Presentasjon lastes. Vennligst vent

Presentasjon lastes. Vennligst vent

Foreldremøte for Copenhagen cup 2012 25 januar 2012.

Liknende presentasjoner


Presentasjon om: "Foreldremøte for Copenhagen cup 2012 25 januar 2012."— Utskrift av presentasjonen:

1 Foreldremøte for Copenhagen cup 2012 25 januar 2012

2 Visjon for Erdal IL Erdal IL skal bidra til å skape et godt miljø og samhold i nærmiljøet, samt bidra til videreutvikling av idretten på Erdal.

3 Saksliste: 1. Litt om Copenhagen International cup 2. Transport – fly og leiebil 3. Overnatting (inkludert foreldre) 4. Bespisning 5. Priser - budsjett 6. Påmelding og betaling 7. Dugnad/Sponsor 8. Generelle ordensregler 9. Infoside på www.erdal-il.nowww.erdal-il.no 10. Spørsmål fra foreldre 11.Foreløpig påmelding

4 Hvilke lag deltar fra Erdal IL Gutter 98: Pr i dag 13 spillere på laget (1 lag) Gutter 97: Pr i dag 13 spillere på laget (1 lag) TOTALT ca 26-30 spillere

5 •Copenhagen International Cup - avvikles for 4. gang i Kristi Himmelfartsferien fra 25. mai til 28. mai 2012. Hjemmeside Copenhagen cupHjemmeside Copenhagen cup •Kart over Ballerup Idrætspark KartKart •Ca 100 lag er påmeldt fra flere land: Norge, Tyskland, Danmark, Sverige, Polen, Finland (2011) •Copenhagen International Cup er en turnering som legger vekt på at man spiller fotball, og på at man møter spillere fra mange forskjellige land. Hver lag spiller minst fem kamper. Litt om Copenhagen International cup

6 Kart over Ballerup Idrætspark

7 I nærheten av København (ca 20 min)

8 Program for cup’en DagProgramBeskrivelse Fredag 25. mai Eftermiddag Ankomst til Ballerup Idrætsby, check-in og information. Fredag 25. mai Aften Socialt samvær i klubhuset. Deltagere trænere og holdledere. Lørdag 26. mai MorgenÅbningsceremoni. Lørdag 26. mai DagTurnering - indledende kampe. Lørdag 26. mai Aften Lederreception på Hedegårdsskolen Deltagerne: socialt samvær - program offentliggøres senere Søndag 27. mai Dag Turnering - Mellemrunde, placeringskampe og finaler. Søndag 27. mai EftermiddagPræmieoverrækkelse efter finalerne. Søndag 27. mai Aften Frit program: Besøg København. Alternativ: socialt samvær. Mandag 28. mai FormiddagAfrejse

9 TIVOLI En av dagene vil vi besøke Tivoli (foreløpig inkludert i prisen)

10 Transport – fly og leiebil 1.Vi møter utenfor Erdal barneskole kl 18:00. 2.Flyreiser: SK4887 25MAY BGO CPH 2040 2205 SK2870 28MAY CPH BGO 2100 2220 3.All transport i København vil foregå med leiebil. 4.Barna blir kjørt hjem etter ankomst Bergen. Ankomst Erdal ca kl 00:00.

11 Overnatting i Danmark (inkludert foreldre) 1.Alle spillere ligger på skole. Vi skal jobbe for å få den skolen som ligger nærmest Ballerup Idrætspark. 2.En trener fra hvert lag må ligge på skolen sammen med laget. Denne treneren drar gratis på cup. 3.Arrangør stiller med nattevakter ved skolene. 4.Foreldrene ligger på Zleeps Hotel Ballerup som ligger i selve Idrætsparken. Det er beregnet 2 mannsrom. http://www.zleephotels.com/hotel/zleep-hotel-balleruphttp://www.zleephotels.com/hotel/zleep-hotel-ballerup

12 Bespisning •Spillerne får frokost og middag hos cup arrangør. •I tillegg er det budsjettert med 100,- pr spiller i mat for 3 dager. Dette blir trolig fellesmåltider som arrangeres av en voksen. •Alle voksne sørger selv for alle måltider. Frokost bestilles på hotellet for DKK 69 pr dag..

13 7. Budsjett UtgifterFlybilletter Bergen - København (t/r)40182072800 Opphold i København (har 9 rom)6190011400 8 stk leiebiler8160012800 Lagsavgift212002400 Spilleravgift 26 stk2678520410 Mat (26 stk - 3 dg x 100)263007800 Drivstoffutgifter84003200 Cupgenser 40 stk4030012000 Tivoli4030012000 154810 InntekterCup støtte Erdal IL (5.000 pr lag)2500010000 Dekking av trener og oppmann2500010000 Dekking av lagsavgift212002400 Påmeldingsavgifter spillere26280072800 Påmeldingsavgift voksne12280033600 Påmeldingsavgift trener200 Budsjettert sponsor2800016000 Buddsjetert dugnad2500010000 154800

14 8. Påmelding og betaling Påmelding: •Vi håper at flest mulig kan melde seg på cup etter gjennomført foreldremøte. (grunnet flybilletter) •Siste frist for påmelding blir fredag 10. februar. E-post til ksviggum@broadpark.noksviggum@broadpark.no Betaling: •Erdal IL sender ut en e-post til alle foreldre med sum, betalingsfrist og kontonummer. (budsjett 2.800 kr) •Betalingsfrist settes til rundt 1 april. •Vi vil da ha fått oversikt over eventuelle sponsormidler og dugnadspenger.

15 9. Dugnad/sponsor 1.Dugnad og sponsor aktiviteter blir felles for de to lagene. 2.99-laget koordinerer disse aktivitetene. (Hilde Beate koordinerer dugnader og Tom sponsor aktiviteter). 3.Vi har også planer om å lage en egen cup genser hvor sponsorer vil bli gitt mulighet til å få kjøpt logo-plass. Aktuelle sponsorer oppgir eventuelt beløp. 4.Erdal IL sender ut faktura til eventuelle sponsorer.

16 Generelle ordens regler Regler: •Faste leggetider (stille kl 00:00 på skolen). •Vanlig folkeskikk blant spillere og ledere. Regler på bane: •Fair play

17 Huskeliste •Alle må selv ha med lommepenger. Her anbefaler vi å få ungdomskort (minibankkort) hos vår sponsor Sparebanken Vest. •Alle må ha med sovepose og liggeunderlag. •Alle må ha med nok og riktige klær, til all slags vær •Det vil bli opprettet en infoside på EIL sin hjemmeside med aktuelle linker og annen relevant informasjon.

18 12. Spørsmål fra foreldre


Laste ned ppt "Foreldremøte for Copenhagen cup 2012 25 januar 2012."

Liknende presentasjoner


Annonser fra Google