Presentasjon lastes. Vennligst vent

Presentasjon lastes. Vennligst vent

Fyrhuset Kurs- og konferanse Booking av møterom Revidert 22. august 20131.

Liknende presentasjoner


Presentasjon om: "Fyrhuset Kurs- og konferanse Booking av møterom Revidert 22. august 20131."— Utskrift av presentasjonen:

1 Fyrhuset Kurs- og konferanse Booking av møterom Revidert 22. august 20131

2 Fyrhuset har tre møterom: •Sal 1 – plass til ca personer, alt etter hvordan rommet settes opp, klasserom eller kino. •Sal 2 – leies ut i tilknytning til sal 1 eller 3. Ypperlig som grupperom alene, plass til ca 20 personer. Sal 3 har også plass til 20. •Sal 1 og 2 – plass til ca 70 personer. (Tar bort veggen mellom rommene) •Sal 1, 2 og 3 – plass til ca 120 i kino. Ca 80 i klasserom. Revidert 22. august 20132

3 Fyrhuset er selvbetjent •Det gjøres oppmerksom på at dette i utgangspunktet kun er møterom, ikke et konferansesenter med verter. Du som leier her, må selv bestille og hente kaffe, lunsj og annet som du ønsker. •Om du ønsker hjelp i forbindelse med møtene, må dette avklares i god tid i forveien, når møterom bookes. Revidert 22. august 20133

4 Catering •Bestilling av kaffe, frukt, lunsj og lignende gjøres direkte til kjøkkenet. Se lenke til Intranett: intra.unn.no/tromsoe/bestill-varer-fra- aasgaard-kjoekken-article htmlhttp://unn- intra.unn.no/tromsoe/bestill-varer-fra- aasgaard-kjoekken-article html •Kjøkkenet kan tilby en kursvert som ordner med mat og drikke. Dette må avtales direkte med kjøkkenet. Revidert 22. august 20134

5 Bruk av teknisk utstyr •Logg deg inn med ditt brukernavn og passord (UNN-systemet). •På talerstolen finnes et touch-panel. Trykk på den lille skjermen, og en meny kommer frem. •Velg PC – Prosjektor slås automatisk på, lerret kommer ned, gardiner trekkes for. (forts. neste side) Revidert 22. august 20135

6 Forts. bruk av teknisk utstyr •Menyteksten er selvforklarende (skal du bruke mikrofon, trykk på ”mikrofon”. Skal du bruke laptop, trykk ”laptop”, og koble til ledning merket ”laptop”. Ved bruk av Mac – bruk merket switch. •Lyd talerstol – mikrofon må slås på (trykk på liten knapp på selve mikrofonen). Ved bruk av trådløs mikrofon se laminert ark ved talerstolen. Fortsettelse…. Revidert 22. august

7 Forts. bruk av teknisk utstyr •Ved bruk av CD, minnepenn, vise film eller høre musikk – Lydstyrken styres fra touch- panelet merket med CD, DVD eller USB. Revidert 22. august 20137

8 Bruk av USB minne-penn •Helse Nord IKT har kommet ut med følgende melding til alle UNN-ansatte: •Lenke til melding på Intranett: •http://unn- intra.unn.no/driftsmeldinger/bruk-av-usb- minne-penner-paa-unn-datamaskiner- article htmlhttp://unn- intra.unn.no/driftsmeldinger/bruk-av-usb- minne-penner-paa-unn-datamaskiner- article html Revidert 22. august 20138

9 Teknisk bistand/hjelp •Trenger du hjelp – kan du ta kontakt med: •Knut Schreuder – telefon Revidert 22. august 20139

10 Praktisk informasjon •Nøkler til hoveddør og alarm hentes i resepsjonen, hovedinngangen på Åsgård, og kvitteres for. Lånetaker må fremvise legitimasjon. •Det er alarm på Fyrhuset. Denne må lånetaker slå av og på. Alarmen er i yttergangen, sammen med instruksen (den er også vedlagt her, se siste side). Vri nøkkel etter pil, eller bruk kode. Revidert 22. august

11 Parkering •Kursholdere bes informere om følgende på forhånd: •Alle må ha gyldig P-kort/billett. Ansatte med P-kort bruker det på samme måte som i Breivika. •Ved kjøp av billett må p-automat ved Fyrhuset benyttes. Følg skilting til parkering i Lars Eriksens vei ved hybelhus. Revidert 22. august

12 Forts. Parkering •Ikke-ansatte bruker p-automaten ved hovedinngangen til sykehuset. Følg skilting for gjesteparkering. Revidert 22. august

13 Rigging av sal/saler •Du som leier, rigger bord og stoler selv. Og rydder tilbake slik det var når du kom, eller se plan på dør inn til salen. •Forlat lokalet slik du ville ønsket at det var når du selv kom. Revidert 22. august

14 Bruk av kjøkkenet •Dersom du bruker noe av utstyret på kjøkkenet, må dette vaskes i oppvaskmaskinen og settes på plass i skapene. Det er bruksanvisning på oppvaskmaskinen. •Kaffekanner må skylles og settes i skap. •Ikke sett igjen rester i kjøleskapet. Revidert 22. august

15 Søppel •Det er kildesortering av søppel på Fyrhuset. •Papir i røde poser, papp/lett-kartong i orange poser, plast i blå poser, restavfall i hvite poser og matsøppel i grønne poser. Se eget oppslag på kjøkkenveggen. •All søppel skal kastes ut i konteiner utenfor kjøkkeninngangen. Revidert 22. august

16 Huskeliste •Ikke la utstyr/ting som ikke tilhører Fyrhuset stå igjen. •Alt utstyr som er hentet i kantina på Åsgård, skal leveres tilbake dit. Er det stengt, settes det utenfor døra til kantina. •Slå av alt teknisk utstyr fra touch-panelet på talerstolen – velg avslutt og JA. Revidert 22. august

17 Forts. Huskeliste •Kaffetrakter og vaskemaskin må slås av. •Slå av alle lys. •Lukk alle vinduer og dører. •Sett på alarmen, og lås ytterdøra når du forlater lokalet. •Lever nøkkel i resepsjonen. Revidert 22. august

18 Gebyrer •Dersom nøkkel forsvinner – kr 500,-. •Lokalene forlates i uorden – kr 800,-. •Lokalene forlates uten at alarm er satt på/dører låst og vinduer lukket – kr 1.000,- Revidert 22. august

19 Lykke til! •Vi ønsker dere lykke til og håper dere får en fin opplevelse på Fyrhuset. •Takk for at du vil låne Fyrhuset, og velkommen igjen  Revidert 22. august

20 Betjening av alarm Revidert 22. august

21 Når du får nøkkelen, er dette ditt ansvar: Revidert 22. august


Laste ned ppt "Fyrhuset Kurs- og konferanse Booking av møterom Revidert 22. august 20131."

Liknende presentasjoner


Annonser fra Google