Laste ned presentasjonen
PublisertChrister Nygaard Endret for 9 år siden
1
the HÅG movement - hvordan HÅG begeistrer internt og eksternt
Toril Bache Jenssen Marketing Direktør, HÅG asa
2
the HÅG movement Generelt om HÅG Begeistring internt
- bedriftskultur - eksempler Begeistring eksternt - HÅGs branding plattform HÅGs prestasjonsmodell Spørsmål
7
HÅG Balans fikk verden til å forstå at ”en stol ikke er en stol”
9
HÅG Capisco på høyde med en hver arbeidssituasjon
10
HÅG H05 optimal bevegelse og brukervennlig innstilling
12
HÅG kulturen og HÅGianerne
Ledelse med fokus på trivsel, tillit og trygghet Viktig å anerkjenne at arbeidstakerne er mennesker som ønsker å bidra til bedriftens beste – tillit En felles sterk visjon om å ”ommøblere verden på menneskets premisser” HÅGianer bevegelsen ble skapt
13
”Å dele tanker og brød”
14
By på seg selv
17
Stammespråk ”Døden spøker i stive stoler”
”Kom i HÅG å være HÅG i alt du sier og gjør” ”Det er HÅGsk” ”Det er ikke snakk om enten eller, men Både HÅG” ”Den som har begge bena på jorden står stille”
18
Systematisering av arbeidet
Definisjon og beskrivelse av vårt særpreg ga grunnlag for etablering av felles verdier Resultatet ble 5 kjerneverdier: Trygghet og Omsorg Ansvar og Lojalitet Innovasjon Kundefokusering Initiativ og Engasjement
21
Klimaundersøkelse
26
Klima-analysen er med i både budsjett og rapportering
32
Vi feirer mye
46
born to move.
47
career move.
48
HÅG Prestasjonsmodell
Businessverktøy Visjon Misjon Strategier Mål Handlingsplaner Konsernledelsen Ledere Nærmeste leder Verktøy Organisasjonsverktøy HILP RCD samtaler Kompetanseutvikling KlimaAnalyse Lederstilindeks Kunderelasjonsstudie Kvalitetssystem Prestasjon Kultur og Verdier Fokusområde € Direkte påvirkning
49
HÅG Prestasjonsmodell
Kultur og Verdier
50
HÅG Prestasjonsmodell
Nærmeste leder Ledere Konsernledelsen Kultur og Verdier Direkte påvirkning
51
HÅG Prestasjonsmodell
Businessverktøy Visjon Misjon Strategier Mål Handlingsplaner Verktøy Nærmeste leder Ledere Konsernledelsen Kultur og Verdier Direkte påvirkning
52
HÅG Prestasjonsmodell
Businessverktøy Visjon Misjon Strategier Mål Handlingsplaner Verktøy Nærmeste leder Ledere Konsernledelsen Kultur og Verdier Direkte påvirkning Organisasjonsverktøy HILP RCD samtaler Kompetanseutvikling KlimaAnalyse Lederstilindeks Kunderelasjonsstudie Kvalitetssystem Verktøy
53
HÅG Prestasjonsmodell
Businessverktøy Visjon Misjon Strategier Mål Handlingsplaner Konsernledelsen Ledere Nærmeste leder Verktøy Organisasjonsverktøy HILP RCD samtaler Kompetanseutvikling KlimaAnalyse Lederstilindeks Kunderelasjonsstudie Kvalitetssystem Prestasjon Kultur og Verdier Fokusområde € Direkte påvirkning
Liknende presentasjoner
© 2024 SlidePlayer.no Inc.
All rights reserved.