Hva er det gode liv for universitetet eller høgskolen?

Slides:



Advertisements
Liknende presentasjoner
Ekstern anskaffelse av ressurser fra fra tredjepart SAP Best Practices.
Advertisements

Régis Laurent Director of Operations, Global Knowledge Competencies include: Gold Learning Silver System Management Touch, flip and fold Håvard Haukeberg.
Håp 17. September 2012 Steinar Juel sjeføkonom «Muddling through»
Interaction Center-Service SAP Best Practices for CRM SAP Best Practices.
Serviceordrestyring (frittstående) SAP Best Practices for CRM SAP Best Practices.
Salgsmulighetsstyring SAP Best Practices for CRM SAP Best Practices.
Serienummerstyring SAP Best Practices Baseline Package SAP Best Practices.
Slank kampanjestyring SAP Best Practices for CRM SAP Best Practices.
Internt vedlikehold SAP Best Practices Baseline Package
Lean-WM SAP Best Practices Baseline Package
Lagerhåndtering: Utrangert og sperret beholdning SAP Best Practices Baseline Package SAP Best Practices.
Internordre for markedsføring og budsjettering av andre indirekte kostnader SAP Best Practices Baseline Package SAP Best Practices.
Salgskvantumsprognose SAP Best Practices Baseline Package SAP Best Practices.
Ekstern anskaffelse av ressurser fra fra tredjepart SAP Best Practices Baseline package SAP Best Practices.
Scenariooversikt – 1 Formål og fordeler: Formål Fordeler
Scenariooversikt – 1 Formål og fordeler: Formål Fordeler
Faktisk beholdning / lagertelling og beholdningskorrigering
Scenariooversikt – 1 Formål og fordeler: Formål Fordeler
Kreditorreskontro SAP Best Practices Baseline Package
Segmentrapportering SAP Best Practices Baseline Package SAP Best Practices.
Aktivere bilagsoppdeling SAP Best Practices Baseline Package SAP Best Practices.
Batchstyring SAP Best Practices Baseline Package SAP Best Practices.
Lead Management SAP Best Practices for CRM SAP Best Practices.
Debetnotabehandling SAP Best Practices Baseline Package SAP Best Practices.
Aktivitetsstyring SAP Best Practices for CRM SAP Best Practices.
Adhoc-konsulenttjenester med fastprisfakturering SAP Best Practices Baseline package SAP Best Practices.
Gratis levering SAP Best Practices Baseline Package SAP Best Practices.
E-tjenester: Reklamasjons- og returbehandling SAP Best Practices for CRM SAP Best Practices.
© 2010 KPMG AS, a Norwegian member firm of KPMG network of independent member firms affiliated with KPMG International, a Swiss cooperative. All rights.
Trondheim 6. mars 2014 Mørke skyer i horisonten?.
Fondsfinans Research, 20 July, 2014 Sparebanken Vest Traust, tradisjonell sparebank - Foran et veiskille?
Internordre for markedsføring og andre indirekte kostnader SAP Best Practices.
Budsjettering av priser for innkjøpte materialer SAP Best Practices Baseline Package SAP Best Practices.
Budsjettering av priser for innkjøpte materialer SAP Best Practices.
Tilbud SAP Best Practices. ©2012 SAP AG. All rights reserved.2 Formål, Fordeler og Viktige prosessforløp som dekkes Formål  Å beskrivel prosessen for.
Modell- og simuleringskalkulasjon SAP Best Practices.
Internt vedlikehold SAP Best Practices. ©2012 SAP AG. All rights reserved.2 Formål, Fordeler og Viktige prosessforløp som dekkes Formål  Forretningsscenariet.
Kunde- og kontaktadministrasjon SAP Best Practices for CRM SAP Best Practices.
Etterbehandling (varer i arbeid) SAP Best Practices Baseline package SAP Best Practices.
Reklamasjons- og returbehandling SAP Best Practices for CRM SAP Best Practices.
Internt prosjekt SAP Best Practices Baseline package SAP Best Practices.
Økonomiske utsikter - med lavere oljepris
Salgskvantumsprognose SAP Best Practices. ©2012 SAP AG. All rights reserved.2 Formål, Fordeler og Viktige prosessforløp som dekkes Formål  Gå gjennom.
Lagerhåndtering: Utrangert og sperret beholdning SAP Best Practices.
SAP Best Practices for CRM Nyheter. © SAP 2010 / Side 2 SAP Best Practices for Customer Relationship Management omfatter forhåndskonfigurerte forretningsscenarioer.
Etterbehandling (lagerprodusert material) SAP Best Practices Baseline Package SAP Best Practices.
Inntektsbudsjettering SAP Best Practices. ©2012 SAP AG. All rights reserved.2 Formål, Fordeler og Viktige prosessforløp som dekkes Formål  Budsjettere.
Tidsregistrering SAP Best Practices Baseline package
Modell- og simuleringskalkulasjon SAP Best Practices Baseline Package SAP Best Practices.
Reiseadministrasjon SAP Best Practices Baseline Package SAP Best Practices.
Pipeline Performance Management SAP Best Practices for CRM SAP Best Practices.
Tilbud SAP Best Practices Baseline Package SAP Best Practices.
Segmentrapportering SAP Best Practices. ©2012 SAP AG. All rights reserved.2 Formål, Fordeler og Viktige prosessforløp som dekkes Formål  Hensikten med.
Interaction Center-markedsføring SAP Best Practices for CRM SAP Best Practices.
Batchstyring SAP Best Practices. ©2012 SAP AG. All rights reserved.2 Formål, Fordeler og Viktige prosessforløp som dekkes Formål  Gir en detaljert forklaring.
Internt prosjekt SAP Best Practices. ©2012 SAP AG. All rights reserved.2 Formål, Fordeler og Viktige prosessforløp som dekkes Formål  I ethvert profesjonelt.
Budsjettering av FoU-internordre SAP Best Practices.
Reiseadministrasjon SAP Best Practices. ©2012 SAP AG. All rights reserved.2 Formål, Fordeler og Viktige prosessforløp som dekkes Formål  Å gi fullstendig.
Kundeordrebehandling for interessent SAP Best Practices Baseline Package SAP Best Practices.
Kundeordrebehandling for interessent SAP Best Practices.
Trondheim 19. juni 2015 Norges Bank og økonomiske utsikter.
The Thompson Schools Improvement Project Process Improvement Training Slides (Current State Slides Only) October 2009.
Lave oljepriser kan bremse utvinningen på norsk sokkel Thina Margrethe Saltvedt, Sjefanalytiker Makro/Olje (Ph. D.) Mars
© 2016 Deloitte AS Stein Bjørnstad, 30. mars Dialogkonferanse om mobilitet Ruter.
© 2016 Rolls-Royce plc The information in this document is the property of Rolls-Royce plc and may not be copied or communicated to a third party, or used.
Hvordan ta ut læring etter granskede hendelser?
Endringer, læring og robusthet
MPN brief- agenda april 2014
Project Honolulu - An Island or a new way to manage servers ????????
Mal for å finne viktige interessenter
Utskrift av presentasjonen:

Hva er det gode liv for universitetet eller høgskolen? Fylle opp studieplassene, det er der pengene ligger!

- Og hva er utfordringen? Gjøre dere tilgjengelig for studenten, studieplassene må selges! Da må dere være der studenten er. På Facebook, på Twitter, på Facetime, på SMS, på mail og selvfølgelig på telefonen.

FØR: FØR:

I dag: 05.12.2018

Dere trenger en samlekurv for de nye kommunikasjonskanalene Behovet for en samlekurv for de nye mediene er sterkt økende. Gartner Group hevder at Sosiale Media vil være en standard kundeservicekanal for 40% av større bedrifter i 2016. DMG Consulting hevder at innen 5 år vil tallet på Sosiale Media dialoger i en bedrift være like stor som antall telefonsamtaler. Sosiale Media vil bli den nye servicenormen. Denne trenden treffer dere tidlig pga av alderssammensetningen på kundene deres. Dere trenger en samlekurv for de nye kommunikasjonskanalene 05.12.2018 Intelecom Footer

Intelecom kan hjelpe  Henvendelser Presence Katalog og kalender 05.12.2018

Når studenten er vunnet dukker det opp en ny utfordring

Han forventer trådløse nettverk som bare fungerer Vi lever i en tid der brukerens forventninger har hoppet dramatisk. Dagens mennesker favorisere løsninger som bare fungerer.  Dette starter fra en tidlig alder - og studentene og de ansatte hos dere er ikke annerledes. De forventer nettverk som fungerer sømløst. Han forventer trådløse nettverk som bare fungerer

En trådløs revolusjon Mange terminaler pr bruker En terminal pr bruker Data + tale + Video Ulike terminaler og OS Kun Wi-Fi En terminal pr bruker Kun data trafikk Standardisering Kablet nettverk En trådløs revolusjon

Aruba MOVE architecture WPC 2012 12/5/2018 Aruba MOVE architecture Only Microsoft Lync certified Wi-Fi Application-aware Adaptive Radio Management (ARM) optimizes WLAN bandwidth Application Fingerprinting assigns QoS by flow Device Fingerprinting identifies multimedia capable devices End-to-end BYOD workflow for onboarding and policies © 2012 Microsoft Corporation. All rights reserved. Microsoft, Windows, and other product names are or may be registered trademarks and/or trademarks in the U.S. and/or other countries. The information herein is for informational purposes only and represents the current view of Microsoft Corporation as of the date of this presentation. Because Microsoft must respond to changing market conditions, it should not be interpreted to be a commitment on the part of Microsoft, and Microsoft cannot guarantee the accuracy of any information provided after the date of this presentation. MICROSOFT MAKES NO WARRANTIES, EXPRESS, IMPLIED OR STATUTORY, AS TO THE INFORMATION IN THIS PRESENTATION.

God kommunikasjon er lønnsomt – også for dere