Presentasjon lastes. Vennligst vent

Presentasjon lastes. Vennligst vent

Hovedprosjekt, Randi Kvernes, våren 2001. Fornyelse av Intranettsider Telenor kundeservice midt - Norge.

Liknende presentasjoner


Presentasjon om: "Hovedprosjekt, Randi Kvernes, våren 2001. Fornyelse av Intranettsider Telenor kundeservice midt - Norge."— Utskrift av presentasjonen:

1 Hovedprosjekt, Randi Kvernes, våren Fornyelse av Intranettsider Telenor kundeservice midt - Norge

2 Prosjektmål Viktige datoer  Uke 8: Ferdig forstudium  Uke 10: Ferdig kravspesifikasjon  Uke 18: Sider klar til testing.  1. Juni: Sluttrapport postlegges.

3 Beskrivelse Prosjektet går ut på å oppdatere de gjeldende intranettsidene hos Telenor kundeservice midt - Norge. Sidene brukes av om lag 100 ansatte. Sidene er et supplement til de sentrale sidene for Telenor. SLIK FÅR DU MER INFORMASJON… For mer informasjon kontakt: Randi Kvernes. Mail: telefon

4 Arbeidsgruppe/ressurser Arbeidsgruppen består av Åse Juul – Hansen, Randi Kvernes og Arne B. Mikalsen. Alle Ansatte blir tatt med på råd underveis. Det skal brukes 290 timer på prosjektet.

5 Gjeldende status Status pr. 1. Mai: Vi ligger omtrent ajour. Det kan hende at testing av sidene blant brukerne blir forskjøvet et par uker.

6 Relaterte dokumenter Kravspesifikasjon - Kontakt Randi Kvernes hvis du ønsker å se kravspesifikasjonen. Sluttrapport –Denne er ferdig i uke 20.


Laste ned ppt "Hovedprosjekt, Randi Kvernes, våren 2001. Fornyelse av Intranettsider Telenor kundeservice midt - Norge."

Liknende presentasjoner


Annonser fra Google