Laste ned presentasjonen
Presentasjon lastes. Vennligst vent
PublisertMerete Guttormsen Endret for 6 år siden
1
Brief liten kampanje ( f.eks. arrangement på Facebook):
Hva skal promoteres: (eks. beskrivelse av arrangementet) xxx Hvilken sosiale medier-konto skal kampanjen gå fra (F.eks fakultetets Facebook-side)? Budsjett (hvor mye har dere til rådighet?): xxx Målgruppe (F.eks studenter i Oslo)?: xxx Målsetning(er) (F.eks få studenter i Oslo til å melde seg på arrangementet på uio.no) : xxx Hvem produserer annonseinnholdet (F.eks fakultetets Facebook-ansvarlige)? Trenger dere eventuelt hjelp fra oss til utforming? og målgruppe?: xxx
2
Tidslinje Utforming av materiell Kampanjestart Brief Vizeum
Hva kan påvirke tidsbruken: Er du i tvil om hvor du bør starte? Slå på tråden til rådgiver, så finner vi ut av det Brief Vizeum Anbefaling Vizeum Godkjent mediestrategi UiO Utforming av materiell Materiell godkjennes av UiO Materiell oversendes Vizeum Oppsett av kampanje Kontroll av materiell Kampanjestart Gjennomføring og optimalisering Sluttrapport Ca. 5 dager Ca. 2 dager Ca. 5 dager avhengig av hva som skal lages Ca. 2 dager 3 dager Kampanjeperiode Inntil 5 dager etter kampanjeslutt
3
Hovedteam Hovedkontakter vil alltid være Stein og Emilie, så kan disse route videre internt ved behov. Emilie Gjessing Sosiale medier rådgiver Stein Knestang Digital Rådgiver Styrker: Facebook og instagram – sosiale medier. Kontaktes ved brief og evnt. spørsmål om generell annonsering. Skal være med i møter og skal stå på cc på mailer som sendes for bestiling av sosiale medier sammen med Emilie. Tlf Mail: Styrker: Digital medierådgivning, Prosjektledelse Kontaktes ved brief og evnt. spørsmål om generell annonsering. Skal være med i møter og skal stå på cc på mailer som sendes for bestiling av sosiale medier sammen med Emilie. Tlf Mail: Nora Gauslaa Prosjektleder Guro Dragsten Account Director Styrker: Offline medier, print, OOH, DM Kontaktes ved spørsmål om print, utendørs annonsering eller faktura spørsmål Tlf Mail: Styrker: Mediastrategi, medieplanlegging, kundeledelse Kontaktes vdr overordnet kundeavtale, briefer på store kampanjer eller hvis dere har generelle spørsmål. Tlf Mail:
4
ØVRIGE RESSURSER Vizeum avgjør når disse brukes
Wenche Goksol Senior Research Manager Mari Myhrbraaten Digital strategist Head of Social Media Snorre Loen Paid Search Analyst Kunder: Helsedirektoratet, Kid Interiør,Mondelez, DNB, BMW Tidligere jobber: Aller Media, TNS Gallup Styrker: Research og Analyse (Segmentering, Medier, Merkevare, Marked og Kommunikasjon) Utdanning: Diplommarkedsføringer BI/NMH. MRA nivå I og II Kunder: DNB, Mondelez, Politihøgskolen Tidligere jobber: Carat, PHD Network Styrker: Mediestrategi, SoMe strategi (Segmentering, Medier, Merkevare, Marked og Kommunikasjon) Utdanning: Bachelor w Honors International Marketing BI/NMH Tidligere jobber: Høyre Styrker: Oppsett og kampanjeoptimalisering søk og Facebook/Instagram Utdanning: Bachelor i Markedskommunikasjon ved Handelshøyskolen BI, Bergen. Paal Luth Analytics & CRO advisor Eli-Anne Skogstad SEO Advisor Kunder: Norwegian, Kid, Gjensidige Tidligere jobber: Star Tour Styrker: Webanalyse – GA, Google Tag Manager Konverteringsoptimering, Analyse av store tallmengder Utdanning: Bachelor i Merkevarebygging ved Handelshøyskolen BI Kunder: Tidligere jobber: Active 24, QXL, Eniro Styrker: Tilstandsanalyser, Søkeordsanalyser, Søkemotoroptimalisering, Innholdsstrategi Utdanning: Master i Internasjonal markedsføring og ledelse ved Handelshøyskolen BI Nydalen og Bath University.
Liknende presentasjoner
© 2024 SlidePlayer.no Inc.
All rights reserved.