Presentasjon lastes. Vennligst vent

Presentasjon lastes. Vennligst vent

Informasjon om Pasientreiser

Liknende presentasjoner


Presentasjon om: "Informasjon om Pasientreiser"— Utskrift av presentasjonen:

1 Informasjon om Pasientreiser
2017

2 Består av to seksjonar:
Reiser utan rekvisisjon – RUR (Helse Vest) Reiser med rekvisisjon - RMR Samkøyring har ansvaret for all drosjekøyring i fylket. Vi er tre som styrer dagens trafikk og tre som sit og planlegg morgondagens turar. Reiseplanlegging og oppgjer - Reiseplanlegging har som hovudoppgåve å gi informasjon og veiledning til behandlarar/pasientar og pårørande. - Enkeltoppgjer har ansvar for behandling av reisekrav frå pasientar/ledsagerar. - Saksbehandling av krav frå pasientar/ledsagerar var den siste oppgåva som vart ført over til oss (helseforetaka) - Per no har vi ingen saksbehandlingstid, kun postgang/skanning. Vi tar sakene etterkvart som dei kjem inn.

3 Ansvarsområde Ansvar for reiser til og frå
Behandling innan primærhelsetenesta Behandling innan spesialisthelsetenesta Reiser utan rekvisisjon har vi ansvaret for heile Helse Vest Pasientreiser har ansvar for reiser til og frå behandling iannan primærhelsetenesta og spesialisthelsetenesta. Pasientreiser Helse Førde har ansvar for pasienter med folkeregistrert adresse i Sogn og Fjordane.

4 Reglane er nedfelt i lover og forskrift:
Pasient- og brukerrettighetsloven Pasientreiseforskriften Syketransportregisterforskriften Folketrygdloven kapittel 5 Spesialisthelsetjenesteloven Lov om kommunale helse- og omsorgstjenester Forskrift om barns opphold i helseinstitusjon

5 Mine Pasientreiser Forenkling av ordninga
Innføring av standardsats som hovudregel Færre dokumentasjonskrav Elektronisk innsending Sjølvbeteningsløysing på

6 Kva må dokumenterast? Ikkje lenger krav til oppmøtedokumentasjon
Pasient må i søknaden opplyse om behandlingsstad Spesielle behov må fortsatt dokumenterast Behov for bil på medisinsk grunnlag Behov for ledsager Oppmøtedokumentasjon er påkrevd i enkelte tilfeller Barn over 12 år Ledsager skal søke

7 Kva må dokumenterast? Ein får ikkje dekka tilleggsutgifter (ferje, bom, parkering) utan dokumentasjon på at bil er nødvendig, av helsemessige årsaker pga. øyeblikkeleg hjelp av trafikale årsaker Held ikkje å skrive «kom med eigen bil» eller «har med ledsager». Trafikal/medisinsk grunn?

8 Minste reiseavstand Aukar frå 3 km til 10 km
Uendra for helsemessige behov eller øyeblikkeleg hjelp

9 Andre viktige endringar
Hurtigbåt Kommunale døgnopphold og dialyse Heimel til tilbakekreving av feilutbetaling Foreldres rett på reiseutgifter når barn er i institusjon Inneliggande pasienter frå sjukeheim til primærhelseteneste

10 Reise uten rekvisisjon
Organiserer sjølv Reiserekning Standardsats per kilometer Organiserer sjølv -> reiser til behandling og reiser heim med buss,bil eller liknande Reiserekning -> pasient eller ledsager fyller ut og sender inn reiserekning til Pasientreiser . Denne blir skanna i Skien og sendt til det lokale Pasientreisekontoret til pasienten. Rimeligaste reisemåte -> Når ein saksbehandler behandler reiserekninga blir den vurdert ut if rå gjeldande lover og forskrifter, og billigste reisemåte vert lagt til grunn. Innafor Sogn og Fjordane blir det ofte refundert for egen bil om det er det som er brukt pga mange stader har dårlig/lite kollektivtilbod, og dei samla utgiftene ved bruk av kollektivtilbud ofte blir tilnærma lik dei ved bruk av egen bil. Ved reiser ut av Sogn og Fjordane er rutegåande som oftast billigast.

11 Reiserekning Dokumentasjon Behov for følgje Barn over 12 år
Behov for dyrare transportmiddel Oppmøtestadefesting må ligge ved for at ein skal få refusjon. Den må ha dato, og helst klokkeslett, for behandling. I tillegg må den inneholde stempel og signatur frå behandlar/sekretær. Behov for følgje må stadefast av behandlar. For barn under 18 år blir det gitt ledsager uansett. Nokre ganger får vi krav der pasientar på år har reist aleine, då gir vi ikkje ledsager, men hovudregelen er at for personar under 18 år blir det gitt ledsager uansett. Behov for dyrare transportmiddel. Viss pasienten si helsetilstand tilseier at ein ikkje kan følgje f.eks buss, må det stadfestast av behandlar. Ein har også rett til å få dekt dyrare transportmiddel om det er snakk om øyeblikkeleg hjelp, fint om det blir skrevet på oppmøtebekreftelsen.

12

13 Reise med rekvisisjon Medisinsk behov Behandlar Spesielle behov
Adresser Ønske eller behov? Bestilling før kl. 13 dagen før Rekvirert og vurdert av behandlar. Dei som kan rekvirere er blant anna lege, fysioterapeut, jordmor m.fl. Må avdekke spesielle behov som følgje, RB, SF m. fl. Husk rett hente- og leveringsadresse. Omsorgsbustad/sjukeheim eller bur pasienten heime. Er det eit ønske frå pasienten eller er det eit faktisk behov? For planlegginga sin del er det ein kjempefordel å få inn bestillingane så tidleg som mulig, gjerne før kl. 13 dagen før. Det er den fristen vi har til fysioterapeutar, legekontor osv i resten av fylket. Det er betre å legge inn ei bestilling i god tid og så kan alltids slette den viss vi ikkje har bruk for den.

14 Reise med rekvisisjon Manglande rutetilbod Pasientreiser rekvirerer
Ring 05515 Lang ventetid er ikkje grunn til å få drosje. All kontakt skal gå gjennom Pasientreiser. Bussen går ikkje, drosje til busstopp. Rekv i god tid gjer at vi får betre tid til å samkøyre, og kanskje kan pasienten vere med ei drosje som går. Forklar at behandlar skal vurdere om pasienten ikkje er helsemessig i stand til å vente.

15 Rekvisisjonspraksis Nyhenvist Henvisande lege/behandlar Kontrollar
Behandlande avdeling/poliklinikk Innmelding av turar Innen klokka 13:00 yrkedagen før Nyhenvist  vanleg time. Kontroll meir behandling, ukjent tidsbruk slik at poliklinikkane bør bestille. God samkøyring i 2014, spart 5 av 8 mill i Intern service og det vart det kjøpt ambulansar for. Nyhenvist vurderast av henvisande behandlar Den som kaller inn til kontroll skal rekvirere ved andregangsinnkalling ØH/kveld/helg –eigne rutiner. Skal gå via legevakt/AMK Pasientreiser

16 Servicepunkt 05515 www.helsenorge.no
epost: Lærdal sjukehus, resepsjon Nordfjord sjukehus, resepsjon Førde Sentralsjukehus, resepsjon Ventesona ved FSS Vi har forskjellige servicepunkt der ein kan få informasjon eller kontakt med Pasientreiser. Telefon Nettside E-post Resepsjonane på sjukehusa skal ha informasjonsmateriell Ventesone ved Førde sentralsjukehus, person frå Pasientreiser jobber der.

17 Ventesone ved Førde Sentralsjukehus
Opningstid: Måndag til fredag, 0830 – 1900. Bemanna med ein drosjekoordinator frå Pasientreiser. Enkel servering i form av frukt, kjeks, kaffi og te Ope Ønskje om utvida opningstid….

18 Pasienten i sentrum Rekvirent Pasient Pasientreiser Transportør
Det er eit samarbeid mellom rekvirentar, behandlar, pasientreiser for å sikre at pasienten og pasienten sine behov er i sentrum.


Laste ned ppt "Informasjon om Pasientreiser"

Liknende presentasjoner


Annonser fra Google