Presentasjon lastes. Vennligst vent

Presentasjon lastes. Vennligst vent

Startområde/ sekretariat Garderober/toaletter

Liknende presentasjoner


Presentasjon om: "Startområde/ sekretariat Garderober/toaletter"— Utskrift av presentasjonen:

1 Startområde/ sekretariat Garderober/toaletter
Informasjon Bokn Opp: Møt opp i god tid, sekretariatet er bemannet fra frem til Startnummer må hentes før kl Dersom mange påmeldte blir det inndeling i puljer med 5 min intervall. Info om betaling finner dere på HUSK LISENS. De som har helårs lisens bes dokumentere dette ved avhenting av startnummer. Det finnes garderober/dusjer i Bokn IL klubbhus, se skilting. I det området er det også parkering. Premiering (premie til alle) skjer i målområde på toppen, dersom dårlig vær blir dette på Bokn Klubbhus etter rittet. Deltakerne får Boller, saft og bananer på toppen. Mulighet for kjøp av hamburgere/pølser/brus. Vinnere av premier som er trukket på startnummer står på liste på toppen.  Vi tar tiden på alle deltakere, pass på at startnummer er godt synlig. Dette festes fremme på sykkelen. Strips får dere i sekretariatet. Hold til høyre når dere sykler, vis hensyn og følg trafikkreglene. De som vil forbi gjør det på venstre side av han foran. På nedfarten frå fjellet anbefales det å trille sykkelen ned. Vis hensyn, det kan være deltakere på vei opp. Det er trangt og ikke rom for mange i bredden. Resultatlister vil komme så snart rittet er over. Senest lørdag ettermiddag på nettsidene. Startområde/ sekretariat Garderober/toaletter Parkering Butikken Innkjøring fra hovedveien Fra E 39 Føresvik, Bokn


Laste ned ppt "Startområde/ sekretariat Garderober/toaletter"

Liknende presentasjoner


Annonser fra Google