Laste ned presentasjonen
Presentasjon lastes. Vennligst vent
PublisertAnna Magnhild Claussen Endret for 8 år siden
1
3.14 X AXIS 6.65 BASE MARGIN 5.95 TOP MARGIN 4.52 CHART TOP 11.90 LEFT MARGIN 11.90 RIGHT MARGIN Innbyggerundersøkelsen 2014/15 Brukerdelen Folkebibliotek Folkebibliotek Innbyggerundersøkelsen 2014/15 Brukerdelen Grafikkrapport
2
3.14 X AXIS 6.65 BASE MARGIN 5.95 TOP MARGIN 4.52 CHART TOP 11.90 LEFT MARGIN 11.90 RIGHT MARGIN Innbyggerundersøkelsen 2014/15 Brukerdelen Folkebibliotek Innhold 2 1 Om undersøkelsen 3 2 Samlet tilfredshet 5 3 Tilfredshet med folkebiblioteket - detaljert etter temaområde 10 4 Klagebehandling 37 5 Bakgrunn 41
3
1 Om undersøkelsen
4
3.14 X AXIS 6.65 BASE MARGIN 5.95 TOP MARGIN 4.52 CHART TOP 11.90 LEFT MARGIN 11.90 RIGHT MARGIN Innbyggerundersøkelsen 2014/15 Brukerdelen Folkebibliotek Om undersøkelsen 4 Målet med innbyggerundersøkelsens brukerdel er å innhente kunnskap om hvor fornøyde brukerne er med de store tjenestene/virksomhetene i forvaltningen. Det er derfor kun innbyggere med personlig brukererfaring med noen utvalgte tjenester fra innbyggerundersøkelsens innbyggerdel (del 1), som har besvart skjemaene i brukerdelen (del 2)(til sammen 23 tjenester). Innbyggerundersøkelsen skal ikke erstatte virksomhetenes egne brukerundersøkelser, men supplere disse og gi økt kunnskap og bedre oversikt på tvers av tjenester. Det er full åpenhet rundt alle resultater, data, metodikk og spørreskjemaer, og alle data er tilgjengelige på www.difi.no (se innbyggerundersøkelsen).www.difi.no Undersøkelsen i 2014-15 er gjennomført av Epinion på oppdrag for Difi. Undersøkelsens målgruppe er den norske befolkningen fra 18 år eller eldre. 30 000 tilfeldig utvalgte nordmenn fikk tilsendt spørreskjema. Datainnsamlingen er gjennomført med postalt spørreskjema med mulighet for å svare elektronisk på internett (innlogging med brukernavn og passord). Feltarbeidet er gjennomført i perioden september 2014 – februar 2015. Utvalget for undersøkelsen (adresselistene) er hentet fra folkeregisteret. Grafikken i denne rapporten viser resultatene både i skår og prosentvis fordeling av svarene på svarskalaen. Skår er gjennomsnittet av alle svarene på skalaen (-3, -2, -1, 0, +1, +2, +3) omregnet til en skår fra 0-100 der 0 tilsvarer -3 og 100 tilsvarer +3. Aktuell målgruppe for denne rapporten: Innbyggere som har oppgitt at de har benyttet denne offentlige tjenesten i innbyggerdelen. Antall gjennomførte intervju for folkebibliotek: 1938 Prosjektleder i Difi: John Nonseid E-post: john.nonseid@difi.no.john.nonseid@difi.no Prosjektnummer i Epinion: 00893 Konsulent i Epinion: Christian Eg Sloth E-post: christian.eg.sloth@epinion.no
5
2 Samlet tilfredshet
6
3.14 X AXIS 6.65 BASE MARGIN 5.95 TOP MARGIN 4.52 CHART TOP 11.90 LEFT MARGIN 11.90 RIGHT MARGIN Innbyggerundersøkelsen 2014/15 Brukerdelen Folkebibliotek Figuren viser totalskåren for hele temaområdet og hvert enkelt spørsmål på en skala fra 0 til 100. Anbefalt tolkning av skår er: 0-50 nøytral eller dårlig, 51-70 delvis godt, 71-80 godt, 81-100 svært godt. Samlet tilfredshet med folkebiblioteket 6
7
3.14 X AXIS 6.65 BASE MARGIN 5.95 TOP MARGIN 4.52 CHART TOP 11.90 LEFT MARGIN 11.90 RIGHT MARGIN Innbyggerundersøkelsen 2014/15 Brukerdelen Folkebibliotek Figuren viser svarfordelingen i prosent for hvert spørsmål og gjennomsnittsskår på en skala fra 0-100. Samlet tilfredshet med folkebiblioteket Tenk tilbake på de erfaringene du har med det biblioteket du har brukt mest. Alt i alt, hvor fornøyd eller misfornøyd er du med dette biblioteket? I hvilken grad pleier dette biblioteket å innfri dine forventninger? Tenk deg et ideelt folkebibliotek. Hvor nær opp til dette idealet er det biblioteket du bruker mest? 88 85 86 84 81 80 78 7 Skår 0-100
8
3.14 X AXIS 6.65 BASE MARGIN 5.95 TOP MARGIN 4.52 CHART TOP 11.90 LEFT MARGIN 11.90 RIGHT MARGIN Innbyggerundersøkelsen 2014/15 Brukerdelen Folkebibliotek Figuren viser totalskåren for hele temaområdet og hvert enkelt spørsmål på en skala fra 0 til 100. Anbefalt tolkning av skår er: 0-50 nøytral eller dårlig, 51-70 delvis godt, 71-80 godt, 81-100 svært godt. Samlet tilfredshet med folkebiblioteket 8
9
3.14 X AXIS 6.65 BASE MARGIN 5.95 TOP MARGIN 4.52 CHART TOP 11.90 LEFT MARGIN 11.90 RIGHT MARGIN Innbyggerundersøkelsen 2014/15 Brukerdelen Folkebibliotek Figuren viser svarfordelingen i prosent for hvert spørsmål og gjennomsnittsskår på en skala fra 0-100. Samlet tilfredshet med folkebiblioteket På hvilken måte vil du omtale dette biblioteket? Hvor stor eller liten tillit har du til dette biblioteket? 88 85 88 9 Skår 0-100
10
3 Tilfredshet med folkebiblioteket -detaljert etter temaområde
11
3.14 X AXIS 6.65 BASE MARGIN 5.95 TOP MARGIN 4.52 CHART TOP 11.90 LEFT MARGIN 11.90 RIGHT MARGIN Innbyggerundersøkelsen 2014/15 Brukerdelen Folkebibliotek Figuren viser totalskåren for hele temaområdet og hvert enkelt spørsmål på en skala fra 0 til 100. Anbefalt tolkning av skår er: 0-50 nøytral eller dårlig, 51-70 delvis godt, 71-80 godt, 81-100 svært godt. Tilgjengelighet 11
12
3.14 X AXIS 6.65 BASE MARGIN 5.95 TOP MARGIN 4.52 CHART TOP 11.90 LEFT MARGIN 11.90 RIGHT MARGIN Innbyggerundersøkelsen 2014/15 Brukerdelen Folkebibliotek Figuren viser svarfordelingen i prosent for hvert spørsmål og gjennomsnittsskår på en skala fra 0-100. Tilgjengelighet Åpningstidene Ventetiden på telefonen Ventetiden for å bli betjent Ventetiden for å få svar på brev/e-post Ventetiden på bestilte bøker, dvd, cd e.l. Geografisk beliggenhet (lett tilgjengelig) 77 74 84 80 87 86 82 83 80 89 88 12 Skår 0-100
13
3.14 X AXIS 6.65 BASE MARGIN 5.95 TOP MARGIN 4.52 CHART TOP 11.90 LEFT MARGIN 11.90 RIGHT MARGIN Innbyggerundersøkelsen 2014/15 Brukerdelen Folkebibliotek Figuren viser totalskåren for hele temaområdet og hvert enkelt spørsmål på en skala fra 0 til 100. Anbefalt tolkning av skår er: 0-50 nøytral eller dårlig, 51-70 delvis godt, 71-80 godt, 81-100 svært godt. Materielle forhold 13
14
3.14 X AXIS 6.65 BASE MARGIN 5.95 TOP MARGIN 4.52 CHART TOP 11.90 LEFT MARGIN 11.90 RIGHT MARGIN Innbyggerundersøkelsen 2014/15 Brukerdelen Folkebibliotek Figuren viser svarfordelingen i prosent for hvert spørsmål og gjennomsnittsskår på en skala fra 0-100. Materielle forhold Lokalenes generelle standard Tilretteleggingen for funksjonshemmede Bibliotekets inneklima 84 82 83 14 Skår 0-100
15
3.14 X AXIS 6.65 BASE MARGIN 5.95 TOP MARGIN 4.52 CHART TOP 11.90 LEFT MARGIN 11.90 RIGHT MARGIN Innbyggerundersøkelsen 2014/15 Brukerdelen Folkebibliotek Figuren viser totalskåren for hele temaområdet og hvert enkelt spørsmål på en skala fra 0 til 100. Anbefalt tolkning av skår er: 0-50 nøytral eller dårlig, 51-70 delvis godt, 71-80 godt, 81-100 svært godt. Tilpasning til brukeren 15
16
3.14 X AXIS 6.65 BASE MARGIN 5.95 TOP MARGIN 4.52 CHART TOP 11.90 LEFT MARGIN 11.90 RIGHT MARGIN Innbyggerundersøkelsen 2014/15 Brukerdelen Folkebibliotek Figuren viser svarfordelingen i prosent for hvert spørsmål og gjennomsnittsskår på en skala fra 0-100. Tilpasning til brukeren Din mulighet til å påvirke tilbudet fra biblioteket 71 75 16 Skår 0-100
17
3.14 X AXIS 6.65 BASE MARGIN 5.95 TOP MARGIN 4.52 CHART TOP 11.90 LEFT MARGIN 11.90 RIGHT MARGIN Innbyggerundersøkelsen 2014/15 Brukerdelen Folkebibliotek Figuren viser totalskåren for hele temaområdet og hvert enkelt spørsmål på en skala fra 0 til 100. Anbefalt tolkning av skår er: 0-50 nøytral eller dårlig, 51-70 delvis godt, 71-80 godt, 81-100 svært godt. Tilbudet 17
18
3.14 X AXIS 6.65 BASE MARGIN 5.95 TOP MARGIN 4.52 CHART TOP 11.90 LEFT MARGIN 11.90 RIGHT MARGIN Innbyggerundersøkelsen 2014/15 Brukerdelen Folkebibliotek Figuren viser svarfordelingen i prosent for hvert spørsmål og gjennomsnittsskår på en skala fra 0-100. Tilbudet Utvalget av bøker, publikasjoner e.l. Utvalget av nye bøker og publikasjoner e.l. Utvalget av lydbøker, film, musikk, dataspill e.l. Utvalget av e-bøker, e-aviser og andre elektroniske publikasjoner Kvaliteten på bøkene og utstyret Tilbudet av arrangementer/kulturelle aktiviteter i biblioteket Studie- eller lesemuligheter Biblioteket som et sted å være sammen med andre (sosial møteplass) Tilbudet til barn Hjelpen til å finne bøker og andre medier Hjelpen til å bestille bøker og andre medier fra andre bibliotek 82 80 77 74 75 72 74 81 82 80 78 76 78 75 74 84 85 82 88 89 87 89 88 18 Skår 0-100
19
3.14 X AXIS 6.65 BASE MARGIN 5.95 TOP MARGIN 4.52 CHART TOP 11.90 LEFT MARGIN 11.90 RIGHT MARGIN Innbyggerundersøkelsen 2014/15 Brukerdelen Folkebibliotek Figuren viser totalskåren for hele temaområdet og hvert enkelt spørsmål på en skala fra 0 til 100. Anbefalt tolkning av skår er: 0-50 nøytral eller dårlig, 51-70 delvis godt, 71-80 godt, 81-100 svært godt. Digitale tjenester 19
20
3.14 X AXIS 6.65 BASE MARGIN 5.95 TOP MARGIN 4.52 CHART TOP 11.90 LEFT MARGIN 11.90 RIGHT MARGIN Innbyggerundersøkelsen 2014/15 Brukerdelen Folkebibliotek Figuren viser svarfordelingen i prosent for hvert spørsmål og gjennomsnittsskår på en skala fra 0-100. Digitale tjenester Bibliotekets internettsider Muligheten til å bruke sosiale medier for å gi innspill eller kommentere tjenesten (Facebook, Twitter o.l.) Muligheten til selv å utføre oppgaver over internett (selvbetjeningsløsninger, bestillinger, registrere informasjon, fornye lån, reservere bøker o.l.) Bokhylla.no 76 77 79 71 68 83 82 80 76 77 20 Skår 0-100
21
3.14 X AXIS 6.65 BASE MARGIN 5.95 TOP MARGIN 4.52 CHART TOP 11.90 LEFT MARGIN 11.90 RIGHT MARGIN Innbyggerundersøkelsen 2014/15 Brukerdelen Folkebibliotek Figuren viser totalskåren for hele temaområdet og hvert enkelt spørsmål på en skala fra 0 til 100. Anbefalt tolkning av skår er: 0-50 nøytral eller dårlig, 51-70 delvis godt, 71-80 godt, 81-100 svært godt. Finne informasjon 21
22
3.14 X AXIS 6.65 BASE MARGIN 5.95 TOP MARGIN 4.52 CHART TOP 11.90 LEFT MARGIN 11.90 RIGHT MARGIN Innbyggerundersøkelsen 2014/15 Brukerdelen Folkebibliotek Figuren viser svarfordelingen i prosent for hvert spørsmål og gjennomsnittsskår på en skala fra 0-100. Finne informasjon Å finne frem til informasjon om biblioteket (åpningstidene, kontaktinformasjon o.l.) Å finne informasjon om bibliotekets tilbud (bøker, publikasjoner, databaser, registre o.l.) på bibliotekets internettsider Å finne informasjon om deg/dine forhold knyttet til biblioteket på bibliotekets internettsider Å finne frem til bøker, aviser, film, musikk, dataspill e.l. 85 77 79 77 78 80 82 22 Skår 0-100
23
3.14 X AXIS 6.65 BASE MARGIN 5.95 TOP MARGIN 4.52 CHART TOP 11.90 LEFT MARGIN 11.90 RIGHT MARGIN Innbyggerundersøkelsen 2014/15 Brukerdelen Folkebibliotek Figuren viser totalskåren for hele temaområdet og hvert enkelt spørsmål på en skala fra 0 til 100. Anbefalt tolkning av skår er: 0-50 nøytral eller dårlig, 51-70 delvis godt, 71-80 godt, 81-100 svært godt. Kontakt 23
24
3.14 X AXIS 6.65 BASE MARGIN 5.95 TOP MARGIN 4.52 CHART TOP 11.90 LEFT MARGIN 11.90 RIGHT MARGIN Innbyggerundersøkelsen 2014/15 Brukerdelen Folkebibliotek Figuren viser svarfordelingen i prosent for hvert spørsmål og gjennomsnittsskår på en skala fra 0-100. Kontakt Å komme i kontakt med en ansatt som kan svare på ditt spørsmål 88 89 24 Skår 0-100
25
3.14 X AXIS 6.65 BASE MARGIN 5.95 TOP MARGIN 4.52 CHART TOP 11.90 LEFT MARGIN 11.90 RIGHT MARGIN Innbyggerundersøkelsen 2014/15 Brukerdelen Folkebibliotek Figuren viser totalskåren for hele temaområdet og hvert enkelt spørsmål på en skala fra 0 til 100. Anbefalt tolkning av skår er: 0-50 nøytral eller dårlig, 51-70 delvis godt, 71-80 godt, 81-100 svært godt. Forstå informasjon 25
26
3.14 X AXIS 6.65 BASE MARGIN 5.95 TOP MARGIN 4.52 CHART TOP 11.90 LEFT MARGIN 11.90 RIGHT MARGIN Innbyggerundersøkelsen 2014/15 Brukerdelen Folkebibliotek Figuren viser svarfordelingen i prosent for hvert spørsmål og gjennomsnittsskår på en skala fra 0-100. Forstå informasjon Å forstå informasjonen på nettsiden til biblioteket Å forstå hva som blir sagt på telefonen/i møter med de ansatte Å forstå brev/e-post fra biblioteket Å forstå hvordan skjemaer fra biblioteket skal fylles ut 84 89 86 89 90 84 86 26 Skår 0-100
27
3.14 X AXIS 6.65 BASE MARGIN 5.95 TOP MARGIN 4.52 CHART TOP 11.90 LEFT MARGIN 11.90 RIGHT MARGIN Innbyggerundersøkelsen 2014/15 Brukerdelen Folkebibliotek Figuren viser totalskåren for hele temaområdet og hvert enkelt spørsmål på en skala fra 0 til 100. Anbefalt tolkning av skår er: 0-50 nøytral eller dårlig, 51-70 delvis godt, 71-80 godt, 81-100 svært godt. Utføre oppgaver 27
28
3.14 X AXIS 6.65 BASE MARGIN 5.95 TOP MARGIN 4.52 CHART TOP 11.90 LEFT MARGIN 11.90 RIGHT MARGIN Innbyggerundersøkelsen 2014/15 Brukerdelen Folkebibliotek Figuren viser svarfordelingen i prosent for hvert spørsmål og gjennomsnittsskår på en skala fra 0-100. Utføre oppgaver Å utføre oppgaver over internett (selvbetjeningsløsninger, bestillinger, registrere informasjon, fornye lån, reservere bøker o.l.) Å fremføre en klage til/på biblioteket 84 75 76 71 28 Skår 0-100
29
3.14 X AXIS 6.65 BASE MARGIN 5.95 TOP MARGIN 4.52 CHART TOP 11.90 LEFT MARGIN 11.90 RIGHT MARGIN Innbyggerundersøkelsen 2014/15 Brukerdelen Folkebibliotek Figuren viser totalskåren for hele temaområdet og hvert enkelt spørsmål på en skala fra 0 til 100. Anbefalt tolkning av skår er: 0-50 nøytral eller dårlig, 51-70 delvis godt, 71-80 godt, 81-100 svært godt. De ansattes service 29
30
3.14 X AXIS 6.65 BASE MARGIN 5.95 TOP MARGIN 4.52 CHART TOP 11.90 LEFT MARGIN 11.90 RIGHT MARGIN Innbyggerundersøkelsen 2014/15 Brukerdelen Folkebibliotek Figuren viser svarfordelingen i prosent for hvert spørsmål og gjennomsnittsskår på en skala fra 0-100. De ansattes service Å behandle deg (brukeren) med respekt Å lytte Å være imøtekommende 91 90 91 90 91 88 30 Skår 0-100
31
3.14 X AXIS 6.65 BASE MARGIN 5.95 TOP MARGIN 4.52 CHART TOP 11.90 LEFT MARGIN 11.90 RIGHT MARGIN Innbyggerundersøkelsen 2014/15 Brukerdelen Folkebibliotek Figuren viser totalskåren for hele temaområdet og hvert enkelt spørsmål på en skala fra 0 til 100. Anbefalt tolkning av skår er: 0-50 nøytral eller dårlig, 51-70 delvis godt, 71-80 godt, 81-100 svært godt. De ansattes evne til å løse oppgavene 31
32
3.14 X AXIS 6.65 BASE MARGIN 5.95 TOP MARGIN 4.52 CHART TOP 11.90 LEFT MARGIN 11.90 RIGHT MARGIN Innbyggerundersøkelsen 2014/15 Brukerdelen Folkebibliotek Figuren viser svarfordelingen i prosent for hvert spørsmål og gjennomsnittsskår på en skala fra 0-100. De ansattes evne til å løse oppgavene Bibliotekarenes faglige kompetanse til å løse oppgavene Bibliotekarenes evne til å skape gode lese- og arbeidsforhold Bibliotekarenes evne til å følge opp og utvikle bibliotekets tilbud Bibliotekarenes evne til å skape et godt miljø for grupper med ulike behov 89 84 85 84 82 84 32 Skår 0-100
33
3.14 X AXIS 6.65 BASE MARGIN 5.95 TOP MARGIN 4.52 CHART TOP 11.90 LEFT MARGIN 11.90 RIGHT MARGIN Innbyggerundersøkelsen 2014/15 Brukerdelen Folkebibliotek Figuren viser totalskåren for hele temaområdet og hvert enkelt spørsmål på en skala fra 0 til 100. Anbefalt tolkning av skår er: 0-50 nøytral eller dårlig, 51-70 delvis godt, 71-80 godt, 81-100 svært godt. De ansattes evne til å løse oppgavene 33
34
3.14 X AXIS 6.65 BASE MARGIN 5.95 TOP MARGIN 4.52 CHART TOP 11.90 LEFT MARGIN 11.90 RIGHT MARGIN Innbyggerundersøkelsen 2014/15 Brukerdelen Folkebibliotek Figuren viser svarfordelingen i prosent for hvert spørsmål og gjennomsnittsskår på en skala fra 0-100. De ansattes evne til å løse oppgavene Bibliotekarenes evne til å informere deg om bibliotekets tilbud Bibliotekarenes evne til å tilpasse tilbudet ut fra dine (brukerens) behov Bibliotekarenes evne til å møte dine behov når det oppstår en situasjon utenom det vanlige 81 83 82 83 84 85 34 Skår 0-100
35
3.14 X AXIS 6.65 BASE MARGIN 5.95 TOP MARGIN 4.52 CHART TOP 11.90 LEFT MARGIN 11.90 RIGHT MARGIN Innbyggerundersøkelsen 2014/15 Brukerdelen Folkebibliotek Figuren viser totalskåren for hele temaområdet og hvert enkelt spørsmål på en skala fra 0 til 100. Anbefalt tolkning av skår er: 0-50 nøytral eller dårlig, 51-70 delvis godt, 71-80 godt, 81-100 svært godt. De ansattes evne til å gi viktig informasjon 35
36
3.14 X AXIS 6.65 BASE MARGIN 5.95 TOP MARGIN 4.52 CHART TOP 11.90 LEFT MARGIN 11.90 RIGHT MARGIN Innbyggerundersøkelsen 2014/15 Brukerdelen Folkebibliotek Figuren viser svarfordelingen i prosent for hvert spørsmål og gjennomsnittsskår på en skala fra 0-100. De ansattes evne til å gi viktig informasjon Gir deg nødvendig informasjon Gjør det de kan for å sikre det du (brukeren) har rett til 86 87 82 86 85 81 36 Skår 0-100
37
4 Klagebehandling
38
3.14 X AXIS 6.65 BASE MARGIN 5.95 TOP MARGIN 4.52 CHART TOP 11.90 LEFT MARGIN 11.90 RIGHT MARGIN Innbyggerundersøkelsen 2014/15 Brukerdelen Folkebibliotek Figuren viser svarfordelingen i prosent. Klagebehandling 38
39
3.14 X AXIS 6.65 BASE MARGIN 5.95 TOP MARGIN 4.52 CHART TOP 11.90 LEFT MARGIN 11.90 RIGHT MARGIN Innbyggerundersøkelsen 2014/15 Brukerdelen Folkebibliotek Figuren viser totalskåren for hele temaområdet og hvert enkelt spørsmål på en skala fra 0 til 100. Anbefalt tolkning av skår er: 0-50 nøytral eller dårlig, 51-70 delvis godt, 71-80 godt, 81-100 svært godt. Klagebehandling 39
40
3.14 X AXIS 6.65 BASE MARGIN 5.95 TOP MARGIN 4.52 CHART TOP 11.90 LEFT MARGIN 11.90 RIGHT MARGIN Innbyggerundersøkelsen 2014/15 Brukerdelen Folkebibliotek Figuren viser svarfordelingen i prosent for hvert spørsmål og gjennomsnittsskår på en skala fra 0-100. Klagebehandling Informasjon om dine klagemuligheter og om hvordan du skal gå frem for å klage Selve behandlingen av din klage 49 67 59 70 40 Skår 0-100
41
5 Bakgrunnsinformasjon
42
3.14 X AXIS 6.65 BASE MARGIN 5.95 TOP MARGIN 4.52 CHART TOP 11.90 LEFT MARGIN 11.90 RIGHT MARGIN Innbyggerundersøkelsen 2014/15 Brukerdelen Folkebibliotek Figuren viser svarfordelingen i prosent. Bakgrunnsinformasjon 42
43
3.14 X AXIS 6.65 BASE MARGIN 5.95 TOP MARGIN 4.52 CHART TOP 11.90 LEFT MARGIN 11.90 RIGHT MARGIN Innbyggerundersøkelsen 2014/15 Brukerdelen Folkebibliotek Figuren viser svarfordelingen i prosent. Bakgrunnsinformasjon 43
44
3.14 X AXIS 6.65 BASE MARGIN 5.95 TOP MARGIN 4.52 CHART TOP 11.90 LEFT MARGIN 11.90 RIGHT MARGIN Innbyggerundersøkelsen 2014/15 Brukerdelen Folkebibliotek Figuren viser svarfordelingen i prosent. Bakgrunnsinformasjon 44
45
3.14 X AXIS 6.65 BASE MARGIN 5.95 TOP MARGIN 4.52 CHART TOP 11.90 LEFT MARGIN 11.90 RIGHT MARGIN Innbyggerundersøkelsen 2014/15 Brukerdelen Folkebibliotek Figuren viser svarfordelingen i prosent. Bakgrunnsinformasjon 45
46
3.14 X AXIS 6.65 BASE MARGIN 5.95 TOP MARGIN 4.52 CHART TOP 11.90 LEFT MARGIN 11.90 RIGHT MARGIN Innbyggerundersøkelsen 2014/15 Brukerdelen Folkebibliotek Figuren viser svarfordelingen i prosent. Bakgrunnsinformasjon 46
47
3.14 X AXIS 6.65 BASE MARGIN 5.95 TOP MARGIN 4.52 CHART TOP 11.90 LEFT MARGIN 11.90 RIGHT MARGIN Innbyggerundersøkelsen 2014/15 Brukerdelen Folkebibliotek Figuren viser svarfordelingen i prosent. Bakgrunnsinformasjon 47
48
3.14 X AXIS 6.65 BASE MARGIN 5.95 TOP MARGIN 4.52 CHART TOP 11.90 LEFT MARGIN 11.90 RIGHT MARGIN Innbyggerundersøkelsen 2014/15 Brukerdelen Folkebibliotek Figuren viser svarfordelingen i prosent. Bakgrunnsinformasjon 48
49
3.14 X AXIS 6.65 BASE MARGIN 5.95 TOP MARGIN 4.52 CHART TOP 11.90 LEFT MARGIN 11.90 RIGHT MARGIN Innbyggerundersøkelsen 2014/15 Brukerdelen Folkebibliotek Figuren viser svarfordelingen i prosent. Bakgrunnsinformasjon 49
50
3.14 X AXIS 6.65 BASE MARGIN 5.95 TOP MARGIN 4.52 CHART TOP 11.90 LEFT MARGIN 11.90 RIGHT MARGIN Innbyggerundersøkelsen 2014/15 Brukerdelen Folkebibliotek Figuren viser svarfordelingen i prosent. Bakgrunnsinformasjon 50
51
3.14 X AXIS 6.65 BASE MARGIN 5.95 TOP MARGIN 4.52 CHART TOP 11.90 LEFT MARGIN 11.90 RIGHT MARGIN Innbyggerundersøkelsen 2014/15 Brukerdelen Folkebibliotek Figuren viser svarfordelingen i prosent. Bakgrunnsinformasjon 51
Liknende presentasjoner
© 2024 SlidePlayer.no Inc.
All rights reserved.