Laste ned presentasjonen
Presentasjon lastes. Vennligst vent
1
Startområde/ sekretariat Garderober/toaletter
Informasjon Bokn Opp: Møt opp i god tid, sekretariatet er bemannet fra frem til Startnummer må hentes før kl Dersom mange påmeldte blir det inndeling i puljer med 5 min intervall. Info om betaling finner dere på HUSK LISENS. De som har helårs lisens bes dokumentere dette ved avhenting av startnummer. Det finnes garderober/dusjer i Bokn IL klubbhus, se skilting. I det området er det også parkering. Premiering (premie til alle) skjer i målområde på toppen, dersom dårlig vær blir dette på Bokn Klubbhus etter rittet. Deltakerne får Boller, saft og bananer på toppen. Mulighet for kjøp av hamburgere/pølser/brus. Vinnere av premier som er trukket på startnummer står på liste på toppen. Vi tar tiden på alle deltakere, pass på at startnummer er godt synlig. Dette festes fremme på sykkelen. Strips får dere i sekretariatet. Hold til høyre når dere sykler, vis hensyn og følg trafikkreglene. De som vil forbi gjør det på venstre side av han foran. På nedfarten frå fjellet anbefales det å trille sykkelen ned. Vis hensyn, det kan være deltakere på vei opp. Det er trangt og ikke rom for mange i bredden. Resultatlister vil komme så snart rittet er over. Senest lørdag ettermiddag på nettsidene. Startområde/ sekretariat Garderober/toaletter Parkering Butikken Innkjøring fra hovedveien Fra E 39 Føresvik, Bokn
Liknende presentasjoner
© 2024 SlidePlayer.no Inc.
All rights reserved.