Laste ned presentasjonen
Presentasjon lastes. Vennligst vent
PublisertThea Rasmussen Endret for 9 år siden
1
Kvalitet og benchmarking i attføringssektoren Indikator+
2
-Landsdekkende -Bransjeforeningen Attføringsbedriftene, ASVL, direktoratet og Nav -Benchmarkingssystem for alle som jobber med attføring -Forsøk i Oslo snart ferdig
3
Dette sliter bransjen med •Vi må dokumentere av vi presterer •Det er for lite kjent hvem vi er og hva vi gjør •Anbudstankegang der bedriftene og Nav ikke er partnere
4
Attføring mer enn arbeidsformidling •Hvordan få frem at en attføringsbedrift er mer enn et jobbformidlingsbyrå? •Hvordan få frem at attføringsbedriftene leverer et kvalitetsprodukt •Hvordan kunne markedsføre andre resultater enn bare formidling til arbeid?
5
Indikator+ •Benchmarkingssystem der alle også Nav deltar
6
NAV-tilfredshet
7
Hurra for NY VON! Egentilfredshet
8
Brukertilfredshet
9
Kompetanseutvikling
10
Hospiteringspartnere
11
Hospiteringsdeltakere
12
Helse
13
Formidling til arbeid
14
Formidling til aktive tiltak
15
Oppholdstid
16
Formell kvalifisering (bare KIA)
17
Kontakt med tilrettelegger (bare AB)
18
Tid før utplassering (bare AB)
20
Hvorfor Indikator+? •Redskap for kvalitetssikring og kontinuerlig kvalitetsforbedring •Nav og de rundt oss får bedre kjennskap til hvem vi er og hva vi gjør •Nav som leverandørutvikler heller en Nav som bestiller
21
Vanskelig å måle •Vanskelig å måle god attføring •Men bedre å forsøke enn å la være •Vi fanger opp noen dimensjoner
22
Fordelene Indikator+ vil: •Gi oss et bedre samarbeid med Nav •Vise de rundt oss at attføring er mer enn bare jobbformidling •Etablere intern konkurranse og kontinuerlig trykk på forbedring
Liknende presentasjoner
© 2024 SlidePlayer.no Inc.
All rights reserved.