Presentasjon lastes. Vennligst vent

Presentasjon lastes. Vennligst vent

Audi Problem Sprenge seg inn på egne premisser i prestisjesegmentet mellom Mercedes og BMW Strategi Være alternativet til BMW og Mercedes: Akseptert Prestisje.

Liknende presentasjoner


Presentasjon om: "Audi Problem Sprenge seg inn på egne premisser i prestisjesegmentet mellom Mercedes og BMW Strategi Være alternativet til BMW og Mercedes: Akseptert Prestisje."— Utskrift av presentasjonen:

1 Audi Problem Sprenge seg inn på egne premisser i prestisjesegmentet mellom Mercedes og BMW Strategi Være alternativet til BMW og Mercedes: Akseptert Prestisje og senere Beherskelse av de sosiale koder Budskap Forspranget ligger i teknikken

2 Brand strength Price 0; Image (How do the target group perceive us today?) USP 1 ATTRIBUTES (Audi has better rustproofing technology) USP 2 BENEFITS (Audi has technolgy that makes the car safer -Procon Ten) USP 3 VALUES (Audi reflects my belief in quality without showing off) 1; Positioning (How do we want the target group to perceive us?) USP 4 PERSONALITY (Audi - The thinking mans Mercedes) = Desired Brand Essence = Brand Essence

3

4

5

6

7


Laste ned ppt "Audi Problem Sprenge seg inn på egne premisser i prestisjesegmentet mellom Mercedes og BMW Strategi Være alternativet til BMW og Mercedes: Akseptert Prestisje."

Liknende presentasjoner


Annonser fra Google