Presentasjon lastes. Vennligst vent

Presentasjon lastes. Vennligst vent

Kvalitet og benchmarking i attføringssektoren Indikator+

Liknende presentasjoner


Presentasjon om: "Kvalitet og benchmarking i attføringssektoren Indikator+"— Utskrift av presentasjonen:

1 Kvalitet og benchmarking i attføringssektoren Indikator+

2 -Landsdekkende -Bransjeforeningen Attføringsbedriftene, ASVL, direktoratet og Nav -Benchmarkingssystem for alle som jobber med attføring -Forsøk i Oslo snart ferdig

3 Dette sliter bransjen med •Vi må dokumentere av vi presterer •Det er for lite kjent hvem vi er og hva vi gjør •Anbudstankegang der bedriftene og Nav ikke er partnere

4 Attføring mer enn arbeidsformidling •Hvordan få frem at en attføringsbedrift er mer enn et jobbformidlingsbyrå? •Hvordan få frem at attføringsbedriftene leverer et kvalitetsprodukt •Hvordan kunne markedsføre andre resultater enn bare formidling til arbeid?

5 Indikator+ •Benchmarkingssystem der alle også Nav deltar

6 NAV-tilfredshet

7 Hurra for NY VON! Egentilfredshet

8 Brukertilfredshet

9 Kompetanseutvikling

10 Hospiteringspartnere

11 Hospiteringsdeltakere

12 Helse

13 Formidling til arbeid

14 Formidling til aktive tiltak

15 Oppholdstid

16 Formell kvalifisering (bare KIA)

17 Kontakt med tilrettelegger (bare AB)

18 Tid før utplassering (bare AB)

19

20 Hvorfor Indikator+? •Redskap for kvalitetssikring og kontinuerlig kvalitetsforbedring •Nav og de rundt oss får bedre kjennskap til hvem vi er og hva vi gjør •Nav som leverandørutvikler heller en Nav som bestiller

21 Vanskelig å måle •Vanskelig å måle god attføring •Men bedre å forsøke enn å la være •Vi fanger opp noen dimensjoner

22 Fordelene Indikator+ vil: •Gi oss et bedre samarbeid med Nav •Vise de rundt oss at attføring er mer enn bare jobbformidling •Etablere intern konkurranse og kontinuerlig trykk på forbedring


Laste ned ppt "Kvalitet og benchmarking i attføringssektoren Indikator+"

Liknende presentasjoner


Annonser fra Google