC-ordningen Rådgiversamlingene november-desember Tore Wersland
Klubbkvelden 10. september 2018
Årshjul fotball 2016 JANUAR JANUAR Desember Januar FEBRUAR NOVEMBER
Erfaringer fra Oslo kommune – slik gjør vi det i Gerica Erfaringskonferanse i Kristiansand12. oktober Camilla R. Holm, Oslo kommune.
Partner Für Deutsch – Erasmus+ ansattmobilitet som verktøy
Brukerveiledning for søknader til Forskningsetisk komitè
Noklus diabetesskjema i praksis
En gjennomgang av Opplegget Frister Informasjonskilder
BROOM MARKED Broom er Nordens største nettsted om bil - med rundt unike brukere/1,3 mill. sidevisninger i uka Broommarked skal være unikt på enkelte.
Lokale lønnsforhandlinger Drøftingsmøte Lokale lønnsforhandlinger
Verktøy til kundeklubb
Aktivitetsappen Utvidelser :45 1.
Utskrift av presentasjonen:

TIMELINE v 1.0v 1.1v 1.2v 1.3v 1.4 KUNDEKLUBB

v 1.0 push Logg inn manuelt, eller med Facebook Oversikt over kunder og preferanser Generere push-meldigner FERDIG i september 2015

v 1.1 Beacons ved døren sender push-meldinger når kunder går forbi Kunder får bursdagshilsner og tips FERDIG i oktober 2015

v 1.2 Lagrer kundens kjøp i Dashboard Sender push-meldinger til et geografisk område FERDIG i november 2015

v 1.3 BEACONS INNE I BUTIKKEN! Kobles opp mot Endmondo, RunKeeper etc. Du tracker kundens bevegelser og sender tilpassende opplysninger og tilbud FERDIG i desember 2015

v 1.4 FERDIG i januar 2016 SELGERE UTSTYRES MED IPAD De har oversikt over hvilken kunder som er I butikken Unik kundekontakt.