Laste ned presentasjonen
Presentasjon lastes. Vennligst vent
PublisertHallvard Ødegaard Endret for 9 år siden
1
Trygghet Kvalitet Service Soliditet Gjestfrihet Trygghet Kvalitet Service Soliditet Gjestfrihet TrygghetKvalitetServiceSoliditetGjestfrihet Trygghet Kvalitet Service Soliditet Gjestfrihet Trygghet Kvalitet Service Soliditet Gjestfrihet Overtakelse av Lambertseter syke- og aldershjem. 1.feb.-05
2
Trygghet Kvalitet Service Soliditet Gjestfrihet Trygghet Kvalitet Service Soliditet Gjestfrihet TrygghetKvalitetServiceSoliditetGjestfrihet Trygghet Kvalitet Service Soliditet Gjestfrihet Trygghet Kvalitet Service Soliditet Gjestfrihet Hva har vi gjort? •Diverse utbedringer på bygget •Kvalitetsutvikling gjennom personalutvikling og omorganisering •Satsing på aktiviteter og kultur
3
Trygghet Kvalitet Service Soliditet Gjestfrihet Trygghet Kvalitet Service Soliditet Gjestfrihet TrygghetKvalitetServiceSoliditetGjestfrihet Trygghet Kvalitet Service Soliditet Gjestfrihet Trygghet Kvalitet Service Soliditet Gjestfrihet Ny resepsjon
4
Trygghet Kvalitet Service Soliditet Gjestfrihet Trygghet Kvalitet Service Soliditet Gjestfrihet TrygghetKvalitetServiceSoliditetGjestfrihet Trygghet Kvalitet Service Soliditet Gjestfrihet Trygghet Kvalitet Service Soliditet Gjestfrihet Kvalitet og personalutvikling •Fra 2 avdelinger til 6 team •Strukturert personalopplæring •Involvering av personalet i ulike grupper •Kvalitetssjef •Arbeidsmiljøutvalg (AMU) •Fra 5 leger til 1 ansvarlig sykehjemslege •Kulturleder
5
Trygghet Kvalitet Service Soliditet Gjestfrihet Trygghet Kvalitet Service Soliditet Gjestfrihet TrygghetKvalitetServiceSoliditetGjestfrihet Trygghet Kvalitet Service Soliditet Gjestfrihet Trygghet Kvalitet Service Soliditet Gjestfrihet Et godt liv – hver dag Kultur og aktiviteter
6
Trygghet Kvalitet Service Soliditet Gjestfrihet Trygghet Kvalitet Service Soliditet Gjestfrihet TrygghetKvalitetServiceSoliditetGjestfrihet Trygghet Kvalitet Service Soliditet Gjestfrihet Trygghet Kvalitet Service Soliditet Gjestfrihet Bingo
7
Trygghet Kvalitet Service Soliditet Gjestfrihet Trygghet Kvalitet Service Soliditet Gjestfrihet TrygghetKvalitetServiceSoliditetGjestfrihet Trygghet Kvalitet Service Soliditet Gjestfrihet Trygghet Kvalitet Service Soliditet Gjestfrihet Bussturer
8
Trygghet Kvalitet Service Soliditet Gjestfrihet Trygghet Kvalitet Service Soliditet Gjestfrihet TrygghetKvalitetServiceSoliditetGjestfrihet Trygghet Kvalitet Service Soliditet Gjestfrihet Trygghet Kvalitet Service Soliditet Gjestfrihet Andakt
9
Trygghet Kvalitet Service Soliditet Gjestfrihet Trygghet Kvalitet Service Soliditet Gjestfrihet TrygghetKvalitetServiceSoliditetGjestfrihet Trygghet Kvalitet Service Soliditet Gjestfrihet Trygghet Kvalitet Service Soliditet Gjestfrihet Høytlesning
10
Trygghet Kvalitet Service Soliditet Gjestfrihet Trygghet Kvalitet Service Soliditet Gjestfrihet TrygghetKvalitetServiceSoliditetGjestfrihet Trygghet Kvalitet Service Soliditet Gjestfrihet Trygghet Kvalitet Service Soliditet Gjestfrihet Kulturcafé
11
Trygghet Kvalitet Service Soliditet Gjestfrihet Trygghet Kvalitet Service Soliditet Gjestfrihet TrygghetKvalitetServiceSoliditetGjestfrihet Trygghet Kvalitet Service Soliditet Gjestfrihet Trygghet Kvalitet Service Soliditet Gjestfrihet Kulturcafé Jazz Dikt Historiefortelling Allsang Karaoke
12
Trygghet Kvalitet Service Soliditet Gjestfrihet Trygghet Kvalitet Service Soliditet Gjestfrihet TrygghetKvalitetServiceSoliditetGjestfrihet Trygghet Kvalitet Service Soliditet Gjestfrihet Trygghet Kvalitet Service Soliditet Gjestfrihet Syng med oss
13
Trygghet Kvalitet Service Soliditet Gjestfrihet Trygghet Kvalitet Service Soliditet Gjestfrihet TrygghetKvalitetServiceSoliditetGjestfrihet Trygghet Kvalitet Service Soliditet Gjestfrihet Trygghet Kvalitet Service Soliditet Gjestfrihet Kino
14
Trygghet Kvalitet Service Soliditet Gjestfrihet Trygghet Kvalitet Service Soliditet Gjestfrihet TrygghetKvalitetServiceSoliditetGjestfrihet Trygghet Kvalitet Service Soliditet Gjestfrihet Trygghet Kvalitet Service Soliditet Gjestfrihet Østensjøcabaréten
15
Trygghet Kvalitet Service Soliditet Gjestfrihet Trygghet Kvalitet Service Soliditet Gjestfrihet TrygghetKvalitetServiceSoliditetGjestfrihet Trygghet Kvalitet Service Soliditet Gjestfrihet Trygghet Kvalitet Service Soliditet Gjestfrihet Den gode melodi - ”Erik Bye”
16
Trygghet Kvalitet Service Soliditet Gjestfrihet Trygghet Kvalitet Service Soliditet Gjestfrihet TrygghetKvalitetServiceSoliditetGjestfrihet Trygghet Kvalitet Service Soliditet Gjestfrihet Trygghet Kvalitet Service Soliditet Gjestfrihet Lambertseterskolenes kor
17
Trygghet Kvalitet Service Soliditet Gjestfrihet Trygghet Kvalitet Service Soliditet Gjestfrihet TrygghetKvalitetServiceSoliditetGjestfrihet Trygghet Kvalitet Service Soliditet Gjestfrihet Trygghet Kvalitet Service Soliditet Gjestfrihet Oslo Sangforening
18
Trygghet Kvalitet Service Soliditet Gjestfrihet Trygghet Kvalitet Service Soliditet Gjestfrihet TrygghetKvalitetServiceSoliditetGjestfrihet Trygghet Kvalitet Service Soliditet Gjestfrihet Trygghet Kvalitet Service Soliditet Gjestfrihet Partnerskapsavtale med Karlsrud skole og Lambertseter vg. skole
19
Trygghet Kvalitet Service Soliditet Gjestfrihet Trygghet Kvalitet Service Soliditet Gjestfrihet TrygghetKvalitetServiceSoliditetGjestfrihet Trygghet Kvalitet Service Soliditet Gjestfrihet Trygghet Kvalitet Service Soliditet Gjestfrihet Hjemme hos mor
20
Trygghet Kvalitet Service Soliditet Gjestfrihet Trygghet Kvalitet Service Soliditet Gjestfrihet TrygghetKvalitetServiceSoliditetGjestfrihet Trygghet Kvalitet Service Soliditet Gjestfrihet Trygghet Kvalitet Service Soliditet Gjestfrihet Hva har Norlandia gjort med Lambertseter alders- og sykehjem? •Fakta: Vi har gjort mer enn vi måtte og vi har gjort mer enn kommunen da de var driver - både for beboere og ansatte •Hva motiverer meg/oss for resultater? –Utarbeidelse av anbud –En kontrakt som jeg er bundet av og blir målt på hver dag –Nærhet til beslutningene: Full frihet innenfor rammen av kontrakt, lover og økonomiske rammer –Delegasjon av ansvar og myndighet til teamene –Det stimulerer kreativitet og det blir gøy å jobbe et godt liv - hver dag –
21
Trygghet Kvalitet Service Soliditet Gjestfrihet Trygghet Kvalitet Service Soliditet Gjestfrihet TrygghetKvalitetServiceSoliditetGjestfrihet Trygghet Kvalitet Service Soliditet Gjestfrihet Trygghet Kvalitet Service Soliditet Gjestfrihet ASPLAN ANALYSE UNDERSØKELSE AV DRIFTEN VED MOHOLT, RANHEIM, BURAN, NIDARVOLL OG ILEVOLLEN SYKEHJEM SEPTEMBER 2002 06.07.2014Presentasjon Lambertseter, Gunhild Bergsaker, daglig leder 21 Norlandia Omsorg
22
Trygghet Kvalitet Service Soliditet Gjestfrihet Trygghet Kvalitet Service Soliditet Gjestfrihet TrygghetKvalitetServiceSoliditetGjestfrihet Trygghet Kvalitet Service Soliditet Gjestfrihet Trygghet Kvalitet Service Soliditet Gjestfrihet ASPLAN ANALYSE OM ARBEIDSMILJØ: 06.07.2014Presentasjon Lambertseter, Gunhild Bergsaker, daglig leder 22 Norlandia Omsorg •Moholt og Ranheim best på varierte arbeidsoppgaver •Moholt og Ranheim best på samarbeid og samhold •Moholt og Ranheim best på medansvar •Moholt og Ranheim best på utviklingsmuligheter •Moholt og Ranheim best på arbeidsbelastning •Moholt, Ranheim og Buran lavest sykefravær
23
Trygghet Kvalitet Service Soliditet Gjestfrihet Trygghet Kvalitet Service Soliditet Gjestfrihet TrygghetKvalitetServiceSoliditetGjestfrihet Trygghet Kvalitet Service Soliditet Gjestfrihet Trygghet Kvalitet Service Soliditet Gjestfrihet ASPLAN ANALYSE OM TJENESTEKVALITET: 06.07.2014Presentasjon Lambertseter, Gunhild Bergsaker, daglig leder 23 Norlandia Omsorg •Moholt og Ranheim best på informasjon •Moholt og Ranheim best på sosial aktivitet •Moholt og Ranheim best på respekt og høflighet •Moholt og Ranheim best på medvirkning
Liknende presentasjoner
© 2024 SlidePlayer.no Inc.
All rights reserved.