Presentasjon lastes. Vennligst vent

Presentasjon lastes. Vennligst vent

Hinna Cup Dugnad – oppgaver og ressursbehov 22.06.2013.

Liknende presentasjoner


Presentasjon om: "Hinna Cup Dugnad – oppgaver og ressursbehov 22.06.2013."— Utskrift av presentasjonen:

1 Hinna Cup Dugnad – oppgaver og ressursbehov

2 Oppgaver og ressursbehov

3 Oppgaveansvarlige

4 Kakebaking

5 Lag og ansvarlige (sjekk) LAGAlderNavnTlfMail Kamp- dag Ant spillere Dug- nads- personer G-J 07/ år Knut Hals Søndag G067 årHege Opdal Søndag J067 år Søndag G058 år Siri Bryne Søndag J058 år Linda Søndag G049 år Tina Gysland G0310 år Pål Erik Gjerde J0310 år Lillian Høivik G0211 årBjørghild J0211 år Lillian Høivik G0112 år Bulle Lørdag J0112 årJohanna Karin Grov Fraser SUM 0 Behov 165 BehovSnittDiff -165 Dugnad per lag14 Kaker per lag8

6 Turneringskomité Turneringskomite RolleLAGÅRKomitemedlemmerTlf:Navn: Leder G049 år Thomas Hetland Marked & Sponsor Ansvarlig D.L. Erling Olsen DugnadsansvarligG067 årRoger Iversen Cup AssistantG067 årTom Arve Raunehaug Marked & Sponsor Ansvarlig G067 årKnut Olav Hettervik G058 årKjell Arne Haugland J04/J 059 år/8 årTherese Rørvig Sontum J04/J 059 år/8 årKåre Bastlid Hang aroundG049 år Tina Gysland Cup Assistant G049 år Fredrik Hagir Veire G0310 årSigve Ekeland DugnadsansvarligG0310 årGunn Anita Skogen J0310 år Anne Lise Tonning (Sekretariat) J0310 år Rigmor Ullestad, G0211 årPer Arne Erland G0211 årLeif Kvamme SekretariatG0211 årØyvind Lønnechen Rigge gruppe (turnerings helgen)J0211 årArnaut Novoviq J0211 år Christian Kioskansvarlig G0112 år Petter Endregaard Kioskansvarlig Karin Sun Sanne FFO (Nilsi)

7 Generelle «Dugnadsregler»  Hvert lag har ansvaret for å stille det antallet dugnadsmedarbeidere de blir bedt om  Oppmann / dugnadsansvarlig har ansvaret for å sette opp liste med navn. Anbefales «mild tvang»  Oppmann / dugnadsansvarlig melder inn til «dugnadskomiteen» navn på deltagere.  Hver enkel har obligatorisk oppmøte på oppgaven man er satt til. Dersom en ikke kan, er det ens eget ansvar å stille erstatter – og melde fra om dette til oppmann / dugnadsansvarlig på laget.  På dugnadsdagen:  Ingen går før man er ferdig med alle oppgaver. Da hjelper man til med andre oppgaver  Oppmøte i god tid før turneringsstart for skift en slik at alt er klart og alle er på plass i tide  Overlap mellom skift 1 og 2, skift 1 kan ikke gå før skift 2 er på plass.  Tidspunkt:  Fredag: til man er ferdig med alle oppgaver  Lørdag / søndag:  Skift 1: til  Skift 2: til  Søndag (opprydding): til man er ferdig med alle oppgaver

8 Generelle «kakebakingsregler»  Alle lag skal stille med minimum 8 kaker  Kakebakere rapporterer inn kl i sekratariatet  Går deretter med kaken til anvist salgssted  Kaken skal være langpanne (sjokoladekake el) og være oppdelt i stykker  Tips: bruk papplate med aluminiumsfolie fremfor kakefat (så slipper du å hente det)

9 Aktivitetskalender dugnad – datoer vil bli nærmere spesifisert AktivitetAprilMaiJuniJuliAugustSeptemberOktober Avklare dugnadsopplegg Fordele / bekrefte oppgave- ansvar Sette opp ansvarlig per lag Gjennomføre dugnadsmøte med ansvarlige pr lag og oppgaveansvarlig Fordele oppgaver per lag Sende ut invitasjons-e-post til oppmenn / dugnadsansvarlige som sendes ut til alle dugnadsansvarlige Frist for lag til å rapportere inn navn på dugnadspersoner Sette opp dugnadsliste med navn på alle oppgaver Sende ut reminder e-post nr 1 til alle dugnadsmedarbeidere Sende ut reminder e-post nr 2 til alle dugnadsmedarbeidere 15. okt TURNERING okt


Laste ned ppt "Hinna Cup Dugnad – oppgaver og ressursbehov 22.06.2013."

Liknende presentasjoner


Annonser fra Google