Presentasjon lastes. Vennligst vent

Presentasjon lastes. Vennligst vent

Brukervennlighet er død– leve brukeropplevelsen. Trend 1: Produkter er blitt for komplekse. 2Agile UX.

Liknende presentasjoner


Presentasjon om: "Brukervennlighet er død– leve brukeropplevelsen. Trend 1: Produkter er blitt for komplekse. 2Agile UX."— Utskrift av presentasjonen:

1 Brukervennlighet er død– leve brukeropplevelsen

2 Trend 1: Produkter er blitt for komplekse. 2Agile UX

3 Informasjons- arkitekturen er selve ryggraden. GUI er bare ansiktet - system arkitekturen er bare armene. 3Agile UX

4 Trend 2: Alt kan programmeres 4Agile UX Trend 2:

5 Like muligheter for bruk Fleksibel bruk Enkel og lett forståelig bruk Forståelig informasjon Toleranse for feil Minst mulig fysisk strev Størrelse og plass for tilnærming og bruk 5Agile UX http://www.archsd.gov.hk/english/knowledge_sharing/ua/index.html

6 Trend 1: Produkter er blitt for komplekse. 6Agile UX Trend 3: Produkter er for enkle å bygge

7 7Agile UX Produkteier UX eier …

8 Trend 1: Produkter er blitt for komplekse. 8Agile UX Trend 4: Brukere kan lage egne produkter 8Agile UX

9 9

10 Trend 5: Utviklere kan designe produkter selv 10Agile UX

11 11Agile UX

12 12Agile UX 1. Informasjonsarkitektur. 2. Fleksible og tolerante systemer. 3. UX eier og UX spesialister i scrum. 4. Engasjer brukerne i designprosessen. 5. Metoder for brukeropplevelse – ikke brukervennlighet.


Laste ned ppt "Brukervennlighet er død– leve brukeropplevelsen. Trend 1: Produkter er blitt for komplekse. 2Agile UX."

Liknende presentasjoner


Annonser fra Google