Presentasjon lastes. Vennligst vent

Presentasjon lastes. Vennligst vent

Internasjnal profilering av Oslo som reiselivsdestinasjon Bente Bratland Holm, VisitOSLO.

Liknende presentasjoner


Presentasjon om: "Internasjnal profilering av Oslo som reiselivsdestinasjon Bente Bratland Holm, VisitOSLO."— Utskrift av presentasjonen:

1 Internasjnal profilering av Oslo som reiselivsdestinasjon Bente Bratland Holm, VisitOSLO

2 «Give me the reason to travel…»

3 Når er reiselivet lønnsomt i hele regionen?

4 Kilde: Hotelia

5

6 De mest lønnsomme besøkende: Internasjonale kongresser, kultur og idrettsarrangementer.

7 Hvorfor? De legger igjen mest penger i regionen Raskere omdømmebygging Bygger opp under «business development»

8

9 Rolling Stones Miley Cyrus

10 2005

11 2013

12 Der det tidligere handlet om å være synlig på disse flatene….

13 …handler det nå om å være med på disse.

14 Vi åpner API’et på databasen vår.

15 Vi skal være best på å få andre til å lykkes med sine Oslotjenester


Laste ned ppt "Internasjnal profilering av Oslo som reiselivsdestinasjon Bente Bratland Holm, VisitOSLO."

Liknende presentasjoner


Annonser fra Google