Presentasjon lastes. Vennligst vent

Presentasjon lastes. Vennligst vent

Fartøyvernprosjektet D/S Stord I I standsetjing starta i 1981 og gjennomført i 3 fasar: Veteranskipslaget Fjordabåten.

Liknende presentasjoner


Presentasjon om: "Fartøyvernprosjektet D/S Stord I I standsetjing starta i 1981 og gjennomført i 3 fasar: Veteranskipslaget Fjordabåten."— Utskrift av presentasjonen:

1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

11

12 Fartøyvernprosjektet D/S Stord I
I standsetjing starta i 1981 og gjennomført i 3 fasar: Veteranskipslaget Fjordabåten (brann ) Veteranskipslaget Fjordabåten (Nordsteam )  Stiftelsen D/S Stord I (passasjersertifikat )

13 Stiftelsen D/S Stord I Veteranskipslaget Fjordabåten oppretta Stiftelsen D/S Stord I i februar 2006. § 2 Stiftelsens formål. Stiftelsens formål er å istandsette og vedlikeholde D/S Stord I som veteranskip med hjemmehavn i Bergen. Stiftelsen kan gjennom egne tiltak eller ved utleie sette D/S Stord I i drift.

14 Sertifisering av D/S Stord I
Under istandsetjing av skipet var det kontakt med Sjøfartsdirektoratet og Skipskontrollen om aktuelle problemstillingar. Strenge krav til sertifisering som passasjerskip: Internasjonale og nasjonale lover og forskrifter Kva gjeld «Stord I» - kva gjeld ikkje? Sjøfartsdirektoratet sat med svaret!

15 Møte med Sjøfartsdirektoratet
Me tok direkte kontakt med sjøfartsdirektøren og bad om møte. Me fekk invitasjon til møte i Haugesund 14. mars 2012. Styret i Stiftelsen møtte med adm.kaptein, styrmann, maskinsjef, dagleg leiar og sekretær. Sjøfartsdirektoratet møtte med 7 ekspertar på fagfeltet. Styret i Stiftelsen hadde meldt inn aktuelle problemstillinga til møtet. Det blei eit godt møte med gode avklaringar på krav til sikkerhet på mange felt. Sikkerhetsstyringssystem for passasjerskip vart drøfta og arbeid med slikt system starta våren/sommaren 2012

16 Passasjerdampskipet «Stord I».
D/S Stord I vart tildelt passasjersertifikat 28. juni 2013. God dialog om sikkerhet og sikkerhetsarrangement med Sjøfartsdirektoratet hadde ført fram til gode løysingar om bord i D/S Stord I. Internt i styret i Stiftelsen var etablert god sikkerhetstenking og det smitta over på gode hadningar blant besetningen om bord. Vedtak i styret : D/S Stord I skal ha et verne- og miljøutvalg med følgende deltagere: Verneombud, overstyrmann, maskinsjef, båtsmann og representant for restaurasjonen.

17 Styrets roller: Strategisk og overordnet styring
Strategisk styring og handling Overordnet styring og beslutninger Kontakt og oppfølging av eksternt nettverk: offentlig og private støttespillere og samarbeidspartnere. Stimulere og følge opp det interne nettverket av dugnadsfolk og fokusere på rekruttering. Beslutte administrasjonsordning og daglig ledelse Vedta budsjett og regnskap Vedta istandsettingsprosjekt og vedlikehold Vedta ramme for seilingsomfang

18 STYRET som driftsorganisasjon
Ansvarsgruppe: Sjøklart skip og seiling Ansvarsgruppe: Administrasjon og støtte Operativ drift: Vedlikehold, seiling og restaurasjon Ansvarspersoner i styret: Adm.kaptein Maskinsjef Båtsmann Forsikringsansvarlig Restaurasjonsansvarlig Daglig ledelse, budsjett, regnskap, markedsføring, salg og billettsystem. Ansvarspersoner i styret: Styreleder/daglig leder, budsjettansvarlig Kasserer/regnskapsansvarlig Salgsleder Billettsystemansvarlig

19 Styret er et kollegium med klare fokusområder:
Styret som overordna organ 1) Strategisk styring og handling 2) Overordnet styring og beslutninger STYRET som driftsorganisasjon Ansvarsgruppe: Ansvarsgruppe: Sjøklart skip og seiling Administrasjon og støtte

20 Takk for oppmerksomheten!


Laste ned ppt "Fartøyvernprosjektet D/S Stord I I standsetjing starta i 1981 og gjennomført i 3 fasar: Veteranskipslaget Fjordabåten."

Liknende presentasjoner


Annonser fra Google