Presentasjon lastes. Vennligst vent

Presentasjon lastes. Vennligst vent

Brief liten kampanje ( f.eks. arrangement på Facebook):

Liknende presentasjoner


Presentasjon om: "Brief liten kampanje ( f.eks. arrangement på Facebook):"— Utskrift av presentasjonen:

1 Brief liten kampanje ( f.eks. arrangement på Facebook):
Hva skal promoteres: (eks. beskrivelse av arrangementet) xxx Hvilken sosiale medier-konto skal kampanjen gå fra (F.eks fakultetets Facebook-side)? Budsjett (hvor mye har dere til rådighet?): xxx Målgruppe (F.eks studenter i Oslo)?: xxx Målsetning(er) (F.eks få studenter i Oslo til å melde seg på arrangementet på uio.no) : xxx Hvem produserer annonseinnholdet (F.eks fakultetets Facebook-ansvarlige)? Trenger dere eventuelt hjelp fra oss til utforming? og målgruppe?: xxx

2 Tidslinje Utforming av materiell Kampanjestart Brief Vizeum
Hva kan påvirke tidsbruken: Er du i tvil om hvor du bør starte? Slå på tråden til rådgiver, så finner vi ut av det  Brief Vizeum Anbefaling Vizeum Godkjent mediestrategi UiO Utforming av materiell Materiell godkjennes av UiO Materiell oversendes Vizeum Oppsett av kampanje Kontroll av materiell Kampanjestart Gjennomføring og optimalisering Sluttrapport Ca. 5 dager Ca. 2 dager Ca. 5 dager avhengig av hva som skal lages Ca. 2 dager 3 dager Kampanjeperiode Inntil 5 dager etter kampanjeslutt

3 Hovedteam Hovedkontakter vil alltid være Stein og Emilie, så kan disse route videre internt ved behov. Emilie Gjessing Sosiale medier rådgiver Stein Knestang Digital Rådgiver Styrker: Facebook og instagram – sosiale medier. Kontaktes ved brief og evnt. spørsmål om generell annonsering. Skal være med i møter og skal stå på cc på mailer som sendes for bestiling av sosiale medier sammen med Emilie. Tlf Mail: Styrker: Digital medierådgivning, Prosjektledelse Kontaktes ved brief og evnt. spørsmål om generell annonsering. Skal være med i møter og skal stå på cc på mailer som sendes for bestiling av sosiale medier sammen med Emilie. Tlf Mail: Nora Gauslaa Prosjektleder Guro Dragsten Account Director Styrker: Offline medier, print, OOH, DM Kontaktes ved spørsmål om print, utendørs annonsering eller faktura spørsmål Tlf Mail: Styrker: Mediastrategi, medieplanlegging, kundeledelse Kontaktes vdr overordnet kundeavtale, briefer på store kampanjer eller hvis dere har generelle spørsmål. Tlf Mail:

4 ØVRIGE RESSURSER Vizeum avgjør når disse brukes
Wenche Goksol Senior Research Manager Mari Myhrbraaten Digital strategist Head of Social Media Snorre Loen Paid Search Analyst Kunder: Helsedirektoratet, Kid Interiør,Mondelez, DNB, BMW Tidligere jobber: Aller Media, TNS Gallup Styrker: Research og Analyse (Segmentering, Medier, Merkevare, Marked og Kommunikasjon) Utdanning: Diplommarkedsføringer BI/NMH. MRA nivå I og II Kunder: DNB, Mondelez, Politihøgskolen Tidligere jobber: Carat, PHD Network Styrker: Mediestrategi, SoMe strategi (Segmentering, Medier, Merkevare, Marked og Kommunikasjon) Utdanning: Bachelor w Honors International Marketing BI/NMH Tidligere jobber: Høyre Styrker: Oppsett og kampanjeoptimalisering søk og Facebook/Instagram Utdanning: Bachelor i Markedskommunikasjon ved Handelshøyskolen BI, Bergen. Paal Luth Analytics & CRO advisor Eli-Anne Skogstad SEO Advisor Kunder: Norwegian, Kid, Gjensidige Tidligere jobber: Star Tour Styrker: Webanalyse – GA, Google Tag Manager Konverteringsoptimering, Analyse av store tallmengder Utdanning: Bachelor i Merkevarebygging ved Handelshøyskolen BI Kunder: Tidligere jobber: Active 24, QXL, Eniro Styrker: Tilstandsanalyser, Søkeordsanalyser, Søkemotoroptimalisering, Innholdsstrategi Utdanning: Master i Internasjonal markedsføring og ledelse ved Handelshøyskolen BI Nydalen og Bath University.


Laste ned ppt "Brief liten kampanje ( f.eks. arrangement på Facebook):"

Liknende presentasjoner


Annonser fra Google