FUNDACION EDAD Y VIDA Por Felipe Andrés Nieto Dager Ubicada en la Tv 23 No 83 -42 Bogotá D.C. Visita realizada con la colaboración de la Dra. María Patricia.

Slides:



Advertisements
Liknende presentasjoner
Regelrette verb og diftongering Madrid, La Gran Via y calle de Alcalá
Advertisements

Marius Vøllestad Greveskogen vgs
Organización del área de las TICs Lars Tveit, KS.
LAS DIFERENCIAS ENTRE SER Y ESTAR
EL ADVERBIO- ADVERB DEL AV EN SETNING SOM KOMPLEMENTERER VERBENE, ET ADJEKTIV OG ET ANNET ADVERB. MENS ADJEKTIVET BESKRIVER EN PERSON ELLER GJENSTAND,
Restaurante El taco Grupo de Español 6. clase Kompetansemål: Kommunikasjon bruke språkets alfabet og tegn forstå og bruke de mest vanlige høflighetsuttrykkene.
EL IMPERATIVO.
HVA MED MEG? Dato: Sted: Filadelfia,Arendal Kl:
Leir-genial trosopplæring
OBJEKTSPRONOMEN.
Husk å stenge ved avreise. Bruk kjøpevann på kaffetrakter og
Barnets syvende leveår Trinn 9. Tema for trinnet  Lesing og leksevaner  Opplæring til ansvar  Fritid (skolemusikken)  Identitet  Bruk av tolk.
Sett inn riktig tid/form av verbet
Mistet alt og flyktet Julekampanje 2013 Flyktninger i Colombia Hjelp til internflyktningene.
Min Møtebok Navn: ____________________________________
Plaza de Armas, Santiago de Chile Marius Vøllestad Bø vgs.
Pretérito indefinido irregular
Kurs Aktiv Ungdoms kursaktiviteter TCA Kurs arrangert av Aktiv Ungdom/ Bufdir Kurs arrangert av kollegaer i nettverket av nasjonale kontorer Fordele.
Delfina Díaz Susana Borgen
Ulovlige mennesker? Illegal migrasjon som etisk og politisk utfordring Sturla J. Stålsett Generalsekretær Kirkens Bymisjon.
SIN BOK Barnehageåret Bilder av de som bor hjemme hos meg :
M U N D O S N U E V O S – nye veier i spanskopplæringen.
Andalucía Marius Vøllestad Bø vgs.
Valencia.
LØRDAG, 16. JUNI. Nok en gang skulle brorskapet begi seg ut i den tematiske verden. Da M/S Streken ikke var operativ, måtte drapet på levende sjødyr erstattes.
GUSTAR-ENCANTAR-PARECER-APETECER
Barnets ellevte leveår Trinn 13. Tema for trinnet Skolen før og nå Foreldres skoleerfaringer Roller i familien Søskenforhold.
UTDANNING MODUL 1 Utdanningssystemet i Norge Barnehagen Verdigrunnlag
¡Atrévete! OH – un libro sin límites
Objektspronomen Gjermund © ?Es tu piso? Sí, lo he comprado. ?Er det din leilighet? Ja, jeg har kjøpt den. Gjermund © 2010.
Haz que lo digan Høgskolelektor Svein Erik Svendsen.
SERVIETTBRETTING Visste du at serviettbretting har eksistert i over 500 år? Det finnes over 50 forskjellige bretteteknikker. Du må kunne minst.
kodeveksling Lån Integrert del av norsk ordforråd
Hjemmefavoritt Therese Johaugs vinnerløp i Rørosgatene, NM del 2 Røros 2009 Foto: Arbeidets Rett.
Presentasjon av familien til Johanne
SEROPOSITIVOS/CASOS/FALLECIDOS POR VIH/SIDA NICARAGUA, DIC Programa Nacional de ITS/VIH/SIDA. MINSA.
El huevo frito imperfecto La yema imperfecto Indefinido La clara
POSTVENTA (1) VENTA SERVICIO (OT & FACT.)  -10%  -0,8%
Esperanza COLOMBIA.
Setningsoppbygging på spansk
Expresar el futuro Vamos 2- Capítulo 7.
Une ville Que vois-tu ?. Der er mange hus i byen Il y a beaucoup de maisons au centre-ville Midt i Au milieu Midt i sentrum er der en havn Au milieu du.
Preteritum futurum (Kondisjonalis) Condicional 1.
EN A DE Kort om noen viktige preposisjoner. A = til (retning) Voy a Barcelona = Jeg drar/reiser til Barcelona Voy a la playa = Jeg drar/går til stranden.
© Urban Skoog Passiv setning / Voz pasiva Cristóbal Colón ___________ América SVDO Hva? Aktiv setning / V oz activa S América ________________ V S fue.
Imperativ Imperativo Påbud Oppfordringer (Instruksjoner)
Preposiciones. Pronomen etter preposisjon ¿El regalo es para mí? Sí, es un regalo para ti ¿ El regalo es para Juan? Sí, es un regalo para él ¿El regalo.
Konjunktiv – del 2 Subjuntivo p Om konjunktiv på norsk:
For more, visit EngagingScience.eu Ebola Gir elevene verktøy for å engasjere seg i forskningsspørsmål.
Los colores. Kompetansemål: Kommunikasjon: Bruke språkenes alfabet og tegn Forstå og bruke en del vanlige ord og uttrykk om seg selv, egen familie og.
Keller/Gjørven Kreativ skriving I praksis med praktikere for tysk-fransk-spansk-praktiserende.
Spansk: direkte og indirekte objektsform Direkte objektsform: – Jeg legger bøkene på bordet – Jeg legger dem på bordet – Pongo los libros en la mesa –
Johannes Læringssenter  Barnehage  Grunnskole barn/ungdom  Grunnskole voksne  Spesialundervisning  Norskopplæring  Introduksjonsprogram  Undervisning.
La familia. Kompetansemål: Kommunikasjon: forstå og bruke en del vanlige ord og uttrykk om seg selv, egen familie og interesser.
KOM ETTER REALISMEN OG NATuRALIsMEN
Type: Preken Emne: La oss nå gå Tekst: Luk Sanger før: Sanger efter:
Abandon d’animaux domestiques
Subjonctif ou indicatif?
Velg selv er en film  med tilhørende  samtaleopplegg for tweens, aldersgruppen 9-13 år. Vi ønsker at samtaleopplegget skal skape refleksjon rundt rus-
v/Kristina Ness og Selma Pedersen NBF Kick Off 2017
”Hvordan var situasjonen?”
Få gps eldre.
se Construcciones con ”se” kan ha flere betydninger i en setning
Diva and the Doctor Ta en sjanse.
Velg selv er en film  med tilhørende  samtaleopplegg for tweens, aldersgruppen 9-13 år. Vi ønsker at samtaleopplegget skal skape refleksjon rundt rus-
SIN BOK Barnehageåret
Mitt prosjekt Utvikling av nettstedet til
VI FAMILIE.
Utskrift av presentasjonen:

FUNDACION EDAD Y VIDA Por Felipe Andrés Nieto Dager Ubicada en la Tv 23 No Bogotá D.C. Visita realizada con la colaboración de la Dra. María Patricia Castro 13 ancianitos

FUNDACION EDAD Y VIDA Felipe Andrés Nieto Dager

FUNDACION EDAD Y VIDA Felipe Andrés Nieto Dager

FUNDACION EDAD Y VIDA Familia Nieto Dager (Carlos Nieto, Said Nieto D., Felipe Nieto D., Katty Dager)

FUNDACION EDAD Y VIDA Felipe Andrés Nieto Dager

FUNDACION EDAD Y VIDA Felipe Andrés Nieto Dager

FUNDACION EDAD Y VIDA Felipe Andrés Nieto Dager

FUNDACION EDAD Y VIDA Felipe Andrés Nieto Dager

FUNDACION EDAD Y VIDA Felipe Andrés Nieto Dager

FUNDACION EDAD Y VIDA Felipe Andrés Nieto Dager

FUNDACION EDAD Y VIDA Felipe Andrés Nieto Dager Reflexión: La visita me gusto, fue una experiencia genial, las personas fueron muy gentiles. Sentí cariño por ellos, por que fueron muy amables conmigo.