Presentasjon lastes. Vennligst vent

Presentasjon lastes. Vennligst vent

STATUSRAPPORT UiO Saksbehandling og arkiv Delprosjekt 1 &

Liknende presentasjoner


Presentasjon om: "STATUSRAPPORT UiO Saksbehandling og arkiv Delprosjekt 1 &"— Utskrift av presentasjonen:

1 STATUSRAPPORT UiO Saksbehandling og arkiv Delprosjekt 1 & 2 10.04.2019
Dato: Overordnet status F Forrige N T Tendens FREMDRIFT Status: Innspill på høringsnotatet mottatt fra alle enheter. Innspillene skal gjennomgås og behandles på styringsgruppemøte 26.april Studieadministrative prosesser prioritert for RPA: SiFra, permisjoner, tilrettelegging til eksamen og politiattester. Alle fordrer standardisert nettskjema til studentene, kryptering av sensitiv dokumentasjon og automatisk overføring til ePhorte. Diverse forankrings- og kommunikasjonsaktiviteter gjennomført i workshops og møter Aktiviteter i nærmeste fremtid: Gjennomgang av høringsinnspill og utforming av endelig anbefaling fra styringsgruppen Delprosjekt 2 vil skrive en anbefaling til avklaring rundt prosesseierskap for studieadministrative prosesser. Heldagsseminar 10.4: Planlegging av aktiviteter etter beslutning arkivtjeneste og delprosjekt 3: Implementering. AVHENGIGHETER Anskaffelsen fra BOTT SA utsettes stadig. Det betyr at oppstart av delprosjekt 3 i UiO:SA også må utsettes. Behov for avklaringer: F N T F N T RISIKO Risiko for ikke å nå milepælene: Risikoreduserende tiltak: RESSURSER OG ØKONOMI Status: Gry Anita Hemsing går inn som prosjektleder for Strategi 2030 ut året. Det betyr at delprosjekt 2 tappes for en 100 % ressurs. Tiltak: Camilla Haugland blir operativ prosjektleder, mens Gry Anita fortsetter å ha jevnlige møter med prosjektgruppa. Aktiviteten i delprosjekt 2 skaleres etter ressurssituasjonen. Ordningen evalueres i juni. F N T

2 STATUSRAPPORT UiO Saksbehandling og arkiv Delprosjekt 1 & 2 07.03.2019
Dato: Overordnet status F Forrige N T Tendens FREMDRIFT Status: Høringsnotat for organisering av arkivtjenesten er sendt ut. Høringsfrist: 25. mars. Gjennomgang av studieadministrative prosesser som er egnet for RPA med USIT og programkontoret Diverse forankrings- og kommunikasjonsaktiviteter gjennomført i lederfora, nettverk og møter Aktiviteter i nærmeste fremtid: Workshops for prosessene «tilrettelegging til eksamen» og «permisjoner» Gjennomgang av høringsinnspill og utforming av endelig anbefaling fra styringsgruppen Kommunikasjons- og forankringsaktiviteter AVHENGIGHETER Ina Høj Hinden deltar i BOTT anskaffelsesprosess Fremdrift i delprosjekt 2 når det kommer til implementering av nye standardiserte prosesser er avhengig av ressurser i linja. Behov for avklaringer: F N T F N T RISIKO Risiko for ikke å nå milepælene: Det er ingen ting som brenner i øyeblikket. Risikoreduserende tiltak: RESSURSER OG ØKONOMI Status: Tiltak: F N T


Laste ned ppt "STATUSRAPPORT UiO Saksbehandling og arkiv Delprosjekt 1 &"

Liknende presentasjoner


Annonser fra Google