Laste ned presentasjonen
Presentasjon lastes. Vennligst vent
PublisertFrida Nygaard Endret for 9 år siden
1
TULIPANAKSJONEN 2006 Hvordan øke salget ? Fra start til mål!!
2
TULIPANAKSJONEN 2006 Alle klubber inviteres til et salgsmøte i distriktet (ansvar NAC og PRC) nov. Salgsbrev til bedrifter presenteres Handlingsplan for fremdrift settes opp ansvar: Hver klubbs Tulipan-general Med forslag til oppfølging på tlf/møter presentert av NAC og PRC
3
TULIPANAKSJONEN 2006 Motivere klubbens medlemmer til mersalg – også i lokalmiljøet Søke hjelp om nødvendig fra idr.lag eller musikkorps (fordele inntektene) Ha en skikkelig kick off med en flink motivator og pådriver til å sette startskuddet for tulipanaksjonen IF IT IS TO BE IT IS UP TO ME
4
Tulipanaksjonen 2006 Konkurranse i distriktet – Den klubb som øker salget mest fra året før får kr. 1000,- til klubbkassa Få styret til å bevilge disse pengene Ansvar: NAC
5
Tulipanaksjonen 2006 Annonser i lokalavisen i samarbeid med andre klubber i sonen Sponset av det lokale næringliv Ansvar: Sone PR
6
TULIPANAKSJONEN 2006 Lage selve aksjonsdagen til en hyggelig event for klubben med en sosial avslutning F.eks. middag eller en pils på et lokalt sted etter overstått seanse Premiere god innsats i etterkant
7
Don’t change a winning team Lykke til ! TULIPANAKSJONEN 2006
8
TULIPANAKSJONEN LØRD. 29. APRIL: NEI TIL NARKOTIKA! DETTE ER EN AV VÅRE MEST KJENTE MERKEVARER SOM KAN MARKEDSFØRES I NÆRMILJØET DENNE DAGEN! BRUK MULIGHETEN!
9
Noen hjelpemidler 1 - Annonse 2 - Brev til bedrifter 3 - Brev til næringslivet 4 - Forhåndssalg av tulipaner 5 - NAC Møte – forslag til invitasjon 6 - NAC brev til Skolene 7 - Pressemelding LQ evaluering 8 - Pressemelding tulipanaksjonen 2006
Liknende presentasjoner
© 2024 SlidePlayer.no Inc.
All rights reserved.