Laste ned presentasjonen
Presentasjon lastes. Vennligst vent
1
KUNDEFORMIDLING
2
KUNDEFORMIDLING ACNs prisfilosofi: VÅRT FOKUS – Nasjonale hovedleverandører og deres markedsandel VÅR STRATEGI – Tilby lavere priser enn hovedleverandørens produkter VÅR POSISJON – Tilby en fordel for majoriteten av markedet ACNs produktteam vil overvåke markedet for å opprettholde vår konkurransedyktighet
3
Representantfilosofi:
KUNDEFORMIDLING Representantfilosofi: DITT FOKUS – Varmt marked DIN STRATEGI – Forholdsmarkedsføring DIN POSISJON – Bygg opp en solid kundebase mens du utvikler teamet ditt
4
Langsiktig mål: Kvalifiseres for utbetalinger på 7. nivå
KUNDEFORMIDLING Kommisjon Langsiktig mål: Kvalifiseres for utbetalinger på 7. nivå 40 poeng ELLER 20 poeng og 4 direkte sponsede kvalifiserte Team Trainere Du Opp til 10 % 1 1/4% 2 1/4% 3 1/4% 4 1/2% 5 1% 6 2% 7 7% SVP opp til 2% 8
5
Kilde 2: Prospekter fra presentasjoner Ingen interesse i muligheten
KUNDEFORMIDLING Kundekilder: Kilde 1: Deg selv Kilde 2: Prospekter fra presentasjoner Ingen interesse i muligheten Tenker på det Kilde 3: Familie, venner, nære kontakter og henvisninger
6
Lede med ACNs forretningsmulighet
KUNDEFORMIDLING Husk alltid å: Lede med ACNs forretningsmulighet Formidle kunder fra prospekter ved dine presentasjoner
7
DE FLESTE PROSPEKTER: Husk, når du formidler kunder
KUNDEFORMIDLING Husk, når du formidler kunder utenfor dine rekrutteringspresentasjoner... DE FLESTE PROSPEKTER: er IKKE tekniske er mer imponert over iherdighet, entusiasme og engasjement, IKKE detaljer
8
Ingen slamming / kundeplassering
KUNDEFORMIDLING TSA: Blokkbokstaver Korrekt navn Ingen slamming / kundeplassering Underskriften til personen som eier telefonen
9
Grunner til hvorfor du skal be om
KUNDEFORMIDLING Få henvisninger! Grunner til hvorfor du skal be om henvisninger og hvorfor prospekter og kunder skal gi deg henvisninger Gratis ACN-2-ACN samtaler!
10
KUNDEFORMIDLING Ringekrets:
11
Forberedelse på Winback
KUNDEFORMIDLING Bevaring: Forberedelse på Winback
14
Oppfølgings- samtale Takk for at du hjelper meg ved å prøve tjenesten... Ikke noe problem! Jeg hjelper deg med glede..
15
KUNDEFORMIDLING SW / SW / SW / SW NESTE!
Liknende presentasjoner
© 2024 SlidePlayer.no Inc.
All rights reserved.