Presentasjon lastes. Vennligst vent

Presentasjon lastes. Vennligst vent

3.14 X AXIS 6.65 BASE MARGIN 5.95 TOP MARGIN 4.52 CHART TOP 11.90 LEFT MARGIN 11.90 RIGHT MARGIN Innbyggerundersøkelsen 2014/15 Brukerdelen Skatteetaten.

Liknende presentasjoner


Presentasjon om: "3.14 X AXIS 6.65 BASE MARGIN 5.95 TOP MARGIN 4.52 CHART TOP 11.90 LEFT MARGIN 11.90 RIGHT MARGIN Innbyggerundersøkelsen 2014/15 Brukerdelen Skatteetaten."— Utskrift av presentasjonen:

1 3.14 X AXIS 6.65 BASE MARGIN 5.95 TOP MARGIN 4.52 CHART TOP 11.90 LEFT MARGIN 11.90 RIGHT MARGIN Innbyggerundersøkelsen 2014/15 Brukerdelen Skatteetaten Skatteetaten Innbyggerundersøkelsen 2014/15 Brukerdelen Grafikkrapport

2 3.14 X AXIS 6.65 BASE MARGIN 5.95 TOP MARGIN 4.52 CHART TOP 11.90 LEFT MARGIN 11.90 RIGHT MARGIN Innbyggerundersøkelsen 2014/15 Brukerdelen Skatteetaten Innhold 2 1 Om undersøkelsen 3 2 Samlet tilfredshet 5 3 Tilfredshet med skatteetaten - detaljert etter temaområde 10 4 Saksbehandling 33 5 Klagebehandling 37 6 Bakgrunn 41

3 1 Om undersøkelsen

4 3.14 X AXIS 6.65 BASE MARGIN 5.95 TOP MARGIN 4.52 CHART TOP 11.90 LEFT MARGIN 11.90 RIGHT MARGIN Innbyggerundersøkelsen 2014/15 Brukerdelen Skatteetaten Om undersøkelsen 4 Målet med innbyggerundersøkelsens brukerdel er å innhente kunnskap om hvor fornøyde brukerne er med de store tjenestene/virksomhetene i forvaltningen. Det er derfor kun innbyggere med personlig brukererfaring med noen utvalgte tjenester fra innbyggerundersøkelsens innbyggerdel (del 1), som har besvart skjemaene i brukerdelen (del 2)(til sammen 23 tjenester). Innbyggerundersøkelsen skal ikke erstatte virksomhetenes egne brukerundersøkelser, men supplere disse og gi økt kunnskap og bedre oversikt på tvers av tjenester. Det er full åpenhet rundt alle resultater, data, metodikk og spørreskjemaer, og alle data er tilgjengelige på www.difi.no (se innbyggerundersøkelsen).www.difi.no Undersøkelsen i 2014-15 er gjennomført av Epinion på oppdrag for Difi. Undersøkelsens målgruppe er den norske befolkningen fra 18 år eller eldre. 30 000 tilfeldig utvalgte nordmenn fikk tilsendt spørreskjema. Datainnsamlingen er gjennomført med postalt spørreskjema med mulighet for å svare elektronisk på internett (innlogging med brukernavn og passord). Feltarbeidet er gjennomført i perioden september 2014 – februar 2015. Utvalget for undersøkelsen (adresselistene) er hentet fra folkeregisteret. Grafikken i denne rapporten viser resultatene både i skår og prosentvis fordeling av svarene på svarskalaen. Skår er gjennomsnittet av alle svarene på skalaen (-3, -2, -1, 0, +1, +2, +3) omregnet til en skår fra 0-100 der 0 tilsvarer -3 og 100 tilsvarer +3. Aktuell målgruppe for denne rapporten: Innbyggere som har oppgitt at de har benyttet denne offentlige tjenesten i innbyggerdelen. Antall gjennomførte intervju for skatteetaten: 2006 Prosjektleder i Difi: John Nonseid E-post: john.nonseid@difi.no.john.nonseid@difi.no Prosjektnummer i Epinion: 00893 Konsulent i Epinion: Christian Eg Sloth E-post: christian.eg.sloth@epinion.no

5 2 Samlet tilfredshet

6 3.14 X AXIS 6.65 BASE MARGIN 5.95 TOP MARGIN 4.52 CHART TOP 11.90 LEFT MARGIN 11.90 RIGHT MARGIN Innbyggerundersøkelsen 2014/15 Brukerdelen Skatteetaten Figuren viser totalskåren for hele temaområdet og hvert enkelt spørsmål på en skala fra 0 til 100. Anbefalt tolkning av skår er: 0-50 nøytral eller dårlig, 51-70 delvis godt, 71-80 godt, 81-100 svært godt. Samlet tilfredshet med skatteetaten 6

7 3.14 X AXIS 6.65 BASE MARGIN 5.95 TOP MARGIN 4.52 CHART TOP 11.90 LEFT MARGIN 11.90 RIGHT MARGIN Innbyggerundersøkelsen 2014/15 Brukerdelen Skatteetaten Figuren viser svarfordelingen i prosent for hvert spørsmål og gjennomsnittsskår på en skala fra 0-100. Samlet tilfredshet med skatteetaten Tenk tilbake på de erfaringene du har med Skatteetaten. Alt i alt, hvor fornøyd eller misfornøyd er du med Skatteetaten? I hvilken grad pleier Skatteetaten å innfri dine forventninger? Tenk deg en ideell skatteetat. Hvor nær opp til dette idealet er Skatteetaten? 71 67 70 66 61 7 Skår 0-100

8 3.14 X AXIS 6.65 BASE MARGIN 5.95 TOP MARGIN 4.52 CHART TOP 11.90 LEFT MARGIN 11.90 RIGHT MARGIN Innbyggerundersøkelsen 2014/15 Brukerdelen Skatteetaten Figuren viser totalskåren for hele temaområdet og hvert enkelt spørsmål på en skala fra 0 til 100. Anbefalt tolkning av skår er: 0-50 nøytral eller dårlig, 51-70 delvis godt, 71-80 godt, 81-100 svært godt. Samlet tilfredshet med skatteetaten 8

9 3.14 X AXIS 6.65 BASE MARGIN 5.95 TOP MARGIN 4.52 CHART TOP 11.90 LEFT MARGIN 11.90 RIGHT MARGIN Innbyggerundersøkelsen 2014/15 Brukerdelen Skatteetaten Figuren viser svarfordelingen i prosent for hvert spørsmål og gjennomsnittsskår på en skala fra 0-100. Samlet tilfredshet med skatteetaten På hvilken måte vil du omtale Skatteetaten? Hvor stor eller liten tillit har du til Skatteetaten? 70 66 72 67 9 Skår 0-100

10 3 Tilfredshet med skatteetaten - detaljert etter temaområde

11 3.14 X AXIS 6.65 BASE MARGIN 5.95 TOP MARGIN 4.52 CHART TOP 11.90 LEFT MARGIN 11.90 RIGHT MARGIN Innbyggerundersøkelsen 2014/15 Brukerdelen Skatteetaten Figuren viser totalskåren for hele temaområdet og hvert enkelt spørsmål på en skala fra 0 til 100. Anbefalt tolkning av skår er: 0-50 nøytral eller dårlig, 51-70 delvis godt, 71-80 godt, 81-100 svært godt. Tilgjengelighet 11

12 3.14 X AXIS 6.65 BASE MARGIN 5.95 TOP MARGIN 4.52 CHART TOP 11.90 LEFT MARGIN 11.90 RIGHT MARGIN Innbyggerundersøkelsen 2014/15 Brukerdelen Skatteetaten Figuren viser svarfordelingen i prosent for hvert spørsmål og gjennomsnittsskår på en skala fra 0-100. Tilgjengelighet Åpningstidene på skattekontoret Åpningstidene på telefonen Ventetiden på telefonen Ventetiden på skattekontoret Ventetiden for å få svar på brev/e-post 65 62 57 65 62 52 48 43 57 63 62 12 Skår 0-100

13 3.14 X AXIS 6.65 BASE MARGIN 5.95 TOP MARGIN 4.52 CHART TOP 11.90 LEFT MARGIN 11.90 RIGHT MARGIN Innbyggerundersøkelsen 2014/15 Brukerdelen Skatteetaten Figuren viser totalskåren for hele temaområdet og hvert enkelt spørsmål på en skala fra 0 til 100. Anbefalt tolkning av skår er: 0-50 nøytral eller dårlig, 51-70 delvis godt, 71-80 godt, 81-100 svært godt. Materielle forhold 13

14 3.14 X AXIS 6.65 BASE MARGIN 5.95 TOP MARGIN 4.52 CHART TOP 11.90 LEFT MARGIN 11.90 RIGHT MARGIN Innbyggerundersøkelsen 2014/15 Brukerdelen Skatteetaten Figuren viser svarfordelingen i prosent for hvert spørsmål og gjennomsnittsskår på en skala fra 0-100. Materielle forhold Tilretteleggingen for funksjonshemmede Tilgangen til pc ved ditt lokale skattekontor 72 65 64 60 14 Skår 0-100

15 3.14 X AXIS 6.65 BASE MARGIN 5.95 TOP MARGIN 4.52 CHART TOP 11.90 LEFT MARGIN 11.90 RIGHT MARGIN Innbyggerundersøkelsen 2014/15 Brukerdelen Skatteetaten Figuren viser totalskåren for hele temaområdet og hvert enkelt spørsmål på en skala fra 0 til 100. Anbefalt tolkning av skår er: 0-50 nøytral eller dårlig, 51-70 delvis godt, 71-80 godt, 81-100 svært godt. Tilpasning til brukeren 15

16 3.14 X AXIS 6.65 BASE MARGIN 5.95 TOP MARGIN 4.52 CHART TOP 11.90 LEFT MARGIN 11.90 RIGHT MARGIN Innbyggerundersøkelsen 2014/15 Brukerdelen Skatteetaten Figuren viser svarfordelingen i prosent for hvert spørsmål og gjennomsnittsskår på en skala fra 0-100. Tilpasning til brukeren Tilgangen til tolk 65 63 16 Skår 0-100

17 3.14 X AXIS 6.65 BASE MARGIN 5.95 TOP MARGIN 4.52 CHART TOP 11.90 LEFT MARGIN 11.90 RIGHT MARGIN Innbyggerundersøkelsen 2014/15 Brukerdelen Skatteetaten Figuren viser totalskåren for hele temaområdet og hvert enkelt spørsmål på en skala fra 0 til 100. Anbefalt tolkning av skår er: 0-50 nøytral eller dårlig, 51-70 delvis godt, 71-80 godt, 81-100 svært godt. Digitale tjenester 17

18 3.14 X AXIS 6.65 BASE MARGIN 5.95 TOP MARGIN 4.52 CHART TOP 11.90 LEFT MARGIN 11.90 RIGHT MARGIN Innbyggerundersøkelsen 2014/15 Brukerdelen Skatteetaten Figuren viser svarfordelingen i prosent for hvert spørsmål og gjennomsnittsskår på en skala fra 0-100. Digitale tjenester Skatteetatens internettsider (skatteetaten.no) Muligheten til å bruke sosiale medier for å gi innspill eller kommentere tjenesten (Facebook, Twitter o.l.) Muligheten til selv å utføre oppgaver over internett (levere selvangivelse, bestille/endre skattekort, sende søknader, registrere informasjon o.l.) 76 73 66 65 82 79 75 18 Skår 0-100

19 3.14 X AXIS 6.65 BASE MARGIN 5.95 TOP MARGIN 4.52 CHART TOP 11.90 LEFT MARGIN 11.90 RIGHT MARGIN Innbyggerundersøkelsen 2014/15 Brukerdelen Skatteetaten Figuren viser totalskåren for hele temaområdet og hvert enkelt spørsmål på en skala fra 0 til 100. Anbefalt tolkning av skår er: 0-50 nøytral eller dårlig, 51-70 delvis godt, 71-80 godt, 81-100 svært godt. Finne informasjon 19

20 3.14 X AXIS 6.65 BASE MARGIN 5.95 TOP MARGIN 4.52 CHART TOP 11.90 LEFT MARGIN 11.90 RIGHT MARGIN Innbyggerundersøkelsen 2014/15 Brukerdelen Skatteetaten Figuren viser svarfordelingen i prosent for hvert spørsmål og gjennomsnittsskår på en skala fra 0-100. Finne informasjon Å finne frem til informasjon om Skatteetaten (kontaktinformasjon, åpningstider o.l. ) Å finne informasjon om skatter og avgifter (som f. eks. selvangivelse, skattekort, arv, merverdiavgift, skatteattest) på Skatteetatens internettsider Å finne informasjon om deg/dine forhold knyttet til Skatteetaten på internett 75 72 67 71 67 74 68 20 Skår 0-100

21 3.14 X AXIS 6.65 BASE MARGIN 5.95 TOP MARGIN 4.52 CHART TOP 11.90 LEFT MARGIN 11.90 RIGHT MARGIN Innbyggerundersøkelsen 2014/15 Brukerdelen Skatteetaten Figuren viser totalskåren for hele temaområdet og hvert enkelt spørsmål på en skala fra 0 til 100. Anbefalt tolkning av skår er: 0-50 nøytral eller dårlig, 51-70 delvis godt, 71-80 godt, 81-100 svært godt. Kontakt 21

22 3.14 X AXIS 6.65 BASE MARGIN 5.95 TOP MARGIN 4.52 CHART TOP 11.90 LEFT MARGIN 11.90 RIGHT MARGIN Innbyggerundersøkelsen 2014/15 Brukerdelen Skatteetaten Figuren viser svarfordelingen i prosent for hvert spørsmål og gjennomsnittsskår på en skala fra 0-100. Kontakt Å komme i kontakt med en ansatt som kan svare på ditt spørsmål/din sak Å legge frem din sak uforstyrret 62 67 22 Skår 0-100

23 3.14 X AXIS 6.65 BASE MARGIN 5.95 TOP MARGIN 4.52 CHART TOP 11.90 LEFT MARGIN 11.90 RIGHT MARGIN Innbyggerundersøkelsen 2014/15 Brukerdelen Skatteetaten Figuren viser totalskåren for hele temaområdet og hvert enkelt spørsmål på en skala fra 0 til 100. Anbefalt tolkning av skår er: 0-50 nøytral eller dårlig, 51-70 delvis godt, 71-80 godt, 81-100 svært godt. Forstå informasjon 23

24 3.14 X AXIS 6.65 BASE MARGIN 5.95 TOP MARGIN 4.52 CHART TOP 11.90 LEFT MARGIN 11.90 RIGHT MARGIN Innbyggerundersøkelsen 2014/15 Brukerdelen Skatteetaten Figuren viser svarfordelingen i prosent for hvert spørsmål og gjennomsnittsskår på en skala fra 0-100. Forstå informasjon Å forstå informasjonen på nettsiden skatteetaten.no Å forstå hva som blir sagt på telefonen/i møter med ansatte Å forstå brev/e-post fra Skatteetaten Å forstå informasjon om reglene knyttet til skatt og ligning Å forstå hvordan selvangivelsen skal fylles ut Å forstå hvordan andre skjemaer fra Skatteetaten skal fylles ut 72 70 66 73 68 62 57 69 67 64 60 24 Skår 0-100

25 3.14 X AXIS 6.65 BASE MARGIN 5.95 TOP MARGIN 4.52 CHART TOP 11.90 LEFT MARGIN 11.90 RIGHT MARGIN Innbyggerundersøkelsen 2014/15 Brukerdelen Skatteetaten Figuren viser totalskåren for hele temaområdet og hvert enkelt spørsmål på en skala fra 0 til 100. Anbefalt tolkning av skår er: 0-50 nøytral eller dårlig, 51-70 delvis godt, 71-80 godt, 81-100 svært godt. Utføre oppgaver 25

26 3.14 X AXIS 6.65 BASE MARGIN 5.95 TOP MARGIN 4.52 CHART TOP 11.90 LEFT MARGIN 11.90 RIGHT MARGIN Innbyggerundersøkelsen 2014/15 Brukerdelen Skatteetaten Figuren viser svarfordelingen i prosent for hvert spørsmål og gjennomsnittsskår på en skala fra 0-100. Utføre oppgaver Å utføre oppgaver over internett (f.eks. levere selvangivelse, bestille/endre skattekort, sende søknader, registrere informasjon o.l.) Å fremføre en klage til/på Skatteetaten 78 74 57 54 49 26 Skår 0-100

27 3.14 X AXIS 6.65 BASE MARGIN 5.95 TOP MARGIN 4.52 CHART TOP 11.90 LEFT MARGIN 11.90 RIGHT MARGIN Innbyggerundersøkelsen 2014/15 Brukerdelen Skatteetaten Figuren viser totalskåren for hele temaområdet og hvert enkelt spørsmål på en skala fra 0 til 100. Anbefalt tolkning av skår er: 0-50 nøytral eller dårlig, 51-70 delvis godt, 71-80 godt, 81-100 svært godt. De ansattes service 27

28 3.14 X AXIS 6.65 BASE MARGIN 5.95 TOP MARGIN 4.52 CHART TOP 11.90 LEFT MARGIN 11.90 RIGHT MARGIN Innbyggerundersøkelsen 2014/15 Brukerdelen Skatteetaten Figuren viser svarfordelingen i prosent for hvert spørsmål og gjennomsnittsskår på en skala fra 0-100. De ansattes service Å behandle deg (brukeren) med respekt Å lytte Å forklare beslutninger Å være imøtekommende Å gi veiledning/råd 74 73 69 72 71 65 69 67 62 72 71 66 69 68 67 28 Skår 0-100

29 3.14 X AXIS 6.65 BASE MARGIN 5.95 TOP MARGIN 4.52 CHART TOP 11.90 LEFT MARGIN 11.90 RIGHT MARGIN Innbyggerundersøkelsen 2014/15 Brukerdelen Skatteetaten Figuren viser totalskåren for hele temaområdet og hvert enkelt spørsmål på en skala fra 0 til 100. Anbefalt tolkning av skår er: 0-50 nøytral eller dårlig, 51-70 delvis godt, 71-80 godt, 81-100 svært godt. De ansattes evne til å løse oppgavene 29

30 3.14 X AXIS 6.65 BASE MARGIN 5.95 TOP MARGIN 4.52 CHART TOP 11.90 LEFT MARGIN 11.90 RIGHT MARGIN Innbyggerundersøkelsen 2014/15 Brukerdelen Skatteetaten Figuren viser svarfordelingen i prosent for hvert spørsmål og gjennomsnittsskår på en skala fra 0-100. De ansattes evne til å løse oppgavene De ansattes faglige kompetanse til å løse oppgavene De ansattes evne til å informere deg om dine (brukerens) muligheter De ansattes evne til å følge deg (brukeren) opp De ansattes evne til å tilpasse tilbudet ut fra dine behov De ansattes evne til å møte dine behov når det oppstår en situasjon utenom det vanlige 71 69 65 66 62 59 60 57 61 58 56 54 30 Skår 0-100

31 3.14 X AXIS 6.65 BASE MARGIN 5.95 TOP MARGIN 4.52 CHART TOP 11.90 LEFT MARGIN 11.90 RIGHT MARGIN Innbyggerundersøkelsen 2014/15 Brukerdelen Skatteetaten Figuren viser totalskåren for hele temaområdet og hvert enkelt spørsmål på en skala fra 0 til 100. Anbefalt tolkning av skår er: 0-50 nøytral eller dårlig, 51-70 delvis godt, 71-80 godt, 81-100 svært godt. De ansattes evne til å gi viktig informasjon 31

32 3.14 X AXIS 6.65 BASE MARGIN 5.95 TOP MARGIN 4.52 CHART TOP 11.90 LEFT MARGIN 11.90 RIGHT MARGIN Innbyggerundersøkelsen 2014/15 Brukerdelen Skatteetaten Figuren viser svarfordelingen i prosent for hvert spørsmål og gjennomsnittsskår på en skala fra 0-100. De ansattes evne til å gi viktig informasjon Gir deg nødvendig informasjon Gjør det de kan for å sikre det du (brukeren) har rett til 67 65 62 58 57 32 Skår 0-100

33 4 Saksbehandling

34 3.14 X AXIS 6.65 BASE MARGIN 5.95 TOP MARGIN 4.52 CHART TOP 11.90 LEFT MARGIN 11.90 RIGHT MARGIN Innbyggerundersøkelsen 2014/15 Brukerdelen Skatteetaten Figuren viser svarfordelingen i prosent. Saksbehandling 34

35 3.14 X AXIS 6.65 BASE MARGIN 5.95 TOP MARGIN 4.52 CHART TOP 11.90 LEFT MARGIN 11.90 RIGHT MARGIN Innbyggerundersøkelsen 2014/15 Brukerdelen Skatteetaten Figuren viser totalskåren for hele temaområdet og hvert enkelt spørsmål på en skala fra 0 til 100. Anbefalt tolkning av skår er: 0-50 nøytral eller dårlig, 51-70 delvis godt, 71-80 godt, 81-100 svært godt. Saksbehandling 35

36 3.14 X AXIS 6.65 BASE MARGIN 5.95 TOP MARGIN 4.52 CHART TOP 11.90 LEFT MARGIN 11.90 RIGHT MARGIN Innbyggerundersøkelsen 2014/15 Brukerdelen Skatteetaten Figuren viser svarfordelingen i prosent for hvert spørsmål og gjennomsnittsskår på en skala fra 0-100. Saksbehandling Informasjon om saksbehandlingstiden Muligheten til å sende inn opplysninger og motta svar over internett Saksbehandlingstiden Hvordan beslutningen ble forklart 61 54 71 63 61 51 62 57 36 Skår 0-100

37 5 Klagebehandling

38 3.14 X AXIS 6.65 BASE MARGIN 5.95 TOP MARGIN 4.52 CHART TOP 11.90 LEFT MARGIN 11.90 RIGHT MARGIN Innbyggerundersøkelsen 2014/15 Brukerdelen Skatteetaten Figuren viser svarfordelingen i prosent. Klagebehandling 38

39 3.14 X AXIS 6.65 BASE MARGIN 5.95 TOP MARGIN 4.52 CHART TOP 11.90 LEFT MARGIN 11.90 RIGHT MARGIN Innbyggerundersøkelsen 2014/15 Brukerdelen Skatteetaten Figuren viser totalskåren for hele temaområdet og hvert enkelt spørsmål på en skala fra 0 til 100. Anbefalt tolkning av skår er: 0-50 nøytral eller dårlig, 51-70 delvis godt, 71-80 godt, 81-100 svært godt. Klagebehandling 39

40 3.14 X AXIS 6.65 BASE MARGIN 5.95 TOP MARGIN 4.52 CHART TOP 11.90 LEFT MARGIN 11.90 RIGHT MARGIN Innbyggerundersøkelsen 2014/15 Brukerdelen Skatteetaten Figuren viser svarfordelingen i prosent for hvert spørsmål og gjennomsnittsskår på en skala fra 0-100. Klagebehandling Informasjon om dine klagemuligheter og om hvordan du skal gå frem for å klage Selve behandlingen av din klage 52 48 51 40 Skår 0-100

41 6 Bakgrunnsinformasjon

42 3.14 X AXIS 6.65 BASE MARGIN 5.95 TOP MARGIN 4.52 CHART TOP 11.90 LEFT MARGIN 11.90 RIGHT MARGIN Innbyggerundersøkelsen 2014/15 Brukerdelen Skatteetaten Figuren viser svarfordelingen i prosent. Bakgrunnsinformasjon 42

43 3.14 X AXIS 6.65 BASE MARGIN 5.95 TOP MARGIN 4.52 CHART TOP 11.90 LEFT MARGIN 11.90 RIGHT MARGIN Innbyggerundersøkelsen 2014/15 Brukerdelen Skatteetaten Figuren viser svarfordelingen i prosent. Bakgrunnsinformasjon 43

44 3.14 X AXIS 6.65 BASE MARGIN 5.95 TOP MARGIN 4.52 CHART TOP 11.90 LEFT MARGIN 11.90 RIGHT MARGIN Innbyggerundersøkelsen 2014/15 Brukerdelen Skatteetaten Figuren viser svarfordelingen i prosent. Bakgrunnsinformasjon 44

45 3.14 X AXIS 6.65 BASE MARGIN 5.95 TOP MARGIN 4.52 CHART TOP 11.90 LEFT MARGIN 11.90 RIGHT MARGIN Innbyggerundersøkelsen 2014/15 Brukerdelen Skatteetaten Figuren viser svarfordelingen i prosent. Bakgrunnsinformasjon 45

46 3.14 X AXIS 6.65 BASE MARGIN 5.95 TOP MARGIN 4.52 CHART TOP 11.90 LEFT MARGIN 11.90 RIGHT MARGIN Innbyggerundersøkelsen 2014/15 Brukerdelen Skatteetaten Figuren viser svarfordelingen i prosent. Bakgrunnsinformasjon 46

47 3.14 X AXIS 6.65 BASE MARGIN 5.95 TOP MARGIN 4.52 CHART TOP 11.90 LEFT MARGIN 11.90 RIGHT MARGIN Innbyggerundersøkelsen 2014/15 Brukerdelen Skatteetaten Figuren viser svarfordelingen i prosent. Bakgrunnsinformasjon 47

48 3.14 X AXIS 6.65 BASE MARGIN 5.95 TOP MARGIN 4.52 CHART TOP 11.90 LEFT MARGIN 11.90 RIGHT MARGIN Innbyggerundersøkelsen 2014/15 Brukerdelen Skatteetaten Figuren viser svarfordelingen i prosent. Bakgrunnsinformasjon 48

49 3.14 X AXIS 6.65 BASE MARGIN 5.95 TOP MARGIN 4.52 CHART TOP 11.90 LEFT MARGIN 11.90 RIGHT MARGIN Innbyggerundersøkelsen 2014/15 Brukerdelen Skatteetaten Figuren viser svarfordelingen i prosent. Bakgrunnsinformasjon 49

50 3.14 X AXIS 6.65 BASE MARGIN 5.95 TOP MARGIN 4.52 CHART TOP 11.90 LEFT MARGIN 11.90 RIGHT MARGIN Innbyggerundersøkelsen 2014/15 Brukerdelen Skatteetaten Figuren viser svarfordelingen i prosent. Bakgrunnsinformasjon 50


Laste ned ppt "3.14 X AXIS 6.65 BASE MARGIN 5.95 TOP MARGIN 4.52 CHART TOP 11.90 LEFT MARGIN 11.90 RIGHT MARGIN Innbyggerundersøkelsen 2014/15 Brukerdelen Skatteetaten."

Liknende presentasjoner


Annonser fra Google